Høreværn

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Brugeravatar
Veset
Indlæg: 178
Tilmeldt: 14. jun 2004, 17:57
Geografisk sted: Bornholm
Kontakt:

Høreværn

Indlæg af Veset »

Det er godt nok ikke meget der sker herinde for tiden, det kan vel kun betyde at sæsonen er begyndt :-?
Hvad bruger I andre af høreværn, og hvad giver I for dem?
Hvilke er gode og hvilke skal man gå uden om?
Honda XRV 750 AT '03
Rikycross Crashbars
Garmin 76CSx
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Støbte høreværn.

Indlæg af Søren Dahl »

Støbte høreværn er det bedste - de falder ikke ud når man tager hjelmen på, og de beskytter bedst og genere mindst.

http://www.phonak.dk/ccdk/consumer/prod ... iew_dk.htm

Hende her købte jeg høreværn af for 7 år siden - og det dur kan du tro. Da hed det Dot høreværn og lå i Randers - det gør det ikke mere. Se link.

Mvh Søren
Brugeravatar
Nejmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: 09. jan 2005, 22:48
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Re: Støbte høreværn.

Indlæg af Nejmann »

Søren Dahl skrev:Støbte høreværn er det bedste
Nogen skum-ørepropper dæmper faktisk lidt mere - når de sidder rigtigt - men de støbte dæmper 'nok', og har en række fordele:
De er meget nemme og hurtige at sætte i øret, de kan bruges i flere år, bare de bliver vasket nu og da, og så passer de præcist i øret og trykker altså ikke på øregangen.

Jeg har haft støbte ørepropper i flere år, og selv om de kostede næsten 1000 kroner, har jeg ikke fortrudt et øjeblik.

mvh Kåre
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Indlæg af Søren Dahl »

Nogen skum-ørepropper dæmper faktisk lidt mere - når de sidder rigtigt -
Når man skal have hjelmen ned over ørerne - så har skum propperne en tendens til at sætte sig forkert og genere mere end at gavne - så køb støbte høreværn - og bliv som Kåre og jeg - en gladere og sundere motorcyklist med hvidere tænder og ..... øh ja - tror det stopper her :lol:

Mvh Søren
Besvar