Farvel og tak

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Brugeravatar
Palle
Indlæg: 734
Tilmeldt: 17. aug 2012, 23:24
Geografisk sted: Korsør

Farvel og tak

Indlæg af Palle »

Hej venner

Nu vil jeg sige tak for nogle hyggelige shelterture og tak for en del teknisk hjælp nu og da kkj8
Det har været nogle fede oplevelser der er kommet ind på " Hard-disken " i jeres selskab :beer:

Jeg har netop solgt min AT rd04 og ALT det udstyr jeg har samlet sammen gennem årene for 55000 kr
Jeg fik simpelthen ikke brugt den nok !!! og så er man sgu nok blevet lidt mere magelig på sine gamle dage 8-)
Så den måtte videre til en som kan nyde en dejlig velholdt MC ...

Farvel og tak Og pas på jer derude :beer:
Chrome won`t get you home..
Besvar