Slangeløse dæk

Hvor tilfreds har du været med dit dæk?
Besvar
Jens Adamsen

Slangeløse dæk

Indlæg af Jens Adamsen »

Er der nogen af jer, der kender til gode slangeløse knopdæk? Jeg vil gerne have fat i nogle, der er grovere end f.eks. Metzeler Karoo 3.
Mvh. Jens
Tidligere_medlem_1

Re: Slangeløse dæk

Indlæg af Tidligere_medlem_1 »

Nææ... Men, hvis det er til eger-hjul, er det vist en dårlig idé at køre slangeløs. Men du har måske andre hjul på? eller er det ikke til TA'en?
Brugeravatar
M@X
Indlæg: 220
Tilmeldt: 12. aug 2013, 21:46
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Slangeløse dæk

Indlæg af M@X »

Jeg kører med slangeløse dæk på mine egerfælge.
Ingen problemer der.

Og hvad skulle problemet være?? Jeg har brugt det set-up i 30 år uden bøvl ?
--
mvh M@X
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: Slangeløse dæk

Indlæg af Nikolajsen »

Jeg er rimelig sikker på at Lykkedal mener at det er en dum ide at køre uden slange..... ;-) :-D
Og jeg forstår ærlig talt heller ikke hvordan i klarer den. I kan sgu nogle ting :shock: :lol: :ok:
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Jens Adamsen

Re: Slangeløse dæk

Indlæg af Jens Adamsen »

Det er selvfølgelig til nogle fælge, der er beregnet til slangløse dæk, og fordelen er jo bl.a. at man kan lappe dem uden at skulle tage dækket af. Jeg er således fortsat interesseret i svar på spørgsmålet.
Mvh. Jens
Brugeravatar
kjelde
Indlæg: 427
Tilmeldt: 15. nov 2008, 17:56
Geografisk sted: vamdrup

Re: Slangeløse dæk

Indlæg af kjelde »

Det er svært at anbefale dæk til andre da det jo kommer meget an på hvad de skal bruges til, kørestil mv. Men du kan prøve at gå ind og kigge på dækonline og se hvad der findes i den størrelse du skal bruge. TKC80 findes i slangeløs og kan bruges både på asfalt og grus
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: Slangeløse dæk

Indlæg af Nikolajsen »

Jens Adamsen skrev:Jeg er således fortsat interesseret i svar på spørgsmålet. Mvh. Jens
Ja, det tænkte jeg godt. Og havde jeg vidst noget om det, havde du også fået mine erfaringer. Men jeg ved intet om det...sorrry.
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Besvar