Ny TA ejer i klubben.

Her kan du lægge et link til dine billeder.
Moust

Ny TA ejer i klubben.

Indlæg af Moust »

Hej.
Så genoptager jeg min lidenskab for at køre Mc.
Men denne gang er jeg hoppet på det som jeg nok har haft lyst til igennem de sidste 5 år, at prøve kræfter med en lettere og måske også sjovere cykel end det jeg har været vant til.
Jeg ville egentlig have lagt lidt billeder af min TA ind her, meen det synes jeg da ikke lige er sådan til alligevel.

Håber jeg får hittet det.

Hilsen
Moust
Moust

Indlæg af Moust »

Nå det går vist ikke.
Hvis et billede kun må være sølle 24kb eller sådan, er et link da vist mere på sin plads.

http://picasaweb.google.dk/kentmoust/Tr ... directlink

Håber så dette virker...

Hilsen

Moust
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Indlæg af Nikolajsen »

Tillykke med den, og velkommen. Den ser velplejet ud 8-)
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Moust

Indlæg af Moust »

Tak skal du have.
Ja, det vil jeg mene at den er.
Men jeg kommer lige fra en V4 på tværs, så jeg skal lige vænne mig til en V2 på langs.
Meen jeg synes nok lige at den er lidt lav til mine ben, måske jeg skulle overveje en AT i stedet...?
Niels

Indlæg af Niels »

Tillykke med cyklen. Det er en spøjs farve, den lilla, men det ser faktisk meget godt ud! Jeg kan godt forstå du vil have et andet sæde, det må være en ret kortbenet model der har kørt på den før. Hvis det ikke lykkes dig at finde et sæde du kan bruge, så kan du hente et par gode råd i den tråd jeg startede der hedder "ompolstring af sæde". Det er ikke så svært at bygge sit eget sæde, men det er rigeligt beskrevet i tråden.

Hilsen Niels.
Niels

Indlæg af Niels »

Billede

Nu har jeg også prøvet at sætte et billed ind, og med Kåres hjælp kan jeg få det til at virke ;-)

Hilsen Niels
Senest rettet af Niels 22. jun 2009, 23:03, rettet i alt 2 gange.
Moust

Indlæg af Moust »

Ja det virker ikke lige sådan med billederne.
Mht. TA´en, så hentede jeg den hos en fyr som var ret kortbenet, derfor havde han også monteret et sænkningssæt på den for at gøre den lav og yderligere fået lavet en lavt sæde. Det originale skumgummi har jeg fået med, men min umiddelbare holdning er at jeg ikke gider at bøvle med selv at rekonstruere et sæde. Så hellere købe et nyt brugt, det kan da ikke koste en jetjager??
Mht. farven synes jeg den er helt ok, i Tyskland kører der faktisk ret mange af dem. Jeg havde ikke mindre end 3 på hånden da jeg hentede min i torsdags.
Nu har jeg så tøffet lidt rundt på den, men har måske fortrudt det lidt alligevel.
Jeg vil lige lure efter en AT for at kunne sammenligne. Jeg savner lidt at kunne få mere afstand til fodhvilerne.
Men sådan er det måske nogle gange med de impulskøb...;-))

Moust
Niels

Indlæg af Niels »

Ja, det med sædet må du selvfølgelig selv om, men det tager ikke en time, hvis du har det originale skum!
Det ser heller ikke ud til at du får nogen problemer med at komme af med den, hvis du fortryder købet, den ser meget flot ud, og den har den fede model styrtbøjle (lige som min ;-)).

Hilsen Niels.
Senest rettet af Niels 21. jun 2009, 21:13, rettet i alt 1 gang.
Moust

Indlæg af Moust »

Ja måske.
Nu sætter jeg den i uden afgift da jeg er på vej ud af døren i 14 dage. Så kan jeg jo se om der skulle kommen nogen og have de samme høje tanker om den som dig ;-)

Jeg har kigget lidt på en AT og allerede fundet nogle stykker som jeg kunne være interesseret i, så nu må jeg se hvad der sker.

Hilsen

Moust
Brugeravatar
Nejmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: 09. jan 2005, 22:48
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Indlæg af Nejmann »

Niels skrev:Billede

Nu har jeg også prøvet at sætte et billed ind, og jeg kan heller ikke få det til at virke! Det er mærkeligt, for nogen gange er det ikke noget problem, men det er det altså nu :-?

Hilsen Niels.
Du skal bare gøre sådan ↑ ;-)

Kode: Vælg alt

[img]http://lh6.ggpht.com/_Ucfn2s_iuAQ/SjzB2S4wgwI/AAAAAAAACnk/c9SYkwCotDc/s576/IMG_3867.jpg[/img]
Der var en skråstreg for meget i det første img-tag.

mvh Kåre
Niels

Indlæg af Niels »

Hej Kåre.

Tak for det.. ;-)
Brugeravatar
Bønne
Indlæg: 694
Tilmeldt: 26. maj 2009, 13:54
Geografisk sted: Svinninge

På langs eller på tværs?

Indlæg af Bønne »

Det er krumtappens pladsering der bestemmer om motoren ligger på langs eller på tværs.
I disse modeller (TA, AT og Varadero) ligger motoren derfor på tværs, ligesom i VFR, mens den i ST´en ligger på langs :-D
Helt enig, en flot cykel, ser godt ud i den farve.
Bønne

Plan your ride. Ride your plan.
tingtilsalg

Indlæg af tingtilsalg »

ST mener du Super tenere ??
Den er også tværliggende, ligesom næsten alle cykler har det.

på nær Moto Guzzi, og vist nok også BMW K-modellerne, og lidt andre større cykler, bla fra Honda. Ja og så er er vist nok også den gamle Honda Gyllepumpe hehe :-)

Billede

Hov, Det er da vist mig der glemmer en masser. Alle Boksermotorer er jo også langsliggende :-P
Mathias

Indlæg af Mathias »

tingtilsalg skrev:ST mener du Super tenere ??
Mon ikke han mener ST 1100 Pan European? ;-)

Billede
tingtilsalg

Indlæg af tingtilsalg »

Det kan da godt være :-P hehe..
Besvar