Forårsshelter og generalforsamling

Generalforsamlinger og anden klubinformation
Besvar
ktopp
Indlæg: 328
Tilmeldt: 05. okt 2012, 10:18
Geografisk sted: Hadsten

Forårsshelter og generalforsamling

Indlæg af ktopp »

Hej alle. Det er nu besluttet at forårsshelteren bliver weekenden d. 14.-15. April 2018, Stedet bliver på en shelterplads lidt vest for Randers og mødestedet i passende køreafstand herfra. Efter ankomsten er der frokost og herefter bliver
generalforsamlingen afholdt som vi plejer. Generalforsamlingen bliver sikkert lidt mere tidskrævende end tidligere grundet den megen tumult der har været det sidste års tid.
Alle opfordres til at møde op og afholde generalforsamling med åbent sind og "jahatten" på, så vores agtværdige klub kan leve videre. De praktiske ting, mødested, tid og indkaldelse til generalforsamlingen følger senere.
Der er en del af de nuværende bestyrelsesmedlemmer der er på valg, der ikke genopstiller. Hvis du vil noget med klubben og vil stille op til valg i bestyrelsen må du gerne sende mig en sms på 51541771. Der kan derfor meldes ud før generalforsamlingen at der er nogen og hvem der gerne stiller op til valg, så bliver det måske lidt lettere at få en god dialog under generalforsamlingen.
Kim Topp
Husk aldrig at køre med for stram kæde.
Husk aldrig at køre med for stram kæde.
+ 998
Brugeravatar
tmv
Indlæg: 92
Tilmeldt: 03. apr 2017, 14:03
Geografisk sted: Haderslev

Re: Forårsshelter og generalforsamling

Indlæg af tmv »

Jeg håber på at kunne komme med både åbent sind og ja-hat. Dog er der noget familie der skal passes lørdag formiddag, så jeg ser frem til at kende tider og sted mere præcist.
De bedste veje går fra intetsteds til intetsteds med en genvej for dem der skal derhen i en fart.
ktopp
Indlæg: 328
Tilmeldt: 05. okt 2012, 10:18
Geografisk sted: Hadsten

Re: Forårsshelter og generalforsamling

Indlæg af ktopp »

Der kommer en tidsplan for lørdagen og adresse på stedet hvor vi holder generalforsamlingen.
Husk aldrig at køre med for stram kæde.
Husk aldrig at køre med for stram kæde.
+ 998
TEriksen

Re: Forårsshelter og generalforsamling

Indlæg af TEriksen »

Godt initiativ.

Som tidligere formand (og tidligere medlem) vil jeg meget gerne opfordre til at du derude overvejer om du kan gøre noget for klubben og overvejer om ikke du skulle melde dig til bestyrelsesarbejdet som i bund og grund ikke er et specielt tungt hverv.
Vores Honda Allroad Klub har potentialet til at udvikle sig positivt med flere nye medlemmer og frisk engagement idet de nye Honda modeller nu er med.
Jeg foreslår at bestyrelsen gør opmærksom på klubbens generalforsamling i f.eks Touring Nyt i god tid så nye medlemmer kan nå at melde sig til og deltage.

Alt det bedste for klubben :ok:

/ Thomas
Senest rettet af TEriksen 29. jan 2018, 08:10, rettet i alt 1 gang.
Lars N
Indlæg: 305
Tilmeldt: 23. sep 2012, 13:42
Geografisk sted: Rager ikk dig

Re: Forårsshelter og generalforsamling

Indlæg af Lars N »

Kim er en del af bestyrelse nu? Så han har meldt sig.
Vi andre er der ogs endnu.
Mvh Lars
fing2 fing1 I mangel af egen succes, er andres nederlag ikke at foragte. kslag :honda:
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 816
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Re: Forårsshelter og generalforsamling

Indlæg af Peter AT »

Lars N..
Jeg må være lidt sløv i optrækket..
Forstår ikke hvad du mener ;-)
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: Forårsshelter og generalforsamling

Indlæg af Lasse Pedersen »

Goddag HARK

Jeg ved ikke om det er her jeg skal gøre det men ret mig hvis det er forkert!
Jeg vil gerne deltage i generalforsamlingen
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
ktopp
Indlæg: 328
Tilmeldt: 05. okt 2012, 10:18
Geografisk sted: Hadsten

Re: Forårsshelter og generalforsamling

Indlæg af ktopp »

Hej Lasse, der kommer en tilmeldingstråd engang slutningen af feb. sammen med indkaldelsen til generalforsamlingen.
Husk aldrig at køre med for stram kæde.
Husk aldrig at køre med for stram kæde.
+ 998
Besvar