Logo

Her kan debateres alt, næsten.
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Hej Peter

Dit reviderede forslag til "plistermærke" :lol: er det ikke det samme som det første du lagde ud?

Har vist det til et par stykker, som sagde der var lidt HA/nazi over de bogstaver.

/Mogens

ps.
Undskyld, jeg kunne ikke lade være ;-)
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 817
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Selvfølgelig er det revideret Mogenss.

Har ændret fonten på ""Honda", som du foreslog.

Ja, vi kan jo ikke ha at folk tror vi er nazister, så lad os finde nogle andre bogstaver. Måske er JEEFD lidt mere blødt eller ordret. Ved ikke lige hvad vi kan oversætte det til, måske "Jeg Er En Flink Dreng".

Nå spøg til side. Signalværdien er selvfølgelig ret væsenlig, så vi arbejder lidt videre og finder en mere "pæn" løsning.

HugOgDask
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Gæst

Indlæg af Gæst »

hej mogens.

i mit unge sind kan jeg ikke forstå hvordan du kan få det til at ligne noget HA/nazi-relateret?? Og hvad har HA'ere og nazister tilfælles???

Og hvad med HAnsen?? Eller HAns... er mennekser ved disse navne så også grimme HA'ere??

Tom
kr

Logo

Indlæg af kr »

Måske kunne jeg hjælpe lidt med det digital medie eller det kreative. Er uddannet teknisk designer. Synes godt om ideen med offroad dækket som ramme, alperne i baggrunden, det danske flag samt den slingede vej, men det skal nok rentegnes?
Måske kunne vi få lavet et stofmærke til jakken samt klistermærke til mc'en for ligesom at vise ansigt udadtil på træf og lign.
kr

Google søgning

Indlæg af kr »

Prøv evt. google under billeder og søg på transalp+logo
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Hej Kenneth

Det vil da være alltiders hvis du også vil komme med et forslag til logo eller en ændring af de 2 der er på banen.
Lad os se dem.

Hilsen
Mogens
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Mogens

Indlæg af Søren Dahl »

Det er et fedt logo du har forslået inde under Album, hvad siger i andre?

MVH Søren
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Visitkort

Indlæg af Søren Dahl »

Måske det kunne bruges som visitkort ???

MVH Søren
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 817
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

.

Hej Mogens...

Kom ved et tilfælde til at se dine nye LOGO forslag i dit galleri.

Rigtig godt gået.......

Du har fat i noget af det rigtige. Så jeg vil gerne bakke op om at vi tar en af dine forslag og begynder at benytte dette som officielt logo.
Personligt foretrækker jeg : album_pic.php?pic_id=80

Kære MC lidelsesfæller, lad os få jeres mening frem i debatten, og vedtage en løsning.....nu.

Med AT'er til salg....
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Hej Peter

Det var nu bare lidt leg en aften, og tænkte at der måske var en visitkort størrelse. Ville også prøve med lidt andre farver, men kunne ikke helt få det til at virke den dag.
Synes også jeg mangler V2-motoren.

Hilsen
Mogens
Torben Vester
Indlæg: 309
Tilmeldt: 17. nov 2004, 08:01
Geografisk sted: Beijing, Kina
Kontakt:

Indlæg af Torben Vester »

Hej Mogens.
Kan du sende mig en fil med det logo, som Peter henviser til. Jeg skal have det uden baggrundsfarve - altsaa kun teksten og alp symbolet.

Jeg har netop nu bestilt 10 stk. Camel skjorter - 7 stk. XL og 3 stk L
Jeg fandt en anden model end den jeg foerst havde udset og koebt et eksemplar af.
XL passer mig fint, saa der er ogsaa noget som passer til "drengene"
Denne model har lange aermer, som kan lynes af - saaledes kan skjorten bruges hele aaret - jeg har valgt en sandfarvet, saa der er lidt Dakar over den.
Jeg har ogsaa fundet et firma som kan trykke - saa lad mig faa et logo og skjorterne gaar i trykken.
Disse foerste 10 stk. afhaendes efter foerst til moelle princippet..... saa dem der er aktive her paa forum og er interesseret maa lige give besked.
Prisen kendes ikke praesist, men ikke meget over 100 kroner.
Hilsen den svedende fynbo i Kina (40 grader idag......)
Torben
Torben Vester
Indlæg: 309
Tilmeldt: 17. nov 2004, 08:01
Geografisk sted: Beijing, Kina
Kontakt:

Indlæg af Torben Vester »

Hej igen.
Jeg har tidligere foreslaaet et lille traef paa Campen d. 6-7 august, er der andre end Soeren der er interesseret.....? Mogens den stakkel stakkel, skal jo nok lave koekken.
Jeg sponcorerer en af mine venner, som koerer Clio Cup race, saa jeg kan skaffe 10 fribilletter.
Ring Djursland fejrer 40 aars jubilaeum, saa det bliver vist en god weekend - ogsaa med MC 600 Challenger og bl.a DTC race
Torben
Gæst

Indlæg af Gæst »

Synes faktisk heller ikke mogens' forslag er helt tosset. Men måske man kunne fjerne punktummerne efter de store typer??

bare et forslag :)
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 817
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Hej Torben...

Rigtig godt initiativ med Campen. Kan desværre ikke komme da jeg skal fejre min søns 18 års fødselsdag.

Vi i øvrigt gerne købe skjorte/skjorter, når du kommer hjem.

mange hilsener...
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Torben Vester
Indlæg: 309
Tilmeldt: 17. nov 2004, 08:01
Geografisk sted: Beijing, Kina
Kontakt:

Indlæg af Torben Vester »

Det sgu da ærgeligt Peter - havde glædet mig til at træffe dig igen.
Jeg har nu hentet skjorterne, så skal jeg bare have et logo.
Hvis jeg får plads, får jeg måske lavet nogle t shirts eller polo også
HILSEN
Torben
Besvar