Logo

Her kan debateres alt, næsten.
Mogens Dammand

Logo

Indlæg af Mogens Dammand »

Hej Alle

Jeg har siddet og leget lidt med logo, som vi snakkede om nede ved Torben.

Jeg har lagt et op i mit album, som en idé, eller måske en der kunne videreudvikle det, (er ikke helt tilfreds med det :cry: ) eller noget helt andet.

album_personal.php?user_id=2

Er der nogen der skulle være i besiddelse af evner for at kreere et sådant, så kom frem med nogle idéer.

Hilsen
Mogens
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Mogens

Indlæg af Søren Dahl »

Jeg synes nu der er rimilig cool, Mogens.

Fint bud på et logo.

MVH Søren
Gæst

Indlæg af Gæst »

Der skulle også været noget med max 50 km/h og min +10 grader celsius :-P .....Og høj sol... ;-)
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Logo

Indlæg af Søren Dahl »

JA TAK, Tom, jeg kan godt huske det logo du tegnede på tavlen nede ved Torben, det var godt nok åndsvagt ;-) - med kaffekop og hjørnesofaer etc.

Jeg er hverken den store tegner eller super kreative person, men måske der er andre der kan komme med flere bud på et logo - Mogens logo bliver bedre og bedre jo mere jeg kigger på det - kunne egenteligt godt bruges - men kunne man på en eller anden måde symbolisere mere i retningen af at vi kan køre på alle slags veje??? Når jeg kigger på bjergene i baggrunden af logoet tænker jeg først og fremmest på TransAlp og alperne (at vi måske i større udstrækning er en touringklub som er til hornmusik og øl severet i 1½ liters krus ;-) ) og ikke så meget det at vi også kan kører på grusveje/jordveje (og i ekstreme tilfælde grusgrave og mosehuller ;) Men på den anden side kan jeg faktisk godt lide bjergene, synes det på en eller anden måde virker godt - de symbolisere at rejse og stor stabilitet - to egenskaber vores maskiner jo bestemt behersker.

Men indtil videre er det BESTEMT er meget seriøst bud, Mogens!

MVH Søren
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Logo

Indlæg af Søren Dahl »

Mogens, hvis det er muligt, vil du prøve at ændre asfaltvejen til en jord/grusvej på logoet og ligge det ud under album? - måske det får den rette virkning - men kan godt lidt lide den lidt "snavsede" HARK tekst

MVH Søren
Torben Vester
Indlæg: 309
Tilmeldt: 17. nov 2004, 08:01
Geografisk sted: Beijing, Kina
Kontakt:

Indlæg af Torben Vester »

ET FLOT OPLAEG MOGENS...........
- ringen omkring logo'et kunne maaske vaere et offroad daek......?

mvh
torben
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Fin ide

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Torben

Rigtig fint forslag! Det kunne se herre cool ud! Og så i kombinationen af en beskidt jordvej som pløjer sig gennem landskabet med nogle flotte bjerge i baggrunden.........

MVH Søren
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Hey

Jeg ledte først efter et offroad hjul som yderring, men kunne ikke finde et, derfor blev det som det er, og efter at have gået og tænkt over det, er jeg kommet til den konklusion at det offroad prægede måske ville få overtaget i kraft af at dækket vil være meget iøjnefaldende og kunne signalere at vi er en offroad klub, hvor vi jo nok blandt flertallet nok mere er onroad :-) men som det er nu er sol og vind delt lige, men stadig, er jeg ikke helt tilfreds :cry:

Nederste halvdel gi'r sig selv, og den øverste er hvad øjet ser, om det er de franske alper eller Tom's grusgrav ;-)

/Mogens
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 817
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Logo.......

Indlæg af Peter AT »

Nå Mogens....

Du troede nok lige du var den eneste på banen, men.. det er du ikke.....

Jeg har også forsøgt at lege Jørgen Klevin..... Se under mit galleri i "Album".

Et alternativ forslag, sådan uden symbolik, og så sparer vi DK skiltet.

Kære lidelsesfæller i H.A.R.K., fat blyant og tusser, vi vil have mange flere forslag på bordet. Det er ikke godt nok med 2 forslag. Det er slet ikke godt nok, hvis i ikke kommer med saglig kritik og ændringsforslag. (Ros til dig Torben..humor på den gode måde...)

Ud af starthullerne. Det er nu vi har tiden til sådan nogle krative indslag, for køresæsongen er lige op over......

HugOgDask
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Hej Peter

Halløjsa, det må jeg nok sige.

Det ser rigtig proff ud, og samtidig enkelt og flot, og så glæder det mig at se andre forslag.

Hvis jeg endelig skulle sige noget, og det skal jeg :-P kunne jeg godt tænke mig hvis vi kunne finde den font, som Honda bruger.

Stor ros.

Men men men, vi skal ha' nogle flere at vælge imellem, så kom ud af busken og vis os dit forslag.

/Mogens
Esben

Super fedt.

Indlæg af Esben »

JEg kan ikke andet end at stemme på at det simpelthen bare er et skide mega fedt møggodt loge.

Hilsen Esben
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hej Peter.

Rigtig fedt logo du har lavet der :-) kunne evt garneres med et offroaddæk ved siden af et landevejsdæk, begge set forfra! bare et foreslag!

Hvis jeg må have lov at komme med en lille sjov bemærkning, man er vel en spøgefugl :-) Kunne vi evt lave dem som små blik skilte ala stokkemærker :-) jeg vil da med glæde banke det på min stok ved siden af det jeg har fra Himmelbjerget :-)

Spøg til side! Det må kunne produceres på klistermærker!

Mvh Iver
Gæst

Indlæg af Gæst »

jeg tænker mere noget i retningen af noget med et honda logo.. altså vingen. vi kører alle honda, så burde det ikke indgå i logoet??
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Jeg mener og have set et sted på enten Detis tranalppage eller på ta webringen at det er muligt at få transalp skriften og muligvis også Honda vingen! Måske vi skulle have fat i ørene på Honda danmark og få et sponsorat! Evt i form af kaffe kopper med Honda vingen hehehehe :-)
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 817
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Sikke en masse dejlig respons.....

Så er der noget ved at dumme sig lidt med forslag.......
Har fedtet lidt videre med Mogens' ide om Honda fonden

album_pic.php?pic_id=63

Så måske lidt bedre.

Arbejder på et logo der kan bruges på T- shirts og lign. Mere herom senere.

HugOgDask
Peter
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Besvar