Indkaldelse til ordinær generalforsamling 2026

Generalforsamlinger og anden klubinformation
Voigt
Indlæg: 52
Tilmeldt: 17. aug 2018, 20:32

Re: Indkaldelse til ordinær generalforsamling 2026

Indlæg af Voigt »

Jeg dukker op sammen med Steen...Hele weekenden
Lindboe
Indlæg: 99
Tilmeldt: 26. feb 2009, 19:23
Geografisk sted: Odsherred

Re: Indkaldelse til ordinær generalforsamling 2026

Indlæg af Lindboe »

Hej

Jeg bliver desværre forhindret i at deltage :-(

MVH Niels
ktopp
Indlæg: 336
Tilmeldt: 05. okt 2012, 10:18
Geografisk sted: Hadsten

Re: Indkaldelse til ordinær generalforsamling 2026

Indlæg af ktopp »

Jeg ankommer også først senere end fællesturen, sikkert engang over middag og deltager derfor ikke i fællesturen , men er med til generalforsamlingen og resten af turen.
Kim T
Husk aldrig at køre med for stram kæde.
Husk aldrig at køre med for stram kæde.
+ 998
Finduz
Indlæg: 10
Tilmeldt: 12. apr 2025, 14:35
Geografisk sted: 8472 Sporup

Re: Indkaldelse til ordinær generalforsamling 2026

Indlæg af Finduz »

Jeg kommer imorgen lige inden fællesturen. Pasning til barn i aften har aflyst.
-Andy
Brugeravatar
glenn3397
Indlæg: 161
Tilmeldt: 29. okt 2004, 12:18
Geografisk sted: Børkop

Re: Indkaldelse til ordinær generalforsamling 2026

Indlæg af glenn3397 »

Kære HARK’ere

Tusind tak for en super hyggelig weekend og generalforsamling.
Håber alle er kommet godt hjem.
Her er et link til nogle billeder fra weekenden. (håber det virker :-)

https://1drv.ms/f/c/f9fa1bde69915cca/Ig ... EkXu_LI1Bk

Hilsen Glenn.
Hilsen Glenn

Transalp 650 2001
Brugeravatar
John Sigh
Indlæg: 523
Tilmeldt: 29. jul 2011, 21:12
Geografisk sted: Sydthy

Re: Indkaldelse til ordinær generalforsamling 2026

Indlæg af John Sigh »

Tak for en som vanlig helt fantastisk generalforsamling. Forplejningen lørdag aften var helt i top :kylling: :ok:
Mvh John Sigh.
ps. Natten til søndag var lidt kold og våd.
"Der er intet der er så galt,at det ikke kan blive værrer"
" Man skal aldrig tynde sin whisky med kaffe,brun farin og flødeskum før man skal sove !"
Anders Thorsen
Indlæg: 216
Tilmeldt: 17. jun 2011, 14:07
Geografisk sted: Børkop

Re: Indkaldelse til ordinær generalforsamling 2026

Indlæg af Anders Thorsen »

Tusind tak for en dejlig weekend dejlig smuk fællestur i smukt vejr og ikke forglemme den helt ubeskrivelige Hark gryde som er elsket af alle. :-D :-D :-D
Håber alle er kommet godt hjem.
Besvar