Grusveje og efterår

Her kan du lægge et link til dine billeder.
Besvar
Brugeravatar
Holst
Indlæg: 328
Tilmeldt: 05. jul 2010, 20:41
Geografisk sted: Brædstrup, Midtjylland

Grusveje og efterår

Indlæg af Holst »

Så har jeg lige trodset elementerne, og været ude for at lufte (og svine) min Africa Twin lidt igen. Det blev til en halvanden times hygge på et udvalg af de lokale grusveje. Det regnede, blæste, skyerne var store og mørke, der var meget løst sand skyllet ud på vejene, store vandpytter, hjulsporene var vandfyldte, der var næsten ingen andre ude - OG DET VAR SIMPELTHEN PERFEKT :ok: :ok: :-D . På hjemvejen skulle jeg lige et smut i Brugsen og hente lidt småting, og ud over at få handlet, må jeg sige at underholdningsværdien i at parkere en godt beskidt Africa Twin med en lige så beskidt fører foran indgangen til Brugsen, for derefter at bevæge sig rundt i forretningen er helt i top (lang tid siden jeg har fået så mange let smilende, undrende og spørgende blikke :-D ). Som sidegevinst til morskaben fik jeg også pulsen op og havde det faktisk alt for varmt (nu kan jeg så undskylde mine ture på AT'eren med, at jeg vil holde mig fysisk aktiv og ikke lige gider løbetræning mv. :-D )

Jeg kan varmt anbefale andre HARK'ere med grustendenser som undertegnede, at komme ud i det "skønne" efterårsvejr - DET ER ALTSÅ FOR SJOVT NÅR MAN ER DERUDE!!!

Jeg kunne godt tænke mig, at andre der også har været ude at finde nogle af DK's skønne steder i efteråret, vil fortsætte tråden med egne billeder og fortællinger - kunne være hyggeligt at sidde og kigge på de dage hvor vi ikke lige kommer ud at køre :-D

Billede

Billede

Billede
Steffen Holst
Africa Twin XRV 650, 1988
Land Rover 110, 3,5 V8, 1984

ONE LIFE - LIVE IT!
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Re: Grusveje og efterår

Indlæg af yaknudsen »

Vi må altså se nogle billeder hvor maskinen er godt indsmurt i pladder. Der er ikke meget street credit i de der glansbilleder. ;-)
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Brugeravatar
Holst
Indlæg: 328
Tilmeldt: 05. jul 2010, 20:41
Geografisk sted: Brædstrup, Midtjylland

Re: Grusveje og efterår

Indlæg af Holst »

Hej yaknudsen

Nej det kan nok ikke ses så godt på billederne hvor beskidt min AT'er faktisk er, men jeg har pt ikke bedre billeder af eftermiddagens udskejelser :-( - Skal se hvad jeg kan gøre ved det næste gang jeg er ude at køre :-D

Mht steetcredit så må jeg jo bare sige, at min oplevelse i den lokale Brugs var helt OK set med mine øjne ;-) .

Jeg har lige et par links til et par filmklip jeg optog. Det ryster lidt, der er lidt vand der forstyrrer billedet (og der er sandsynligvis mange andre ankepunkter mht kvaliteten - men en gang skal jo være den første hvor man filmer medens man kører :-D ) men det giver en fornemmelse af nogle af de grusveje jeg var på. God fornøjelse.

http://www.youtube.com/watch?v=6VXraTiP3dY

http://www.youtube.com/watch?v=dsWhIHsslV8
Steffen Holst
Africa Twin XRV 650, 1988
Land Rover 110, 3,5 V8, 1984

ONE LIFE - LIVE IT!
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: Grusveje og efterår

Indlæg af Nikolajsen »

Jeg kan godt se at den er møg beskidt :shock:
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Rotax 655

Re: Grusveje og efterår

Indlæg af Rotax 655 »

Hej Steffen

Hvis du annoncere en af dine grusturer en uges tid inden, vil jeg gerne deltage - Skal dog først skifte motor, forventer det projekt optager det meste af næste uge. Jeg er klar til en tur hele vinteren igennem og ved der kommer masser af gode dage med høj solskin og tørvejr.
Der er nu helt nye knopdæk på knallerten så det ku nok blive sjovt. :-D
Senest rettet af Rotax 655 13. nov 2010, 17:00, rettet i alt 1 gang.
Rasser

Re: Grusveje og efterår

Indlæg af Rasser »

Hej Holst

Det ser sgu fedt ud... :-D hvor finder du de grusveje som er på videoen??

/RAS
tingtilsalg

Re: Grusveje og efterår

Indlæg af tingtilsalg »

Det skal man da ikke afsløre offentligt :-)
Brugeravatar
Holst
Indlæg: 328
Tilmeldt: 05. jul 2010, 20:41
Geografisk sted: Brædstrup, Midtjylland

Re: Grusveje og efterår

Indlæg af Holst »

Så kom jeg sørme også ud at rulle en lille tur igen i dag....sikke et vejr og sikke et lys til at tage billeder i :-D

Billede

Og med sådan en efterårshimmel fik jeg endelig taget et billede som jeg længe har ønsket mig at få i kassen :-D :-D :ok:

Billede

Nu glæder jeg mig til at andre også får lagt lidt billeder ud..... :-D

PS.: jeg har hørt at nogle ikke kan se mine billeder - please giv lige en tilbagemelding da jeg fint kan se dem via min skærm/forbindelse/opkobling...mv
Steffen Holst
Africa Twin XRV 650, 1988
Land Rover 110, 3,5 V8, 1984

ONE LIFE - LIVE IT!
TEriksen

Re: Grusveje og efterår

Indlæg af TEriksen »

Hej Holst
Nu er dine 'glansbilleder' blevet til rigtige billeder, ganske gode i øvrigt og der er fint med mudder på.
/Thomas
Brugeravatar
Holst
Indlæg: 328
Tilmeldt: 05. jul 2010, 20:41
Geografisk sted: Brædstrup, Midtjylland

Re: Grusveje og efterår

Indlæg af Holst »

Så blev week-enden igen sluttet af med manér.... :-D

Flere grusveje blev høvlet igennem og det smukke efterår blev nydt i fulde drag. Dagens morskab var jeg så heldig at nyde med en ligesindet - tak for en god, temmelig beskidt og aldeles underholdende eftermiddag Peter :-D

Drengene leger med deres "knallerter"..

Billede

Billede

Så blev det tid til at nyde udsigten

Billede

Billede

Ja udsigten på sådan en dag er jo bare helt fantastisk.........

Billede

Billede

..og så skulle vi have kaffe hjemme i varmen...

Billede
Steffen Holst
Africa Twin XRV 650, 1988
Land Rover 110, 3,5 V8, 1984

ONE LIFE - LIVE IT!
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Re: Grusveje og efterår

Indlæg af yaknudsen »

Kæft. Det er godt det der!
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Niels

Re: Grusveje og efterår

Indlæg af Niels »

Sådan der kkj8
Besvar