Generalforsamling 2014

Generalforsamlinger og anden klubinformation
Henrik Larsen

Re: Generalforsamling 2014

Indlæg af Henrik Larsen »

YES - jeg kom først :-D

Tak for en god generalforsamling og endnu en herlig tur, med sol og vind i håret. Det var skisme hyggeligt igen, og selvom der ikke blev sat ny banerekord så kan vi da sige at vi har været der. Tak for godt selskab og super forplejning som sætter nye standarder.

Vi ses snart igen 8-)
ktopp
Indlæg: 328
Tilmeldt: 05. okt 2012, 10:18
Geografisk sted: Hadsten

Re: Generalforsamling 2014

Indlæg af ktopp »

Tak for en fin generalforsamling og gode historier og råd. Jeg kunne desværre ikke deltage i aftensmaden og den efterfølgene hygge ( :cry: ), da jeg idag skulle løbe orienteringløb i Bjerre Skov syd for Horsens. Her bruges der også "knopdæk" endog med stålpigge, for at kunne stå fast i smattet skovbund. Der står faktisk S og M på skoene.
Senest rettet af ktopp 04. maj 2014, 21:56, rettet i alt 1 gang.
Husk aldrig at køre med for stram kæde.
Husk aldrig at køre med for stram kæde.
+ 998
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: Generalforsamling 2014

Indlæg af Lasse Pedersen »

Ja så har nye set den sorte transalp, andre har genset den :-D Velkommen til de ny og tak for sidst til jer andre
Tak for jeres tillid til mig som bestyrelses medlem! Jeg vil forsøge at løfte arven efter den afgående bestyrelse!
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Lars N
Indlæg: 305
Tilmeldt: 23. sep 2012, 13:42
Geografisk sted: Rager ikk dig

Re: Generalforsamling 2014

Indlæg af Lars N »

Tak til alle for en super dag og aften til alle. Fedt at der var nogle friske folk klar på min tur rundt i sandet. Selvom Finn kører med fremføre sæt på hans maskine. Håber du er ok. Tak for tilliden af en plads i bestyrelsen til mig.
Mvh Lars
fing2 fing1 I mangel af egen succes, er andres nederlag ikke at foragte. kslag :honda:
Brugeravatar
JP
Indlæg: 302
Tilmeldt: 16. aug 2007, 21:02
Geografisk sted: Nørager

Re: Generalforsamling 2014

Indlæg af JP »

Hej
Tak for en super weekend, god mad, fin plads og sidst men ikke mindst, en masse hyggelige HARK medlemmer.
Hilsen Jørn
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Generalforsamling 2014

Indlæg af iver »

Også tak herfra, det var en superfed weekend, kanon vejr og selskab, og supersejt med nyt initiativ til aftensmaden, er allerede igang med altovervejende alternativer til kylling, selvom de var satans gode hvis jeg må være så fra.


Mvh Iver.
Fuck Chrome.
HARK Rules
TEriksen

Re: Generalforsamling 2014

Indlæg af TEriksen »

Også tak herfra for en rigtig god generalforsamling. Jeg er i gang med referatet og det kommer på forum snarest (medlemsdelen/referater).
Super forårssheltertur med sædvanlig hygge og formidabel forplejning. Tak til alle fremmødte for en god weekend :ok:

Billede

Mvh Thomas
poulsen

Re: Generalforsamling 2014

Indlæg af poulsen »

Hej. Tak for en hyggelig aften i går. håber en anledning igen byder sig til at se jer i lignende rammer :)
Brugeravatar
John Sigh
Indlæg: 510
Tilmeldt: 29. jul 2011, 21:12
Geografisk sted: Sydthy

Re: Generalforsamling 2014

Indlæg af John Sigh »

Hej.
Jeg vil gerne takke for valget til bestyrelsen, på trods af manglende fremmøde. Alpen var eller pakket og klar, men voldsom mandeinfluenca fik mig ned med nakken :smadret: Kærlig og vedholdende plej af min private sygeplejerske gør at jeg er ved at komme til hægterne igen og ser frem til næste arrengemang
i denne klub for fantastiske Honda motorcykler.
Mvh. John Sigh.
"Der er intet der er så galt,at det ikke kan blive værrer"
" Man skal aldrig tynde sin whisky med kaffe,brun farin og flødeskum før man skal sove !"
odheiin

Re: Generalforsamling 2014

Indlæg af odheiin »

Hej,
også en tak fra mig, det var fedt at møde nye og gamle medlemmer af denne fantastiske klub.
Jeg glæder mig til at se jer alle igen og lige en tak til Iver for den gode mad.
Mvh Heine :beer:
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Re: Generalforsamling 2014

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Alle

Tak for en hyggelig aften, det var rigtig dejligt at se mange af de gamle garvede HARK folk, og hilse på et par nye medlemmer. Jeg ankom først kl. 20 pga. konfirmation - men sikke en dejlig velkomst - fik serveret flæskesvær, kylling og sodavand i lange baner - og de sædvanlige gode historier og blåhygge :ok:

Jeg glæder mig meget til vi ses igen, næste gang VIL jeg med til hele arrangementer :)

Mvh
Søren Dahl
Tidligere_medlem_1

Re: Generalforsamling 2014

Indlæg af Tidligere_medlem_1 »

Tak for en god weekend. Det var hyggeligt at se/gense Jer alle. Tak til Heine og Lars N for "turen". Det støver lidt, der ude i Mols Bjerge :-)

Her er mine billeder fra weekenden: Se billeder
Besvar