Pirelli Scorpion Trail

Hvor tilfreds har du været med dit dæk?
Besvar
Brugeravatar
kjelde
Indlæg: 427
Tilmeldt: 15. nov 2008, 17:56
Geografisk sted: vamdrup

Pirelli Scorpion Trail

Indlæg af kjelde »

Er der nogen der kender til dette dæk?

Jeg har læst en tysk test, og der bliver dækket meget højt rost. Dækket er også godkendt til Varadero i tyskland
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
Humle

Re: Pirelli Scorpion Trail

Indlæg af Humle »

kjelde skrev:Er der nogen der kender til dette dæk?

Jeg har læst en tysk test, og der bliver dækket meget højt rost. Dækket er også godkendt til Varadero i tyskland
Jeg har fået dem på for/bag. Scorpion Trail M/C 65 hedder de. 130/80 bag standard foran. Det er vist en helt ny model.
Nu er jeg ikke ligefrem ekspert, men jeg synes de har godt fat i svingene og sjove at køre på. Dog føles de ret levende i sidevind, selvom jeg ikke ved om det nødvendigvis skyldes dækkene.
Har været over en mark en enkelt gang med omkring 80km/t (for at undgå et vejarbejde - hehe biler :lol: ) Der var fint greb og styr på "sagerne". Et langt blødt sving gik glimrende (godt det ikke var en pløjemark, men en fint harvet af slagsen - undskyld landmand).

Jeg har ikke prøve slem regn endnu.
En enkelt "drift" på forhjulet i en rundkørsel med omkring 50km/t og godt lagt ned uden dog at vælte. Måske var der fedtet? Ikke oplevet siden.
Jeg kan ikke sige noget særligt om slid endnu, men jeg har haft dem på i 4 måneder (ca. 2500 km) uden det kan ses særligt.
Besvar