padborg park

Her kan du lægge et link til dine billeder.
Besvar
Brugeravatar
kjelde
Indlæg: 427
Tilmeldt: 15. nov 2008, 17:56
Geografisk sted: vamdrup

padborg park

Indlæg af kjelde »

var nede at køre på padborg park i går. Lærerigt og utrolig sjovt. Fandt ud af at varaderoen godt kunne være med :-P

http://picasaweb.google.dk/larskjelde/LarsPadborg
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
Niels

Indlæg af Niels »

Hej Lars.

Det ser ud til at den fik smæk, den lille :ok:

Hilsen Niels
Alsen

Indlæg af Alsen »

Hej Lars Det er bare kanon det der. Er det et kursus du har været tilmeldt, eller tager man bare derned og fyrer den af :twisted: :?:
Brugeravatar
kjelde
Indlæg: 427
Tilmeldt: 15. nov 2008, 17:56
Geografisk sted: vamdrup

Indlæg af kjelde »

ja det var bare så super. Det var et dagskursus fra dansk køreteknik, og det kostede 1100 incl forplejning hele dagen. Instruktører som kørte med og gav vejledninger osv. Vi var tre hold. kørte 20 min, fik noget teori og pause og så 20 min igen osv. Det var godt, og så var det rigtigt sjovt at prøve grænserne af. Varaderoen kan meget mere end jeg troede.
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
Christian Lau

Indlæg af Christian Lau »

Hvor FEDT ! Og ja... Vores maskiner kan også slides over HELE dæk fladen... ;-)

Det er en rigtig god idé med disse kurser. Jeg er selv arrangør af lignende, dog i bil. Vi benytter Sturup i Sverige (er nemmere at komme til, og broen er billigere :evil: ). Se www.track-club.dk vi kører nu på tirsdag, den 2/6-09 der er stadig pladser ledige...

Jeg har kørt Padborg i bil nogle gange, det er en SUPER fed bane! Man skal dog huske skiltningen efter langsiden.. Normalt har man 100, 75, 50, 25 meters skilte..... På Padborg har man 75, 50, 25, sandkasse...... ;-)
Var derfor 25 meter "short", men havnede ikke i sandkassen... ;-)

ups det var et sidespring...... tilbage til Padborg.. de 4 sving efter langsiden gad jeg godt prøve på mc, da de kommer lige efter hinanden... Tilgengæld tror jeg "big mac curven" skal tages et par gange, før ideal linien er helt på plads....

Anyway SUPER FEDE BILLEDER ! ! ! ! Og rigtig godt initiativ !!! -og LÆKKER Varadero.... ;-)

Mvh
Christian

-skulle nogle være intereseret i det samme, dog i bil, så se ovenstående link...
Besvar