Kontonr. til HARK

Generalforsamlinger og anden klubinformation
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Re: Kontonr. til HARK

Indlæg af yaknudsen »

På klubbens hjemmeside, under linket "Sådan bliver du medlem" kan man læse klubbens kontonummer anført i den sidste linje.

Lige her (link): http://www.honda-allroad.dk/bliv_medlem.html

Det hænder (typisk med års mellemrum når der feks. skiftes klubkasserer, at klubbens kassereren skifter bank eller lignende) at kontonummeret af praktiske årsager bliver erstattet med et andet. Men såvidt jeg ved er kontonummeret man kan læse via ovenstående link - det 'autoriserede' klub-kontonummer lige nu.

Det er dog ikke noget jeg ved med 100% sikkerhed, så jeg foreslår at der er en fra bestyrelsen som verificerer, at den information jeg skriver her i dette indlæg er i overensstemmelse med den skinbarlige virkelighed.

Jeg foreslår desuden at linket jeg henviser til - lægges permanent øverst i denne tråd så det er let at finde, og sådan at kontonummeret kun bliver skrevet det ene sted så det ikke skal opdateres 'en million' forskellige steder i forummet når/hvis det ændres fremover.

PS:
Såvidt jeg kan se, er der allerede 'nogen' (vistnok Thomas Eriksen) som har fjernet referencer til de gamle kontonumre rundt omkring i forummet, og dermed sørget for at kontonummeret kun står det ene sted, men jeg har ikke tjekket overalt i forummet, så jeg kan ikke udelukke at der kan gemme sig nogle smuttere rundt omkring.

MVH
/Jens (der bare er almindeligt HARK medlem - og frivillig assistent i HARK's IT-TEAM)
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: Kontonr. til HARK

Indlæg af Lasse Pedersen »

Goddag HARK

Tak Jens!!

Jeg har i Fredags den 2. Marts fået beskæftiget af Kasseren at det er det rigtige Konto NR!

Jeg er enig i at Konto NR. "KUN" skal stå et sted!!
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Re: Kontonr. til HARK

Indlæg af yaknudsen »

Lasse Pedersen skrev: 04. mar 2019, 13:10 Jeg har i Fredags den 2. Marts fået beskæftiget af Kasseren at det er det rigtige Konto NR!

Jeg er enig i at Konto NR. "KUN" skal stå et sted!!
OK. Tak for bekræftelsen. Jeg indsætter linket til "Sådan bliver du medlem" (hvor man kan læse det gældende kontonummer) - øverst i det første indlæg i denne tråd, sådan at man ikke skal læse sig igennem en kæmpe bunke 'gamle' indlæg for at finde frem til kontonummeret.
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
ktopp
Indlæg: 328
Tilmeldt: 05. okt 2012, 10:18
Geografisk sted: Hadsten

Re: Kontonr. til HARK

Indlæg af ktopp »

Når nu der skal rettes lidt, kunne det være godt af skrive “reg.nr.: 1935 kontonr.: xxxxxxxxx” så man ikke er i tvivl, når man skal sætte lidt skærver ind.
Husk aldrig at køre med for stram kæde.
Husk aldrig at køre med for stram kæde.
+ 998
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Re: Kontonr. til HARK

Indlæg af yaknudsen »

ktopp skrev: 05. mar 2019, 18:02 Når nu der skal rettes lidt, kunne det være godt af skrive “reg.nr.: 1935 kontonr.: xxxxxxxxx” så man ikke er i tvivl, når man skal sætte lidt skærver ind.
Enig, det vil efter min vurdering være en både fornuftig og brugbar præcisering.

Konto-informationen ligger på HARK's hjemmeside (altså ikke i HARK forummet) så i den sammenhæng kræves det at klubbens webmaster tager aktion. (HARK's hjemmeside er i IT-teknisk og IT-administrations-mæssig forstand - adskilt fra administrationen af HARK's forum).

Men mon ikke HARK's webmaster vil tilføje bankens registreringsnummer på hjemmesiden - når han læser dette, og får et ledigt øjeblik.
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
TEriksen

Re: Kontonr. til HARK

Indlæg af TEriksen »

yaknudsen skrev: 06. mar 2019, 10:48 Men mon ikke HARK's webmaster vil tilføje bankens registreringsnummer på hjemmesiden - når han læser dette, og får et ledigt øjeblik.
Jo for den da :) så faldt jeg da lige over at der skulle rettes lidt tekst til, så nu skulle den gerne være i vinkel :ok:

Vi ses derude.

/Thomas
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Re: Kontonr. til HARK

Indlæg af yaknudsen »

:ok:
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Besvar