Indkaldelse til ordinær generalforsamling 2026
Re: Indkaldelse til ordinær generalforsamling 2026
Jeg dukker op sammen med Steen...Hele weekenden
Re: Indkaldelse til ordinær generalforsamling 2026
Hej
Jeg bliver desværre forhindret i at deltage
MVH Niels
Jeg bliver desværre forhindret i at deltage
MVH Niels
Re: Indkaldelse til ordinær generalforsamling 2026
Jeg ankommer også først senere end fællesturen, sikkert engang over middag og deltager derfor ikke i fællesturen , men er med til generalforsamlingen og resten af turen.
Kim T
Kim T
Husk aldrig at køre med for stram kæde.
Husk aldrig at køre med for stram kæde.
+ 998
Husk aldrig at køre med for stram kæde.
+ 998
Re: Indkaldelse til ordinær generalforsamling 2026
Jeg kommer imorgen lige inden fællesturen. Pasning til barn i aften har aflyst.
-Andy
Re: Indkaldelse til ordinær generalforsamling 2026
Kære HARK’ere
Tusind tak for en super hyggelig weekend og generalforsamling.
Håber alle er kommet godt hjem.
Her er et link til nogle billeder fra weekenden. (håber det virker
https://1drv.ms/f/c/f9fa1bde69915cca/Ig ... EkXu_LI1Bk
Hilsen Glenn.
Tusind tak for en super hyggelig weekend og generalforsamling.
Håber alle er kommet godt hjem.
Her er et link til nogle billeder fra weekenden. (håber det virker
https://1drv.ms/f/c/f9fa1bde69915cca/Ig ... EkXu_LI1Bk
Hilsen Glenn.
Hilsen Glenn
Transalp 650 2001
Transalp 650 2001
Re: Indkaldelse til ordinær generalforsamling 2026
Tak for en som vanlig helt fantastisk generalforsamling. Forplejningen lørdag aften var helt i top
Mvh John Sigh.
ps. Natten til søndag var lidt kold og våd.
Mvh John Sigh.
ps. Natten til søndag var lidt kold og våd.
"Der er intet der er så galt,at det ikke kan blive værrer"
" Man skal aldrig tynde sin whisky med kaffe,brun farin og flødeskum før man skal sove !"
" Man skal aldrig tynde sin whisky med kaffe,brun farin og flødeskum før man skal sove !"
-
Anders Thorsen
- Indlæg: 216
- Tilmeldt: 17. jun 2011, 14:07
- Geografisk sted: Børkop
Re: Indkaldelse til ordinær generalforsamling 2026
Tusind tak for en dejlig weekend dejlig smuk fællestur i smukt vejr og ikke forglemme den helt ubeskrivelige Hark gryde som er elsket af alle.
Håber alle er kommet godt hjem.
Håber alle er kommet godt hjem.