Teaser fra en lille efterårstur - mudret

Her kan du lægge et link til dine billeder.
Besvar
Brugeravatar
Holst
Indlæg: 328
Tilmeldt: 05. jul 2010, 20:41
Geografisk sted: Brædstrup, Midtjylland

Teaser fra en lille efterårstur - mudret

Indlæg af Holst »

:-D

Der kommer mere senere, men jeg har problemer med at uploade billeder fra mit webalbum - når jeg har trykket på img og indsat en adresse vises der kun en tom firkant med teksten billede - men intet billede. Kan ikke lige greje hvad der sker :-x . Hvis der er nogle kloge hoveder der kan hjælpe mig lidt på vej vil jeg være taknemmelig, og I vil flere gode (syntes jeg selv) billeder at se. 09-11-2010 - så lykkedes det :-D kkj8 -Det ser da bedre ud end som vedhæftet !!

Billede
Senest rettet af Holst 09. nov 2010, 08:16, rettet i alt 1 gang.
Steffen Holst
Africa Twin XRV 650, 1988
Land Rover 110, 3,5 V8, 1984

ONE LIFE - LIVE IT!
Brugeravatar
Holst
Indlæg: 328
Tilmeldt: 05. jul 2010, 20:41
Geografisk sted: Brædstrup, Midtjylland

Re: Teaser fra en lille efterårstur - mudret

Indlæg af Holst »

Og så prøver jeg lige at indsætte et billede igen. Nu håber jeg at Kåre kan fortælle mig hvad jeg gør forkert :-D

Billede
Steffen Holst
Africa Twin XRV 650, 1988
Land Rover 110, 3,5 V8, 1984

ONE LIFE - LIVE IT!
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Re: Teaser fra en lille efterårstur - mudret

Indlæg af yaknudsen »

Det der med at indsætte billeder bliver jævnligt bragt op her i forum. Det er åbenbart ikke så let som man umiddelbart kunne håbe. :oops:

Se evt. denne ældre tråd som indeholder nogle udmærkede tips. viewtopic.php?f=5&t=1646
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Brugeravatar
Nejmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: 09. jan 2005, 22:48
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Re: Teaser fra en lille efterårstur - mudret

Indlæg af Nejmann »

Holst skrev:Og så prøver jeg lige at indsætte et billede igen. Nu håber jeg at Kåre kan fortælle mig hvad jeg gør forkert :-D
Problemet er, at adressen mellem Img'erne ikke er til et billede, men en webside hos picasa, som i øvrigt omdirigerer til en anden og en tredje side, før man får billedet at se :-)
Hvis du bruger Internet Explorer kan du højreklikke på billedet, vælge egenskaber og kopiere alt det, der står under Adresse/URL. Det er den kryptiske stump tekst, der skal bruges:

Kode: Vælg alt

[img]http://lh4.ggpht.com/_4nLM01kxDVo/TNb5ak9_mdI/AAAAAAAAANo/cf1Ds4-ZLls/s720/IMG_3022.JPG[/img]
Og resultatet:
Billede

mvh Kåre
tingtilsalg

Re: Teaser fra en lille efterårstur - mudret

Indlæg af tingtilsalg »

Man skal sørge for at det link man indsætter ender på .jpg (eller noget andet, men oftest dette)
Brugeravatar
Holst
Indlæg: 328
Tilmeldt: 05. jul 2010, 20:41
Geografisk sted: Brædstrup, Midtjylland

Re: Teaser fra en lille efterårstur - mudret

Indlæg af Holst »

Tusind tak for det Kåre - vidste at der var noget jeg ikke havde rigtigt fat i! Nu prøver jeg så lige igen med endnu et billede fra vores lille tur :-D

Billede

og det virker !!!! Tusind tak for det Kåre. Jeg syntes det ser lidt bedre ud end når der vedhæftes et billede. Så derfor får I lige et billede mere fra den sidste del af turen.

Billede
Steffen Holst
Africa Twin XRV 650, 1988
Land Rover 110, 3,5 V8, 1984

ONE LIFE - LIVE IT!
Besvar