Dakar 2008 aflyst

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Brugeravatar
Veset
Indlæg: 178
Tilmeldt: 14. jun 2004, 17:57
Geografisk sted: Bornholm
Kontakt:

Dakar 2008 aflyst

Indlæg af Veset »

Honda XRV 750 AT '03
Rikycross Crashbars
Garmin 76CSx
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1266
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hej allesammen.

Det er en sorgens dag i dag :-( Jeg har lige hørt i radioen at årets Dakar rally er aflyst, katastrofen jeg altid har frygtet er blevet til virkelighed :!: Det er sandt for dyden et dårligt varsel for dette nye år vi lige er kommet ind i, hvordan skal det ikke gå resten af året :?: Jeg ved at mange af klubbens medlemmer har set frem til at løbet skulle starte imorgen, og sikkert sidder i dyb sorg nu........

Men venner, vi må stå sammen og komme igennem dette, vi må stå skulder ved skulder og hjælpe hinanden igennem dette..... I sorgens stund skal man kende sine virkelige venner, sagde en klog mand vist nok engang :!: Hvis nogen skulle være interreseret, kan jeg godt stable en sorggruppe på benene, eller henvise til psykologisk krise hjælp :!: (min egen psykolog er anbefalelsesværdig!) Og hold jer ikke tilbage, at fortrænge sorg kan give fatale følger og traumer :!: :!: :!:

Men så vidt jeg kan læse på rallyets hjemmeside kommer det igen næste år :-D

Ære være Dakar 2008s minde

Løft hovedet kamerater! Man skal ikke hænge med hovedet når man står i lort til halsen!

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Her kommer det så!!!

Indlæg af Søren Dahl »

Jeg har nu tænkt mig at tage det som en rigtig mand:

VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL - OHHHHH LAD MIG GRÆDE VED DINE SKULDRE NÆSTE GANG VI SES IVER - JEG HAR GLÆDER MIT ET HELT ÅR TIL DISSE FANTASTISKE 14 DAGE - ÅHHHHHHHHHHHHH NEEEEEEEEEEEEEEEJ ÅHHHHHHHHHHHHHH NEEEEEEEEEEEJ - JEG KAN SLET SELT IKKE KLARE DET!!!!!!!!!!!!

Puha - det hjæler allerede - jeg må ty til alle mine gamle optagelser jeg har gemt for at prøve at lappe på et sår som nok aldrig vil hele helt - SUK!!!!! Er der stadig nogle som er i tvivl om at jeg er træt at at Dakar er aflyst????

Mvh Søren
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1266
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Min ven søren, i denne sorgens stund skal du vide at mine skuldre er brede nok til at du kan græde ud ved dem. (Skal jeg tage våddragten på?)

Få det ud Søren, græd som pisket, min dreng.....

Og tag nu de rigtige gamle bånd Søren, og ikke dem med Petruschka, "hunræven fra KGB" :roll:

se hellere den her Søren http://www.youtube.com/watch?v=HUqP_JD11Rw

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Besvar