Forsikringspræmie

Her kan debateres alt, næsten.
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Sindsygt!

Indlæg af Søren Dahl »

Ved nærmerer eftertanke, var jeg nok også lige diplomation nok i min forrige udtalelse om hende medarbejderen fra TD, hælder nok også mere mod Bjarkes udtalelser! DET ER JO VANVITTIGT!!!!

MVH Søren
kim

toppen af danmark....

Indlæg af kim »

jeg kan se det ikke bare skal siddes overhørigt.....
jeg har taget en udskrift og vil ta´det med til TD-kontoret i Åbenrå og vise dem hele smøren...så må de forklare sig :evil:
Telefondamen er forhåbentligt langt ude i pløret !!!

;-) kim
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 817
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Hej kim.

Ret spændt på hvordan det udvikler sig med din forsikring. Er der noget nyt ?

HugOgDask ;-)
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
kim

Indlæg af kim »

næhhh, jeg får først tid den 19. ds, men jeg skal nok svare, vær sikker på det.

venligst, kim
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Vinterforsikring.

Indlæg af Søren Dahl »

I dag ringede jeg til Top DK og købte mig vinterforsikring. Jeg gav 3200 om året for casco og ansvar før (1 marts til 30 november), nu er jeg steget til 3800.- et meget lille beløb for at være dækket hele året (og så endda i den mest risiko fyldte periode), så hvis I vil ud og køre om vinteren, så er det tilsyneladende ikke vildt dyrt!

Tag det op til overvejelse, det er da for fedt at få lov til at køre de dage hvor vejeret er så smukt som i søndags uden at have dårlig samvittighed som jeg havde da jeg var ude på min første tur. Var egenteligt også RET dumt når jeg tænker over det - men skulle man gå rundt og være fornuftig hele tiden var livet da også lidt for kedeligt, ikke ;-)

MVH Søren
kim

så er den hjemme...

Indlæg af kim »

ja, selvom det var den 19. jeg skulle ha´en snak med Top, så ventede jeg til aftalen var i hus, før jeg troede på den!
Men det lykkedes... 3075,-/anno incl. afgifter og med de alm. vilkår !!
Det er jo da en besparelse der er til at føle på.

Men den tidligere nævnte "unge sælger" havde såmænd intet gjort forkert - jeg skulle efter deres regler, ha´startet på højeste trin uanset, altså godt 10.000,- !! Hvordan det harmonerer med omtalen af Top i det nyeste Touring Nyt - jeg ved det ikke :roll:

Men de fik serveret kopierne fra indlægget hér, højt-læsning kaldes det, jeg tror ikke de kunne se det morsomme, men pyt, det hjalp :twisted:

hilsen kim.
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej kim

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Kim

Vi er glad for at vi som klub kunne hjælpe til at skubbe lidt til Top DK ;-)

MVH Søren
Mogens Dammand

Top

Indlæg af Mogens Dammand »

Hej Kim

Det var godt at høre at du fik noget ud af det.

Det viser bare "igen" at man ikke bare skal slå sig til tåls med hvad man får at vide i første omgang.

Det kan være jeg skal tage en udskrift af tråden med til MC-udstillingen her i Århus sidst på måneden. Der plejer at være en fra Top-DK :lol:

Hilsen
Mogens
Senest rettet af Mogens Dammand 04. feb 2005, 21:24, rettet i alt 1 gang.
kim

Indlæg af kim »

ja ta´endelig og lad ham "tale sig fra det"....han vil uden tvivl gøre sit bedste...
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Hej alle

I forbinbelse med at jeg er ved at sælge min Transalp, forhørte jeg mig lige hos mit forsikringsselskab (alm. Brand) da der var en mulig interesseret køber, om hvad han skulle give og prisen var 8000,- pr. anno.
Kunne ikke helt forstå det da jeg "kun" giver 4800,-

De kunne så fortælle mig at det giver jeg da heller ikke, jeg giver kun 2300,- pr.anno

Ikke forstået :?: men den venlige unge dame fortalte at da jeg er fyldt 46 år falder præmien :-)

Så Søren, Tom og I andre - der er også fordele ved at være en ældre herre :-D :-D og præmien er den samme som "hvis" jeg nu gik hen og købte en Africa Twin.

Hilsen
Mogens
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hi hi

Indlæg af Søren Dahl »

Ja det er ikke kun ulemper ;-) ;-) ;-)

MVH Søren
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

admin skrev: De kunne så fortælle mig at det giver jeg da heller ikke, jeg giver kun 2300,- pr.anno

Ikke forstået :?: men den venlige unge dame fortalte at da jeg er fyldt 46 år falder præmien :-)
Nå, træerne vokser ikke ind i himlen.

Den "venlige unge dame" må ha' været i drømmeland den dag jeg talte med hende, for jeg giver altså 3500,- og der er ikke en grænse ved 46 år :-(

Hvorfra hun har de tal jeg fik ved jeg ikke, og fik desværre heller ikke hendes navn, men en anden gang vil jeg nok bede om at få en bekræftelse, hvis det lyder alt for godt.

Hilsen
Mogens
Gæst

Indlæg af Gæst »

Hvad er det nu man siger... hmm... nååh jo..

SÅ KAN DU LÆRE DET GAMLE MAND :-P

HI HI HI
Besvar