Generalforsamling 2020

Generalforsamlinger og anden klubinformation

Generalforsamling 2020. Hvilken dato passer dig bedst.

Afstemning sluttede 22. jan 2020, 21:53

Lørdag d. 18. April 2020
1
17%
Lørdag d. 25. April 2020
3
50%
Lørdag d. 2. Maj 2020
1
17%
Lørdag d. 9. Maj 2020
1
17%
 
Afgivne stemmer: 6

Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Generalforsamling 2020

Indlæg af yaknudsen »

HARK afholder traditionen tro den årlige generalforsamling i årets 2. kvartal.

Generalforsamlingerne har som regel været afviklet sidst i April måned eller først i Maj måned.

Som noget nyt vil vi i år lave en afstemning om hvilken dato der passer bedst for flest muligt, og derefter planlægge detaljerne for generalforsamlingen ud fra afstemningsresultatet.

Når vi via afstemningen (forhåbentlig) finder den bedst mulige dato for afholdelse af generalforsamlingen - vil det nuværende formands-kollektiv sætte stor pris på at medlemmerne byder ind med forslag til en god shelter plads, og også meget gerne er med til at arrangere det praktiske omkring generalforsamlingen, herunder reservation (hvis nødvendigt) og tilrettelæggelse af andre vigtige praktiske ting som feks. adgang til vand, brænde og toiletfaciliteter - og måske også til at arrangere en fællestur af nogle timers varighed (i det lokalområde som bliver valgt til afholdelse af generalforsamlingen, efter at vi har fundet frem til den bedst mulige dato).

Det eneste der ligger nogenlunde fast på nuværende tidspunkt er, at generalforsamlingen afholdes en lørdag i slutningen af April eller begyndelsen af Maj, og at selve generalforsamlingen forventes afholdt kl. ca. 16:00 på den valgte dag og den valgte lokalitet.

Der er frit slag for at komme med ideer, indspark, kommentarer og andet som vedrører HARK generalforsamlingen 2020 i denne tråd. Intet er for småt og intet er for stort. Det vigtigste er at vi får engageret så mange HARK ildsjæle som overhovedet muligt.

Om selve afstemningen:
Afstemningen løber over de kommende 30. dage. Der er kun 1 svarmulighed pr. medlem (så selv om man har mulighed for at deltage på flere af de nævnte datoer er man tvunget til at vælge den ene dato som passer bedst. Det giver mulighed for at tælle antal svar sammen og nå frem til et nogenlunde kvalificeret gæt på hvor mange medlemmer der overvejer at deltage i årets generalforsamling. (Deltager-antallet for HARK's generalforsamlinger ligger sædvanligvis mellem 10 og 20 deltagere).

NB: Det er muligt at ændre sin valgte 'bedst mulige dato' helt frem til afstemningens afslutning om 30 dage. Altså indtil d. 22. Januar 2020.

NB NB: Husk, at man ikke er stemmeberettiget medlem af HARK blot fordi man er tilmeldt som bruger på HARK's forum. Se her hvordan man bliver fuldgyldigt/stemmeberettiget medlem af HARK: http://honda-allroad.dk/bliv_medlem.html

Se evt. mere om HARK's bestyrelse og vedtægter her: http://honda-allroad.dk/bestyrelse.html
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Generalforsamling 2020 - lørdag d. 25. April

Indlæg af yaknudsen »

Den foretrukne dato for HARK's generalforsamling blandt deltagerne i afstemningen - blev lørdag d. 25 April 2020.

Dermed kan alle der overvejer at deltage i generalforsamlingen, plotte denne vigtige dato ind i kalenderen.

Nu skal vi derfor til at bringe det praktiske arrangement af generalforsamlingen på plads:

Vi efterlyser derfor ildsjæle blandt HARK's medlemmer - til at arrangere 2020 generalforsamlingen, meget gerne et sted med mulighed for overnatning både fredag og lørdag så dem der ønsker det - kan tilbringe hele weekenden i selskab med de øvrige HARK deltagere.

Hvis der er nogen HARK'ere som har mulighed for at løse den opgave må de meget gerne melde tilbage med et indlæg her i denne tråd.

Alle forslag, ideer og eventuelle kommentarer er særdeles velkommen, også hvis man ikke selv har mulighed for at deltage i det praktiske arbejde med arrangementet.

NB: Hvis der er nogen som har forslag, ideer eller kommentarer - men ikke har det fornødne overskud til at melde tilbage med et indlæg i denne tråd er der også mulighed for at skrive en e-mail til formand@honda-allroad.dk hvor man i fortrolighed kan fremsende sine kommentarer/input til det kollektive formands-skab af HARK.

Det er også OK at fremsende en "Privat besked" via forummet - hvis man foretrækker dèt.


MVH
/Jens (på vegne af formands-kollektivet).
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Generalforsamling 2020

Indlæg af iver »

Så er der sat kryds i kalenderen så men kan komme til generalforsamling, glæder mig allerede til at se nye som gamle hoveder.

Mvh Iver.
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Re: Generalforsamling 2020

Indlæg af yaknudsen »

Hvis der ikke dukker andre forslag op - vil jeg foreslå at generalforsamlingen lørdag d. 25. April 2020 afholdes på MC Camp Fyn.

Begrundelse:
1) MC Camp Fyn er geografisk placeret næsten midt i HARK's område.
2) Der er altid plads. Og ingen reservation er påkrævet. (Men man må gerne, især hvis man har særlige behov/ønsker)
3) Der kan formentlig nemt skaffes plads under tag hvis vejret skulle vise sig fra sin våde side.
4) Der er muligheder for at lave bål/bålmad udendørs hvis lysten skulle melde sig.
5) En overnatning i telt koster 80 kroner pr. person som afregnes til camp'en af hver enkelt overnattende gæst.
6) Hvis man er ude i tilstrækkelig god tid er der mulighed for at booke et værelse eller en køjeseng.
7) Hvis der ikke er andre forslag, kontakter jeg gerne MC Camp Fyn, så vi på forhånd kan få styr på mulighederne på pladsen - sådan at vi
undgår eventuelle uforudsete komplikationer.

NB: Netop på vores valgte dato afholdes der MC Træf på Egeskov Slot - hvor der traditionen tro er gratis adgang for motorcyklister, så der vil formentlig være en del andre besøgende gæster, som ikke nødvendigvis kører på Honda Allroadere, på MC Camp Fyn.

Om det samtidige Egeskov arrangement
:
http://mc-campfyn.dk/?page_id=2153
https://www.egeskov.dk/calendar/mctraf

Om MC Camp Fyn:

https://mc-campfyn.dk/

Andre forslag?

MVH
/Jens
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Generalforsamling 2020

Indlæg af iver »

Jeg er med på yaknudsens forslag.

Mvh Iver.
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
John Sigh
Indlæg: 510
Tilmeldt: 29. jul 2011, 21:12
Geografisk sted: Sydthy

Re: Generalforsamling 2020

Indlæg af John Sigh »

:ok:
Mvh John Sigh.
"Der er intet der er så galt,at det ikke kan blive værrer"
" Man skal aldrig tynde sin whisky med kaffe,brun farin og flødeskum før man skal sove !"
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Re: Generalforsamling 2020

Indlæg af yaknudsen »

Torsdag d. 6. februar 2020
Indtil videre tyder alt på at årets generalforsamling bliver afholdt på MC Camp Fyn Lørdag d. 25. April 2020

Hvis der ikke dukker andre forslag op her på forum (eller via mail/personlige beskeder/SMS) i løbet af den kommende weekend er det sådan det bliver - derefter tager jeg kontakt med MC Camp Fyn - og får afklaret hvordan det kan lade sig gøre sådan at det generalforsamlingen bedst muligt kan leve op til HARK's traditioner for hygge, åben ild og fremstilling af den efterhånden legendariske HARK bålgryde.

Tanken er, at dem der har tid og lyst dukker op på MC Camp Fyn allerede fredag eftermiddag/aften og overnatter til lørdag hvor dem der har lyst benytter sig af lejligheden til at køre en tur - alt efter humør og temperament kan vi deltage i den fællestur kl. 09:45 fra MC Camp Fyn til MC træffet på Egeskov som MC Camp Fyn har annonceret på deres hjemmeside.

Eller også finder vi selv på 'noget'.

Tilbage på MC Camp Fyn afholdes HARK's generalforsamling lørdag kl. 15:00 (hvor eventuelle 'efternølere' kan støde til).

Efter generalforsamlingen er der hygge på programmet indtil vi bliver trætte eller bliver ramt af hjemve. Dem der ikke har lyst til at køre hjem lørdag aften kan naturligvis frit overnatte på Camp'en til søndag.

Separat indkaldelse til generalforsamlingen, med dagsorden (og tilmelding) vil blive annonceret her på forum efter søndag d. 9. februar 2020.

MVH
/Jens
Mobil/SMS: 24844548
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Generalforsamling 2020

Indlæg af iver »

Jeg synes vi selv kører en fælles tur, og besøg på Egeskov er det hele værd👍

Jeg lægger gerne hovedet i blød for at finde på en passende lørdagsaftenmenu, er der nogen der vil hjælpe med det?

Mvh Iver.
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Re: Generalforsamling 2020

Indlæg af yaknudsen »

Det lyder helt formidabelt Iver.

Jeg tager mit køkkenværktøj med - så jeg er klar til en køkkentjans.

At gøre tjeneste i HARK køkkenet er jo en ærefuld og
meget traditionsbundet hyggetjans som jeg ikke vil gå glip af.

Når den kommende weekend er overstået - og alle har haft en chance for at give deres besyv med - kontakter jeg MC Camp Fyn og forelægger dem vores ønske om bålhygge - det burde kunne lykkes - men man ved jo aldrig. 😉
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
ktopp
Indlæg: 328
Tilmeldt: 05. okt 2012, 10:18
Geografisk sted: Hadsten

Re: Generalforsamling 2020

Indlæg af ktopp »

Jeg kan desværre ikke deltage, da jeg skal noget andet den weekend. Jeg sender regnskabet til formandsskabet og til revisor og håber det er OK. Jeg tror der 8-10 posteringer så det skulle være overskueligt. Hvis i beslutter at klubben giver noget til generalforsamlingen, frokost, tilskud til overnatning kan I bare sende en sms eller mail. Jeg overfører herefter på mobilpay.
Vi har lidt over 3000 på kontoen. :beer:
Husk aldrig at køre med for stram kæde.
Husk aldrig at køre med for stram kæde.
+ 998
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Re: Generalforsamling 2020

Indlæg af yaknudsen »

ktopp skrev: 08. feb 2020, 23:39 Jeg kan desværre ikke deltage, da jeg skal noget andet den weekend. Jeg sender regnskabet til formandsskabet og til revisor og håber det er OK. Jeg tror der 8-10 posteringer så det skulle være overskueligt. Hvis i beslutter at klubben giver noget til generalforsamlingen, frokost, tilskud til overnatning kan I bare sende en sms eller mail. Jeg overfører herefter på mobilpay.
Vi har lidt over 3000 på kontoen. :beer:
Det er helt OK alt sammen, lidt øv at du skal noget andet den weekend, men vi klarer den alligevel.

Og dejligt at der er lidt skillinger på klub-kontoen, jeg antager at hver eneste krone kommer fra frivillige donationer. Det er intet mindre end vildt imponerende at den slags kan forekomme - i en klub/forening hvor kontingentet er 0 kroner (og altid har været det).
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Re: Generalforsamling 2020

Indlæg af yaknudsen »

yaknudsen skrev: 06. feb 2020, 23:07 Torsdag d. 6. februar 2020
Indtil videre tyder alt på at årets generalforsamling bliver afholdt på MC Camp Fyn Lørdag d. 25. April 2020

Hvis der ikke dukker andre forslag op her på forum (eller via mail/personlige beskeder/SMS) i løbet af den kommende weekend er det sådan det bliver - derefter tager jeg kontakt med MC Camp Fyn - og får afklaret hvordan det kan lade sig gøre sådan at det generalforsamlingen bedst muligt kan leve op til HARK's traditioner for hygge, åben ild og fremstilling af den efterhånden legendariske HARK bålgryde.

Tanken er, at dem der har tid og lyst dukker op på MC Camp Fyn allerede fredag eftermiddag/aften og overnatter til lørdag hvor dem der har lyst benytter sig af lejligheden til at køre en tur - alt efter humør og temperament kan vi deltage i den fællestur kl. 09:45 fra MC Camp Fyn til MC træffet på Egeskov som MC Camp Fyn har annonceret på deres hjemmeside.

Eller også finder vi selv på 'noget'.

Tilbage på MC Camp Fyn afholdes HARK's generalforsamling lørdag kl. 15:00 (hvor eventuelle 'efternølere' kan støde til).

Efter generalforsamlingen er der hygge på programmet indtil vi bliver trætte eller bliver ramt af hjemve. Dem der ikke har lyst til at køre hjem lørdag aften kan naturligvis frit overnatte på Camp'en til søndag.

Separat indkaldelse til generalforsamlingen, med dagsorden (og tilmelding) vil blive annonceret her på forum efter søndag d. 9. februar 2020.

MVH
/Jens
Mobil/SMS: 24844548
Søndag d. 9. februar 2020
Så er søndagen lige straks gået, og der er ikke dukket andre forslag eller kommentarer op.

Dermed ligger dato og sted fast for HARK's generalforsamling 2020:

Dato: Lørdag d. 25. april 2020 kl. 15:00
Sted: MC Camp Fyn, Rudmevej 3a, 5750 Ringe

NB: En af de kommende dage lægger jeg en formel indkaldelse ind i HARK forummets lukkede medlemsområde, med dagsorden og tilmelding m.v.

MVH
/Jens
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Re: Generalforsamling 2020

Indlæg af yaknudsen »

Indkaldelse til ordinær generalforsamling d. 25. april 2020
MC Camp Fyn, Rudmevej 3 a, Ringe

Dagsorden, tilmelding og yderligere info - er tilføjet HARK forummets lukkede medlemsområde der kan ses via følgende link:


http://honda-allroad.dk/phpBB2/viewtopic.php?f=8&t=4159
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Lars N
Indlæg: 305
Tilmeldt: 23. sep 2012, 13:42
Geografisk sted: Rager ikk dig

Re: Generalforsamling 2020

Indlæg af Lars N »

Hej hvorfor er generalforsamlingen og Forårs sheltertur ikk slået sammen som tidligere?
Har desværre ikk været på siden tidligere. Ikk mange stemmer.
Mvh Lars dkflag4
fing2 fing1 I mangel af egen succes, er andres nederlag ikke at foragte. kslag :honda:
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Re: Generalforsamling 2020

Indlæg af yaknudsen »

Lars N skrev: 11. feb 2020, 23:00 Hej hvorfor er generalforsamlingen og Forårs sheltertur ikk slået sammen som tidligere?
Har desværre ikk været på siden tidligere. Ikk mange stemmer.
Mvh Lars dkflag4
Generalforsamling og forårsshelter er ikke slået sammen som tidligere, fordi det ikke var nødvendigt at slå dem sammen denne gang. Personligt synes jeg at det er positivt med et højere aktivitetsniveau.

Hatten af for ildsjæle som bidrager til fællesskabet med aktiviteter. Tilbud om aktiviteter kan man vel ikke få for mange af? Eller?

Det er korrekt at der ikke var ret mange som deltog i afstemningen om hvornår generalforsamlingen skulle afholdes. Men hvis der går adskillige uger eller måske endda måneder imellem at man logger ind på HARK's forum for at orientere sig, så risikerer man helt naturligt at gå glip af noget.

Det er efter min mening ikke en udfordring for HARK fællesskabet, det er blot udtryk for at vi (heldigvis) er forskellige og at vi gør tingene på hver vores måde. Hatten af for det frie valg.

MVH
Jens
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Besvar