Hvor er i henne?

Her kan debateres alt, næsten.
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Indlæg af yaknudsen »

Ja det er fandme et godt citat det der med hotdogger og plæver. Og det
siger en masse om at i jydetampe netop har forstået hvad det går ud på.

Vi øver os, og når først vi har fået sjællandsfraktionen op i gear vil det
være jer der bliver misundelige over vores megahøje aktivitetsniveau.

Eller. Men hvem ved. Bare hold fanen højt.
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Mathias

Indlæg af Mathias »

Tro på det - det er en kendsgerning at der er en del flere plæverveje i Jylland end på Lorteøen.

Men i må jo bare komme på besøg :-)
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Indlæg af yaknudsen »

Lorteøen:

Det folkelige navn for Amager. I gammel tid blev lokums spandene
i København hver nat tømt af natmændene, som bragte indholdet ud
på Amager hvor det blev brugt som gødning til grønsagsdyrkning.

Onde tunger påstår at halvdelen af Amager (og dermed en pæn del af
storkøbenhavn) på den måde faktisk er bygget direkte oven på en
kæmpe dynge lort.

Men det var nok ikke det du mente, da du refererede til lorteøen.

Du tænkte nok på Sjælland. Som er noget HELT ANDET OG MERE END
København og Amager. Det skal vi nok fortælle noget mere om når vi
mødes.
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Mathias

Indlæg af Mathias »

Påtææto, påtaato ;-)

Snax...
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Indlæg af Nikolajsen »

Mathias skrev:Tro på det - det er en kendsgerning at der er en del flere plæverveje i Jylland end på Lorteøen.
Ja det er rigtigt, MEN

En TA/AT kører faktisk også rigtigt godt på asfalt. Og så skal man ikke vaske lige så tit. :-P det er jo trods alt sjovere at køre på knallerten, end at vaske og pudse den :idea: (selv om den beskæftigelse også er bedre en så meget andet ;-) )

Hmm....det kunne være at jeg skulle blive lidt bedre til at tage billeder fra vores (Yaknudsen og jeg) ture rundt på sjælland. Og så lægge dem et eller andet sted. :-D
Senest rettet af Nikolajsen 07. mar 2009, 13:37, rettet i alt 1 gang.
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
tingtilsalg

Indlæg af tingtilsalg »

en TA/AT skal da bestemt ikke vaskes. Den skal spules af en gang om året. Det må være til påske. Og nu er den engang sjovest at køre på jord og grus veje. :-D
Mathias

Indlæg af Mathias »

Præcis. Og hvorfor købe en såkaldt all-roader hvis man kun bruger den on-road? Det forstår jeg ikke... :-?

Men folk bestemmer selvfølgelig selv hvad de bruger deres skillinger på :-)
tingtilsalg

Indlæg af tingtilsalg »

Jeg er helt enig med dig. Men har før fået ører, fingre og andet skidt i klemme hvis jeg har nævnt det hehe..

Jeg forstår heller ikke en skid af det. Vil nok mene der findes 100% gadecykler der begår sig bedre hvis man kun kører asfalt. Men som du også selv siger... Folk bestemmer selv hvordan de skal bruge deres penge 8-)
Mathias

Indlæg af Mathias »

Hmmm... Har selv tit tænkt over det. Men hvorfor skulle man få noget i klemme ved at sige det højt? Det kunne jo blot være et oplæg til en diskussion. Og at snakke om mærker, modeller, typer, for og imod osv. elsker vi vel allesammen :-)
tingtilsalg

Indlæg af tingtilsalg »

Tja.. folk føler sig jo lynhurtigt trådt over tæerne, bare man får sagt det mindste forkert. Og eftersom jeg ikke er så god til at pakke tingene ind så det lyder pænt, så snakker jeg bare om noget andet :-D
Mathias

Indlæg af Mathias »

Fair nok. Men det skulle vel også være muligt at diskutere folks valg af køretøj uden at svine dem eller deres cykel :-) Og hvorfor folk føler sig trådt over tæerne hvis man spørger ind til den slags forstår jeg da slet ikke.

Men hvis der skulle sidde nogen derude med en AT/TA der kun kører asfalt kunne det da være sjovt at høre hvorfor man har valgt den type cykel, og ikke en ren gadecykel.
Yankie

Indlæg af Yankie »

Forstår ikke helt vinklen på den her påstand...

Hvor folk kører med deres cykler er vel ligegyldigt. Bare de kommer frem på en for dem fed og tilfredsstillende måde.

Jeg skal da helt sikkert ud og køre grus med min, men jeg synes det er helt cool med dem der kun kører asfalt. Bare se til vores naboland Tyskland, hvor mange Twins der kører rundt nede i de store byer dernede.

Jeg synes, med de få km jeg har nået at få kørt på min, at den er fantastisk at køre bykørsel med. Ift siddestilling, højde og udsyn. Om jeg så kan lide grus og sti med den vil sommeren jo kun fortælle.
Mathias

Indlæg af Mathias »

Hvilken påstand? Jeg stiller blot et spørgsmål ;-)

Og som vi har snakket om før synes jeg skam også det er helt cool med mig, det er bestemt ikke noget jeg får ondt i røven over på nogen måde. Jeg forstår det bare ikke helt :-)
Yankie

Indlæg af Yankie »

Denne påstand:
Præcis. Og hvorfor købe en såkaldt all-roader hvis man kun bruger den on-road? Det forstår jeg ikke...
Mathias

Indlæg af Mathias »

Igen: det er et spørgsmål og ikke en påstand :-)
Besvar