Generalforsamling 2012.

Generalforsamlinger og anden klubinformation
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: Generalforsamling 2012.

Indlæg af Lasse Pedersen »

dkflag4

Ja vi har noget af en KLUB :ok:
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Staverled

Re: Generalforsamling 2012.

Indlæg af Staverled »

Hej med jer alle. Jeg er ny her, og er først lige blevet medlem i dag. Kunne godt tænke mig at deltage lørdag d. 14 april hvis det da er muligt, selvom jeg er "lidt" sent ude. Jeg overnatter dog ikke til søndag. Mvh Kurt.
Henrik Larsen

Re: Generalforsamling 2012.

Indlæg af Henrik Larsen »

Hej Kurt

Du er selvfølgelig velkommen på lørdag :-)
Brugeravatar
kjelde
Indlæg: 427
Tilmeldt: 15. nov 2008, 17:56
Geografisk sted: vamdrup

Re: Generalforsamling 2012.

Indlæg af kjelde »

Da det alligevel er regnvejr her til morgen, har jeg startet kværnen (altså den jeg maler mel på :-D ) og lavet noget mel, som jeg bager nogle flutes af og tager med. Man ved jo aldrig om "Hark-gryden" slår til :-D
Glæder mig til at se såvel nye som gamle :-D
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
Brugeravatar
John Sigh
Indlæg: 510
Tilmeldt: 29. jul 2011, 21:12
Geografisk sted: Sydthy

Re: Generalforsamling 2012.

Indlæg af John Sigh »

Hej.
Det er godt nok lidt sent, :oops: men de siamesiske tvillinger fra Thy vil gerne deltage i Generalforsamlingen. Vi deltager kun i GF delen da vi ikke må være ude efter mørkets frembrud :lol:
Mvh John Sigh & Finn.
"Der er intet der er så galt,at det ikke kan blive værrer"
" Man skal aldrig tynde sin whisky med kaffe,brun farin og flødeskum før man skal sove !"
Tryksen

Re: Generalforsamling 2012.

Indlæg af Tryksen »

Tusind tak for endnu en pragtfuld week-end. Afholdelsen af generalforsamlingen gik som det skulle i dejlige lokale ude ved Bent... Tilykke til de to nye der fremadrettet skal prøve kræfter med sådan en flok - held og lykke siger jeg bare :lol: :lol: :lol:

Fra Bent gik det i retning af det nordlige Djursland - ud til Hald som sammen med konen, en lang række forskelligartede dyr og et pragtfuldt sted på landet lagde lokaler til en super afslutning på en go generalforsamling. Jeg syntes der skal lyde en speciel tak til såvel - fru Hald, dejligt at du deltog så aktivt. Ligeledes jeg syntes Trapper skal fremhæves som en af de store helte. Han havde været ved den lokale sildepusher hensidens for at forkæle flokken med en dejlige omgang sild - vanen tro Lasse, så må det vel siges at det fuldt ud levede op til den vanlige kvalitet.... ;-) ;-)

Le'Chef bragte os som altid rundt i køkkenets mangfoldige muligheder og sammen med et på kolde var der endnu en gastronomisk menu på kortet - ligesom kringlen heller ikke var at foragte - super gået Iver :beer:

Så alt i alt en super dejlig week-end hvor der for mig var en masse nye ansigter - som overraskende nok, var lige så "fede" som dem jeg allerede havde mødt - super :mrgreen:

Ligeledes en speciel hilsen til dig AT - som for nuværende farer rundt på vejene i det europæiske - du kan sidde i sadlen og vide at du er en afgået formand som jeg ihvertfald vil huske - for alle de gode ting jeg syntes du har bidraget med :mrgreen:

Lige om lidt er der dømt Roadbook i pastoratet omkring Holst, som har lagt en masse energi i, at give os alle en super oplevelse. Lad os nu bakke op omkring arrangementet - og alle der har en havelåge der er moteret med en plade der er godkendt af den ene eller den anden instans skulle kunne deltage. Iver og undertegnede står for maden (læs MEST Iver) så det er lagt op til et dejligt arrangement. :ok: :ok:

Alle Hark'ere - kør forsigtigt indtil vi ses igen dkflag4
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: Generalforsamling 2012.

Indlæg af Lasse Pedersen »

Gode HARKer
Tak for en vel afholdt generalforsamling, god og myndigt styret af Jens :-D
Ja vi løser jo tingene her i HARK
Til det videre arrangement, en rigtig fin tur til Vivild hos Kista og Henrik, en god mellem mad fra Allan (Tryksen) uhm :-P , og den gode gryde vel arrangeret og styrer med "hår" hånd af Iver og hans håndlangere :beer:
Tak for denne gang


PS: Et par gode historiere og gennemsyn af stjerne himlel, vel udført af Søren, statte rigtig mange ting på plads, ja tak for :kaffe:
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Brugeravatar
kjelde
Indlæg: 427
Tilmeldt: 15. nov 2008, 17:56
Geografisk sted: vamdrup

Re: Generalforsamling 2012.

Indlæg af kjelde »

Tak til alle der var med til generalforsamling for dejligt samvær :-D

Det er en god klub vi har, og som ny i bestyrelsen vil jeg gøre hvad jeg kan for at klubben bliver ved med at være rummelig, hvor der er plads til alle.
Glæder mig til arbejdet i bestyrelsen
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
Besvar