Hondas allrounder VFR 800 X Crossrunner

Her kan du lægge et link til dine billeder.
Besvar
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 816
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Hondas allrounder VFR 800 X Crossrunner

Indlæg af Peter AT »

Hondas nye allrounder (Ikke Allroader ), Crossrunner VFR 800 X, er blevet foreviget på Jyllands Ringen.

Lars Rulffs der tester cyklen giver lige en demo af hvordan sådan en Allrounder kan køres.

Lyden af den sprøde V4ér er skøn musik når den får lov at arbejde...

http://www.mctouringclub.dk/?id=15874&n ... pagetype=1

Videosekvensen er nederst på siden.
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Rotax 655

Re: Hondas allrounder VFR 800 X Crossrunner

Indlæg af Rotax 655 »

Jeg læste godt at du havde fået kredit for billeder i det nye nummer Peter :ok: Jeg har nu kun lyd i venstre kanal i hovedtelefonen når video klippet afspilles men det har nok intet med dig at gøre.
Jeg sidder og mindes da jeg tæskede og nærmest voldtog min dejlige årg.90 Transalp rundt på samme bane for et par år siden -Da der var HARK træf på banen. Den seje forkører havde svært ved at holde grimassen og mente at vi pga. knopdækkene skulle ta det roligt i chikanerne og så ellers fyre den af på langsiden... jeg synes han sad og kiggede bagud på mig under hele omgangen og hans motorcykel kørte på magisk vis af sig selv igennem kurverne. Så må i gerne grine :-D :oops:
et 21" forhjul er nu altså ikke så nemt at bringe ud af kurs , kontrastyring eller ej - og der manglede vist mindst 100 HK i at matche hans maskine.
Besvar