Generalforsamling 2009

Generalforsamlinger og anden klubinformation
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 816
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Hej Alle...

Jeg vil godt lige supplere Mogens´oplysninger om den helstegte gris...

Prisen for såden en kal vil blive kr. 2.100,-.

Med de tilmeldinger vi har fået til generalforsamlingen og efterfølgende samvær, ialt 14 personer, vil prisen pr. person blive kr. 150,-, hvilket vi har vurderet er urimeligt højt.

Menuen er ikke fatslagt endnu, men vi skal nok anstrenge os for at lave noget godt a´la HARK....

Ser frem til at se jer alle sammen ;-)
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Niels

Indlæg af Niels »

Ja, ja, det går jo nok...men det skal vel heller ikke være menuen der skal afgøre om vi kommer...bare der er regn, pløre og lidt nattefrost, så skal vi nok være der ;-)

Vi ses, hilsen Niels
Kazzan

Indlæg af Kazzan »

Kan desværre ikke komme til generalforsamlingen, men vil gerne kigge ned bagefter når jeg engang har fri fra arbejde. Så man lige han sige tak for sidst og hilse på nogle flere HARK'er.

MVH
Kasper
leif

Indlæg af leif »

menu:


blandet i gryde og dertil kød som sidste år, det var ikke så ringe enda som man siger vestpå når noget er rigtig godt

i har jo aldrig skuffet med menuen så jeg vil bare glæde mig til hvad i køber ind til, sig til hvis der er noget jeg kan hjælpe med


( ikke fisk ikke fisk ikke fisk )
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Hej Alle

I forbindelse med generalforsamlingen, kan jeg oplyse at Peter og Iver er på valg og ikke modtager genvalg, så hvis der er nogle af jer der har lyst til at lave et stykke klubarbejde, kan I jo tænke over det.

Ses på lørdag
/Mogens
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 816
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Stuntkørsel..

Indlæg af Peter AT »

Yess.... :-D

Det er lykkedes at få en semi professionel stuntkører til at komme og give opvisning til generalforsamlingen...

Geir Hjortland (Nordmand bosiddende i DK), er en af de bedste nordiske stuntkørere.

Jeg kender Geir privat, og han vil meget gerne komme og vise lidt af det han kan. Han gør det uden betaling, og vil meget gerne have lov at deltage i spisning af mad a'la HARK.

Udover at han er en ret imponerende MC kører, er han også ret ferm til at skrue i motorcykler, skifte dæk osv.

Han kommer til Langå ca. kl. 12:00, hvilket kan være kraftig motiverne til at vi kan komme ud i solen (Ifølge DMI).

Vi ses godt nok på Lørdag.. kkj8
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Brugeravatar
Veset
Indlæg: 178
Tilmeldt: 14. jun 2004, 17:57
Geografisk sted: Bornholm
Kontakt:

Indlæg af Veset »

Jeg kommer ikke til GF.
Honda XRV 750 AT '03
Rikycross Crashbars
Garmin 76CSx
kkottesen

Indlæg af kkottesen »

Jeg kommer helt sikkert også.

Hilsen Kenneth (Aalborg) :-)
Niels

Indlæg af Niels »

Jeg glæder mig til en tur ud i solen (Ihht. DMI), og det bliver fedt med et MC stunt show.

Hyl...som man siger ;-)

Vi ses, Niels.
Henrik Larsen

Indlæg af Henrik Larsen »

Hej Peter

Kommer også :-P
Besvar