Lidt inspration til logo

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
kr

Logo

Indlæg af kr »

Hej Lasse...
Jeg synes det er et fedt billede du har fundet. Synes det symboliserer vores værdier for klubben godt uden at være alt for seriøst og så det oven i købet sjovt.
Hvis vi så fik tilføjet vores klubnavn HARK som bøjet overskrift over manden på transalpen ville det være perfekt. Hvad synes I andre?
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Hejsa

Det er faktisk en ret tegning, men vil det være til at se ordentligt, hvis det kommer ned i den str. som vi skal bruge, jeg tænker på klistermærker og skuldermærke, eller tænker I på t-shirt?

Hvis og så frem i fald, så skal vi jo altså have tilladelse til at bruge det.

Hilsen
Mogens
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Fedt!

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Lasse

Et fint billede du har fundet der :)

Lad os prøve at høre hvad andre siger - og så er det naturligvis om Mogens siger, så skal vi have tilladelse af kunstneren til at bruge det.

MVH Søren
LArs

logo

Indlæg af LArs »

Ved godt det er flueknepperi...
Men da nogle af os køre Africa Twin, sku vi så ikke finde et logo at identificere os med, som er uafhængig af MC mærke....?

bare min mening :o)

Lars
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Hej Lars

Det er sgu' da ikke "flueknepperi" det er da den skinbarlige sandhed.

Jeg tror ikke der er nogen der har skænket det en tanke, selvfølgelig skal det hverken være en TA eller en AT der skal være på logoet, den var bare meget sjov den Lasse havde fundet, og så tænkte jeg ikke nærmere over at det var en TA'er der var på tegningen.

Vi skal videre, så kom med nogle idé'er alle sammen, det kan være vi skal sætte en tidsfrist på så vi kan få det logo :-P

Hilsen
Mogens
Besvar