Indkaldelse til extraordinær generalforsamling

Generalforsamlinger og anden klubinformation
Besvar
ktopp
Indlæg: 328
Tilmeldt: 05. okt 2012, 10:18
Geografisk sted: Hadsten

Indkaldelse til extraordinær generalforsamling

Indlæg af ktopp »

Tidspunkt: Torsdag den 10 maj Kristi himmel farts dag kl. 11.
Mødested: Nybovej 20. have 21. 2605 Brøndby
Årsag: Steffens forslag til ændring af model rækken.

Forslag til vedtægtsændring fra Steffen Holst.
I forbindelse med årets generalforsamling har jeg nedenstående forslag til ændringer i klubbens vedtægter. Forslaget går ud på at for at blive medlem, skal man blot eje en af Honda’s all-road modeller – ny eller gammel. Ændringerne i teksten vil betyde at vi i klubben lever op til vores navn om at være en Honda All-Road klub, mere end en klub for enkelte udvalgte modeller. Ved ændringen vil der bl.a. også være plads til f.eks. en XL125, hvilket så også giver helt nye (læs unge) motorcyklister adgang til klubben, hvilket jeg syntes er meget vigtigt. Uden at jeg garanterer at listen er komplet vil det betyde at følgende modeller ud over de allerede foreslåede også kan være medlemmer – XL, XR, NX – i alle motorstørrelser. Mener dog ikke at der i vedtægterne skal stå hvilke modelnavne der kan være med, men blot at det er en klub for Honda’s All-Road modeller.

Hvis du ikke kan deltage i Ekstraordinær generalforsamling kan du stemme via mail eller SMS
Mail sendes til formanden senest 9 maj 2018 kl 23:59 mailadresse: trapper2010@live.dk
SMS sendes til formanden senest 9 maj 2018 kl 23:59 mobilnr.:30325932
I mail angives JA for at stemme for forslaget eller NEJ for at stemme imod.

Dagsorden.
1. Valg af referant.
2. Valg af ordstyrer.
3. Afstemning om vedtægtsændringer.
4.Evt.

Jeg kan ikke tilbyde overnatning, eller den store forplejning, men en kop :kaffe: og et bid brød klarer jeg.
Formanden.
Husk aldrig at køre med for stram kæde.
Husk aldrig at køre med for stram kæde.
+ 998
Lars N
Indlæg: 305
Tilmeldt: 23. sep 2012, 13:42
Geografisk sted: Rager ikk dig

Re: Indkaldelse til extraordinær generalforsamling

Indlæg af Lars N »

Så er det med at få smidt en stemme afsted til. Lasse på hans mail. Med et ja eller nej til Holst forslag.
Mvh Lars
fing2 fing1 I mangel af egen succes, er andres nederlag ikke at foragte. kslag :honda:
Brugeravatar
Holst
Indlæg: 328
Tilmeldt: 05. jul 2010, 20:41
Geografisk sted: Brædstrup, Midtjylland

Re: Indkaldelse til extraordinær generalforsamling

Indlæg af Holst »

Godmorgen bestyrelse

Nu er den 10. maj overstået og vi er nogle der venter spændt på resultatet af afstemningen fra den ekstraordinære generalforsamling - så glæder mig til at høre nyt :-D dkflag4
Steffen Holst
Africa Twin XRV 650, 1988
Land Rover 110, 3,5 V8, 1984

ONE LIFE - LIVE IT!
Besvar