Varadero medlem!

Her kan debateres alt, næsten.
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Varadero medlem!

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Alle

Er der nogle som har et forslag til, hvordan vi får fat i nogle Varadero medlemmer?

MVH Søren
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Du køber en Varadero Søren ;-)
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

HIHI

Indlæg af Søren Dahl »

God ide Iver ;-)

Har dog ikke lige 150K+

MVH Søren
Henrik Hald
Indlæg: 189
Tilmeldt: 11. nov 2004, 22:58
Geografisk sted: Vivild

Indlæg af Henrik Hald »

Jeg synes også at Søren skulle købe en Varadero,
har altid godt kunne tænke mig en tur på sådan en ;-)

Henrik
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Det ser ud til at der er bred stemning for et Søren køber en Varadero :-)Skal det på som et punkt på dagsordenen til generalforsamlingen?

Og nej Søren jeg har sgu ikke den slags penge, så havde jeg nok købt en AT til mig selv :-)

Mvh Iver
Torben Vester
Indlæg: 309
Tilmeldt: 17. nov 2004, 08:01
Geografisk sted: Beijing, Kina
Kontakt:

Indlæg af Torben Vester »

- hvis nu ikke Soeren faar koebt, saa kender jeg faktist en lokal Haarbygenser der har et saadanne uhyre.
Jeg vil tage kontakt naeste gang jeg moeder ham.
Torben
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Varadero medlem

Indlæg af Søren Dahl »

Får måske med lidt held fat i et varadero medlem i mogen 8-)

MVH Søren
Brugeravatar
YETI
Indlæg: 148
Tilmeldt: 18. jun 2005, 17:44
Geografisk sted: Århus

Varadero medlem

Indlæg af YETI »

:-D Hej Alle
Jeg kan se at i efterlyser et Varaderomedlem. Jeg er den lykkelige ejer af sådan en maskine. Efter at ha kørt AT i 6 år besluttede jeg forud for en Nordkapp-tur at anskaffe en Varadero. Det var sidste år i maj så jeg er nu igang med anden sesson. Herlig maskine, men desværre for tung til alt de sjove som var muligt på ATéren. Til gengæld er der touringkomfort for alle pengene, samt et rigtig godt bundtræk..
Jeg bor i Nord Århus, så måske vi mødes på vejen.
Jens
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Jens

Indlæg af Søren Dahl »

Ja nu har jeg altså godt nok et meget dumt spørgsmål, (dem har jeg mange af ;-)) . Men engang i Kolind ved Rønde, snakkede jeg engang med en fin gut som stod og tankede benzin på sin nye Varadero. Han havde lige været i Nordkapp, og var MEGET glad for sin nye MC. Jeg var selv iført det fine puds (strøgne bukser, hvid skjorter, slips og jakke )da jeg var på vej til bryllup med en af mine kammerater. Ham Varadero køreren hjalp bag efter en af sine kammerater med at skubbe sin MC i gang. Var det dig????

Med venlig hilsen

Søren
Brugeravatar
YETI
Indlæg: 148
Tilmeldt: 18. jun 2005, 17:44
Geografisk sted: Århus

Indlæg af YETI »

Hej Søren
Det spørgsmål var nu ikke så dumt !! Ja!! Det var mig og jeg kan godt huske situationen (jeg husker godt nok ikke dit fine tøj (beklager)). Særligt husker jeg at vi måtte skubbe vores kammerat igang pga. et fladt batteri, men også at du var lidt hooked på en Varadero, og fortalte at du selv kørte mc...
Pudsigt at du kobler den situation sammen med mit indlæg, men du har åbenbart en god hukommelse. Jeg kører en aftenstur til CAMPEN i aften så måske vi ses, om ikke der så siden.
Vh Jens
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Jens

Indlæg af Søren Dahl »

Totalt cool

Det var da fedt at det er dig, Jens. Nå men så har vi jo allerede møde hinanden - det er da sjovt. Her i aften får jeg desværre besøg af nogle MC venner som skal høre om min Nordkapp tur, noget som resten af klubben incl dig også skal høre nærmere om på et tidspunkt når jeg lige får samlet alle trådende.

Men hvad siger du til at tage en tur her enten i morgen eller fredag? Jeg har ferie indtil mandag så bliver det i weekenden er det også cool. Jeg skal intet ud over at slappe af og køre kværn.

MVH Søren
Gæst

Indlæg af Gæst »

Hej Søren

Og velkommen hjem.
Hvis I skal ud at køre i nærheden af Århus, så kig forbi Sabro. Der er kaffe på kanden. Jeg er selv MC-løs p.t. da min TA langt om længe har opgivet ævred. Hvor slemt det er, ved jeg ikke, før jeg får skilt den ad.

Anyway slå på tråden 20 91 70 89, hvis I får lyst til at kigge forbi.
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Hej Søren og Kaare

Håber I har haft en go' tur og at vi hører mere om den.

Det samme gælder hos mig, I er altid velkommen, og det gælder forøvrigt også alle I andre.

Hilsen
Mogens
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

SUK!!!

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Bjarke

Mange tak for invitationen, den benytter jeg mig af en dag - glæder mig til at se dig igen, er ved at være længe siden jeg har besøgt dig, vel noget nær 1½ år siden nu :)

Men hvad er det da jeg hører, er alpen DØD ? :cry:

På hvilken måde er den stået af ???

og til dig Mogens, tak for invitationen, jeg kommer forbi en dag - ligger et indlæg ind på forum ang turen her en af dagene.

MVH Søren
Gæst

Indlæg af Gæst »

Højt smæld efterfulgt af flere lyde man ikke har lyst til at høre fra sin motor. :cry:

Fortsættelse følger...
Besvar