Bridgestone BT 21

Hvor tilfreds har du været med dit dæk?
Besvar
Brugeravatar
kjelde
Indlæg: 427
Tilmeldt: 15. nov 2008, 17:56
Geografisk sted: vamdrup

Bridgestone BT 21

Indlæg af kjelde »

Jeg skal have nye dæk på varaderoen inden foråret. Jeg kører ikke så meget på grus med varaderoen, som mange af jer andre gør med trans og africa, så derfor vil det jo heller ikke være samme dæktype. Jeg har tidligere kørt med bridgestone BT 21 på en honda st 1100, og det har jeg været meget godt tilfreds med. Er der nogen der har erfaringer med dette dæk på en varadero??
Hilsen
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
Alsen

Indlæg af Alsen »

Hej Lars. Hvordan gik det med dækskifte på den store XL. Og kunne de klare de skarpe sving og grus i Østrig. Har næsten slidt et sæt Michelin Anakee op. CA: 14000 km. blev det til og det er vist ok.. :-? Jeg vakler lidt mellem Anakee og Bridge Stone TW
Brugeravatar
kjelde
Indlæg: 427
Tilmeldt: 15. nov 2008, 17:56
Geografisk sted: vamdrup

Indlæg af kjelde »

Hej Per

Jeg fik anbefalet Michelins Pilot Road 2 og fik sådan 2 monteret. Det er landevejsdæk, men det er også på sådan en vej jeg kører mest. Jeg er meget tilfreds med dækkene, og har kørt ca 10000 nu uden det næsten er at se.
Og jo det var bare så super at køre nede i bjergene. Det var en kæmpe oplevelse, og varaderoen er bare så super i svingene. Også selv om vi var to på den og med fuld last i taskerne.
Der kører jeg meget gerne ned igen
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
Alsen

Indlæg af Alsen »

Det lyder godt det der med bjergvejene, men havde lige håbet på lidt erfaring om Bridge Stone. Jeg kører også mest på asfalt, men det er bare så fedt også at kunne kaste med grus, hvis der lige skulle dukke sådan en vej op. ;-) Så jeg må lige i tænkeren igen.
Besvar