Varadero medlem!

Her kan debateres alt, næsten.
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Øv ;(

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Bjake

Det gør mig ondt at høre, jeg troede den var udødelig din alp - det er den også på sin vis - jeg vil i hvert fald aldrig glemme den for mig legendariske Bjarko Polos hårdt prøvede alp, det ligger helt fast - men jeg ved godt at det ikke kan fragte dig fra A til B :-( - men måske hvis motoren er HELT død, du kunne gøre det samme som Tom har gjort ved sin kværn. Jeg ved ikke om det er teknisk muligt med din model, da din jo er yngre end Toms.

Egenteligt skal du nok ikke lave ret meget på alpen før det bedre kan betale sig at købe en komplet TransAlp motorer i Tyskland. (eller en kompelt TransAlp for den sags skyld:)

Eller måske en Honda XR 400 R ;-) ;-) ;-) som jeg jo ved du ikke er helt uinteresseret i, kunne være løsningen på problemet - ved godt at sådan et bæst på danske plader nok ikke er den billigste løsning der findes, desværre!!


Mvh
Søren
Gæst

Indlæg af Gæst »

Hej Søren

Sjovt du siger det. Jeg køber nemlig en XR 400 så snart jeg får råd. En kammerat har lige fået en på plader for godt 40.000,- alt inklusive, så det er ikke slemt. :-P

Transalpen kommer forhåbentlig snart på banen igen, men jeg gider ikke bruge alt for mange penge på den.
Så billige som de er i Tyskland kan man ligesågodt købe en ny dernede så, som du selv er inde på.

Vi får se, når jeg får lukket den op og finder ud af, hvor slemt det er.
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Cool

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Bjarke

Det lyder meget spændende.

Jeg talte lidt med min gamle alderende mekaniker far og beskrev for ham hvordan alpen havde lydt - han har selv prøvet at køre biler i stykker på den måde. Et højt smæld efterfuldt af rasle lyde er ikke så smart sagde han meget diplomatisk, det er meget sandsynligt at en eller flere (læs 2) plejelstænger er knækkede - øv ;( - det er i hvert fald hans erfaring med biler.

MVH Søren
Besvar