Formanden oplyser

Her kan debateres alt, næsten.
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Formanden oplyser

Indlæg af Lasse Pedersen »

Goddag HARK

Ja det er altid noget at lære, jeg har skrevet en smart tråd (troede) jeg på medlemsdelen :shock:
Derfor skal du have tak fordi du trak mig i den rigtige retning Lars, du har helt ret at hvis jeg skal forklare de brugere af forummet som endnu er medlemmer skal jeg selvfølgelig gøre det et sted hvor de kan se det !!

Da den ny bestyrelse ikke (ja se oven for ) har den største forstand/erfaring med en hjemmeside som vor, har jeg det håb at i har lidt forståelse for at der kan gå lidt tid med oprettelsen af nye medlemmer, Lars har givet tilsagn om at hjælpe os indtil lørdag den 28 april, så håber jeg vi har en klarhed.


ALLE er velkommen til at sende mig en SMS. på min mobl Nr. +4530325932 mærk den venligst HARK så ved jeg hvor afsender Nr. høre til
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: Formanden oplyser

Indlæg af Lasse Pedersen »

Goddag HARK er

Jeg har i går søndag fået en besked fra Lars hvor i han oplyser, at alle der her givet de oplysninger der behøves og som Lars har bedt om og fået er blevet medlemmer.
Det er jo en selvfølgelighed at det er de rigtige oplysninger den IT ansvarlige, for forum skal bruge, og ikke dem det ny medlem mener er de rigtige, så når den IT ansvarlige bedre om nogle bestemte oplysninger Bagger jeg helt klart op om det!!
Hvis vor forum ikke er overskueligt nok for uerfarende, må vi løse det, men indtil vider må vi bruge det vi har.
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: Formanden oplyser

Indlæg af Lasse Pedersen »

God aften HARK

Jeg skal som det første undskylde at der endnu ikke er kommet styr på forums hjemmeside. Jeg er godt klar over det er utilfreds stillende. Der bliver gjort forsøg på at finde ud af hvordan man kan rette vedtægterne, det kræver en kode, denne kode er at en eller anden grund gået tabt.
Ole (suppleanten) har rettelsen klar, jeg har fået tilbage melding fra et flertal af bestyrelses medlemmerne, nu mangler vi "bare" at få dem rettet!
I dag Mandag har jeg været i kontakt med Thomas Eriksen, Thomas har tidligere været formand i klubben, i den tid styrede han forum, Thomas har tilbudt at give en hjælpende hånd.
Jeg er bekendt med der er i alle tilfælde 3 der har forsøgt at henvende sig til klubben og anmodet om medlemskab, jeg har kontaktet disse og forklaret og beklaget den utilstrækkelige håndtering af indmeldingerne!
Der vil blive forsøgt at finde en shelter plads i det sydlige Jylland, til en sommer shelter tur, der er hensigten at dette officielle angement vil blive anderledes en andre officielle angementer, da der her vil blive forsøgt at byde tidligere medlemmer velkommen selv om de ikke mere har en Honda All road.
Der vil snarest komme mere om dette angement.
Efterårs shelter turen vil blive henlagt til Thy i år der vil ligeledes komme nærmere om tid og sted,
Jeg har fået den forståelse at flere af vore medlemmer er stødt på folk på vore tidlige 3 store V2 er, som "bare" ikke kendte til os, hvordan gør vi os mere synlige? Nu er der selvfølgelig flere modeller der kan finde os, men er det tilstrækkeligt?
Jeg vil gerne høre lidt fra jer der ude, men vil bede jer om at så meget som muligt bliver holdt ude fra denne tråd, ikke fordi i ikke må kommentere det jeg skriver for det må i så inderligt gerne, men jeg ønsker der bliver en ny tråd til de aktuelle emner.
Endnu en gang der må gerne skrives kommentarer her om det jeg skriver der må også gerne gives gode råd.
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Formanden oplyser

Indlæg af iver »

Hej Lasse.

Jeg synes det er en super god ide med den her streng hvor formanden (bestyrelsen) informere og kommer med oplæg om dette og hint. :ok:

Mvh Iver.
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: Formanden oplyser

Indlæg af Lasse Pedersen »

Goddag Hark

Tanken med klistermærker er nu sat i værk, Ole ( den arbejdende supplant ) skal jo ikke have mange opfordringer, så da Ole skrev at klistermærker kunne han da lave, nåede jeg faktisk ikke at sige at det var da en god ide, for de var lagt i "støbesken" det hedder sikkert noget helt andet, ja ja jeg er lidt "høj" i dag, Thomas som jo heller ikke sider på hænderne har tilpasset siden.
Hvem ved lige pludselig fungere det "bare" i aften forsøger vi at finde ud af hvordan nye medlemmer kan blive meldt ind, PT. er der 2 nye medlemmer der venter på at få deres ansøgning behandlet, de skal have tak for deres tolmodighed så vel som i der allerede er oficelle medlemmer har vist os stor tolmodighed. Tak for det
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Brugeravatar
John Sigh
Indlæg: 510
Tilmeldt: 29. jul 2011, 21:12
Geografisk sted: Sydthy

Re: Formanden oplyser

Indlæg af John Sigh »

:ok: :ok: :ok:
"Der er intet der er så galt,at det ikke kan blive værrer"
" Man skal aldrig tynde sin whisky med kaffe,brun farin og flødeskum før man skal sove !"
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: Formanden oplyser

Indlæg af Lasse Pedersen »

God aften HARK er

Så er det igen tid til at give jer lidt oplysninger om hvad vi går og laver.
Thomas Eriksen, et af vore "nye" medlemmer *S* har givet os en stor hjælpende hånd, det som Ole har renskrevet, er nu på forum
Der er måske et par små ting der lige er blevet over set, der står stadig V2 på siden med indmælding
Det bliver der taget sig af snarest.
Mail adresserne er blevet rettet så nu får Kim, Thomas og jeg de mail der tilkommer os.
Der er også kommet gang i at godkende nye medlemmer samt at rette de ting der bliver stoppet på grund af feks. rettelse af nu mail på ens stam blad.
Tue er i fuld gang med at tilrette lægge sommer shelter turen.
Finn søger efter shelter i Thy til efterårs shekter turen.
Ole er i fuld gang med nye klistermærker.
Jeg syntes det går den rigtige vej og at vi har givet hinanden en håndsrækning når det har været nødvendigt, jer der som menige medlemmer skal også have en tilkendegivlse for at være nogle gode og forstående medlemmer at være bestyrelse for
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
TEriksen

Re: Formanden oplyser

Indlæg af TEriksen »

Lasse Pedersen skrev: Der er måske et par små ting der lige er blevet over set, der står stadig V2 på siden med indmælding.
Det skulle der være styr på nu :)

/ Thomas
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: Formanden oplyser

Indlæg af Lasse Pedersen »

Goddag HARK

Som i sikkert har læst flere steder så har bestyrelsen fået betydelig hjælp at Thomas Eriksen med hensyn til IT delen af forum
Takken er ikke til at komme uden om bestemt ikke
Samtidig med sin IT hjælp har Thomas forstået et han lavede et makker par (team) med yaknudsen som også igen er blevet medlem og også tidligere har været administratorer
Det er med stor glæde og praktisk for bestyrelsen at bestyrelsen siger ja til dette tiltag i klubben
Samtidig gør det også forum mere neutral
Sådan at der ikke opstår tvivl om hvad der sker "bag" facaden af Forum
Jeg siger jer to velkommen til jeres opgave for klubben

Hilsen

Formanden
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Brugeravatar
John Sigh
Indlæg: 510
Tilmeldt: 29. jul 2011, 21:12
Geografisk sted: Sydthy

Re: Formanden oplyser

Indlæg af John Sigh »

Godt arbejde af Formanden, og hans hjælpere.
:beer: :flag: :honda: kkj8 dkflag4
Mvh John Sigh
"Der er intet der er så galt,at det ikke kan blive værrer"
" Man skal aldrig tynde sin whisky med kaffe,brun farin og flødeskum før man skal sove !"
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Re: Formanden oplyser

Indlæg af yaknudsen »

Tak for velkomsten til mig som medlem af administrator teamet.

For lige at præcisere:
Jeg indtager rollen som Thomas Eriksens assistent, hans medhjælp og hans afløser hvis han vurderer at det er påkrævet.

Det er altså Thomas Eriksen der helt entydigt er 'chefen' i administratorteamet.

Den rollefordeling skal sikre at vi ikke af vanvare kommer til at 'spænde ben for hinanden', for det duer med flere administratorer som samtidigt og uafhængigt af hinanden foretager administrative justeringer/tilpasninger/ændringer.

Teamet er allerede godt igang med at kommunikere, med den hensigt at optimere funktionaliteten og administrationen af HARK's hjemmeside. Det burde være en overkommelig opgave, for hjemmesiden er efter min vurdering allerede velfungerende og velkomponeret.

Hermed en stor tak til alle tidligere administratorer og hjælpere der har gjort det nye IT team's opgave rimelig overkommelig.

NB: Nej, jeg roser ikke mig selv ;-) Selv om jeg i en del år har haft administrator rettigheder til forumdelen på HARK's hjemmeside er det yderst begrænset hvad jeg indtil nu har bidraget med.

Med Venlig HARK Hilsen
Jens Knudsen (alias yaknudsen)
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
TEriksen

Re: Formanden oplyser

Indlæg af TEriksen »

Det behøver vist ikke at være så højtideligt alt sammen, vi skal jo bare sikre at forum er opdateret og fungerer tilfredsstillende, at nye brugere kommer ind og at nye medlemmer får adgang til medlemsdelen. Som tidligere nævnt hjælper jeg gerne hermed.
Det er super at yaknudsen vil dele ud af sin mangeårige IT erfaring og hjælpe med at få det hele til at lykkes :ok:

Jeg er sikker på at vi ved fælles hjælp får det hele til at fungere.
- Og så glæder jeg mig i øvrigt til snart at se nogle billeder af de nye Honda modeller på forum :-D

Vi ses derude!

/Thomas
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: Formanden oplyser

Indlæg af Lasse Pedersen »

Goddag HARK
Især til IT teamet!!!

Til Thomas opfordring til at "se" de ny modeller
Som i måske kan se er IT teamets modeller nogle af dem :-D
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: Formanden oplyser

Indlæg af Lasse Pedersen »

Goddag HARK

Jeg har været lidt rundt i det gamle Danmark de seneste uger (Slesvig og Sverige)

Jeg kan nu sige at der er sat datoer på: sommer tur, 2x Jens tur og efterårstur!

( se andet sted)

Jeg håber nogle at de tre ture falder i jeres smag og i vil bakke op om disse angementer
IT Teamet YaKnudsen og Thomas Eriksen har fået styr på kalenderen, Kalenderen er i alle velkommende at sætte angementer ind i.
det SKAL dog være relevante angementer for HARK, som jeg er sikker på i helt har styr på
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: Formanden oplyser

Indlæg af Lasse Pedersen »

Goddag HARK

Så har jeg igen et par små ting at sige, i det ene tilfælde ikke helt uvæsentlig oplysninger til jer!

FORUM : Der har de sidste par år, tid efter anden, været tvivl om nogen var, nægtet adgang til forum, eller om der var nogen af bestyrelsen der havde et skævt øje til bestemte medlemmer. Vor It Team, Thomas og Jens har for nogle uger siden oplyst mig ( jeg har "bare" ikke haft det i tankerne at det skulle jeg da fortælle om) at hvis et Medlem retter i sine oplysninger, det kan være en ny mail adresse, et nyt telefon nr. eller lignende, så SKAL en af administratorerne ind i den mere snørklede del af vort forum og sætte et flueben!
Så jeg foreslår at HVIS en af jer har behov for at lave en rettelse i jeres stamoplysningere så skriv lige en persomlig besked til en af IT Teamet så der kan blive sadt det flueben.

Så har vi holdt vor sommer tur, Vi var i Haderslev, hvor Tue havde fundet en rigtig fin shelter plads, vejret i det danske også i det Nordslesviske område har ikke været med os bål folk, så forplejningen var rent untagelses vis blevet til smørebrød, ja vi prøver ofte noget nyt her i HARK.
Tue havde også fundet en rigtig hyggelig tur rundt der nede. Tak for det.

Den næst begivenhed der er på kalenderen er Jens & Jens turen: Det er et angement for et af vor kære bekendte af HARK, nemlig Jens, Jens har i en tidlig alder pådraget sig meningitis, og har fået en så stor skade at Jens har svært ved at tale med mere.
En vigtig ting er at Jens er lige så glad for motorcykler som flere/mange er, Jens kan desværre bare ikke selv køre. Det har Jens far Jens og nok resten af Jens familie så gjort noget ved, Yeti som Jens s far er, har i mange år fået Jens bosted til at lave en kop kaffe med rigeligt tilbehør, når de af HARK s medlemmer kom forbi til Jens & Jens tur.
Jeg har selv deltaget i nogle år, og det har Altid været med den største fornøjelse, altså da den første deltagelse var overstået, for jeg indrømmer og det har jeg gennem tiden talt med flere deltagere om, det er ikke så let, for hvordan skal man forholde sig?
Jeg har den opfattelse at det på den ene eller anden måde er gensidigt, så kom med det i er, JER selv det bliver beborene glade for!
Dem der har en ekstra jakke og styrthjelm tag dem med og vær med til at give beborene en god oplevelse!!!
PS: Beborene, der kan er faktisk ret gode til at side bag på, og det er gode til at gøre det der bliver sagt til dem vedrørende kørsel på Motorcykel.
Se i turen går til under Jens&Jens

Der er også sat dato på efterårs Shelterture, den bliver i det nordlige Jylland, uden jeg skal gøre mig alt for klog på de forskellige områder i det dansk, mener jeg vi skal til Thy, ( jeg er selv fra Nordsjælland og der er meget forskellige meninger om hvad Nordsjælland er, jeg og mange der oppe fra mener ikke Hillerød høre til Nordsjælland) Finn har fundet et sted der oppe, selv glæder jeg mig til vi skal der op så jeg/vi igen ser et nyt og spændende sted i Danmark.

Ja det var vist nok for denne gang!!!
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Besvar