Metzeler Tourance

Hvor tilfreds har du været med dit dæk?
Besvar
Brugeravatar
Bernt
Indlæg: 293
Tilmeldt: 05. aug 2013, 22:53
Geografisk sted: Tølløse, midt på Sjælland :-)
Kontakt:

Metzeler Tourance

Indlæg af Bernt »

Hej derude.

Ja grus bliver det ikke meget til og det næste år ser heller ikke ud til det, men TA skal snart havde nye dæk.

Så jeg søger efter forbindelser til at købe billige Metzeler Tourance 90/90-21 54S & 130/80-17 65S, de sad på min TA 96`da jeg købte den for 2 år siden.
De har altid stået helt fast (undtagen på hvide streger i regnvejr), så derfor ville jeg gerne forsætte mine køretur på nogen magen til.
Kender I nogen steder?

Mvh Bernt
Eventyret venter bag næste sving :-)
smal
Indlæg: 21
Tilmeldt: 14. maj 2013, 23:18
Geografisk sted: Dronninglund
Kontakt:

Re: Metzeler Tourance

Indlæg af smal »

Hej Bernt.
Prøv Nordjysk Dækcentral de har dem. Hvor mange km har de kørt? Jeg kører i øjeblikket på continental Escape der ser ud til at være ca 10 k i baghjulet.
Hilsen Smal
Brugeravatar
Bernt
Indlæg: 293
Tilmeldt: 05. aug 2013, 22:53
Geografisk sted: Tølløse, midt på Sjælland :-)
Kontakt:

Re: Metzeler Tourance

Indlæg af Bernt »

Dækkene sad på da jeg købte min TÁ for 2 år siden og de har vel kørt ca 12-13 t med mig på og de var langt fra nye da jeg overtog maskinen.

Jeg har dig i dag for kun 250,- købt rimeligt ubrugt bagdæk i Metzler Tourance + et Continental knup dæk, dog med ikke så store knupper til foran.
Der var en der havde haft dem på sin AT der nu er solgt. Så kan jeg køre næste års ture på dem.
Dækkene var med slanger og de ser fine ud.
Eventyret venter bag næste sving :-)
Brugeravatar
Bernt
Indlæg: 293
Tilmeldt: 05. aug 2013, 22:53
Geografisk sted: Tølløse, midt på Sjælland :-)
Kontakt:

Re: Metzeler Tourance

Indlæg af Bernt »

Nu er jagten alligevel gået ind på et Metzler fordæk, Nordjysk dækcenter har det til 560,- med moms og levering. Kan det gøres billigere noglen andre steder?
Jeg sætter selv dækket på :-)
Eventyret venter bag næste sving :-)
Besvar