Nu vil jeg sige tak for nogle hyggelige shelterture og tak for en del teknisk hjælp nu og da
Det har været nogle fede oplevelser der er kommet ind på " Hard-disken " i jeres selskab
Jeg har netop solgt min AT rd04 og ALT det udstyr jeg har samlet sammen gennem årene for 55000 kr
Jeg fik simpelthen ikke brugt den nok !!! og så er man sgu nok blevet lidt mere magelig på sine gamle dage
Så den måtte videre til en som kan nyde en dejlig velholdt MC ...
Farvel og tak Og pas på jer derude