Smadr en bil...

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 817
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Smadr en bil...

Indlæg af Peter AT »

Så lykkedes det igen....

Altså at smadre en bil !

Kørte ind i en bil der skulle ind af en stikvej til venstre.... Ramte den ret rent i venstre bagende, og fortsatte selv i fin stil forbi den uden at ramme noget.
Alt i alt ganske heldigt når det nu skulle være.

Tidsforløbet ved uheld er ret intenst og min oplevelse er rimelig klar. Jeg har selvfølgelig efterrationaliseret hændelsen en del gange, og alt taget i betragning var min reaktion nok bedste valg.
Stillestående personbil, cyklister eller modkørende lastbil. Jeg trak nummeret med den stillestående bil. Var i et sving, så motorcyklen røg på siden samtidig med at jeg forlod den, nok ikke helt kontrolleret, men dog ok.

Bilens venstre bagende var smadret og baghjulet kaput. Jeg var selvfølgelig lidt øm, så måtte lide den tort at spørge en af de mange tililende om hjælp til at rejse MC'en op igen. Flere af de hjælpsomme havde selvfølgelig rekvireret ambulancer, politi og hvad de nu sådan kunne finde på......

Det må lykkedes at få canseled den store udrykning, for efter udveksling af diverse numre osv., "sprang" jeg på nakken af AT'eren og væk var jeg.
(Bilen skulle tranporteres væk...).

Hjem kom jeg da, fik set lidt på skaderne på Afrikaneren. Ikke så fælt endda. Lidt værre med mig selv. På dette tidspunkt var jeg ved at blive ret pivet, og fik fat i en Taxi til ÅKH.

Sikke et påstyr....
Har 2 gamle brud på ryggen + det nye der sidder midt på kadaveret. Så efter røntgen og fiksering....... lidt irettesættelse for at være dum, scanning samt mængder af morfin.

De læger er sgu underlige.
Da jeg dagen efter insisterede på at jeg ikke mente at jeg havde behov for morfin, rystede de på deres belæste hoveder og sagde at jeg nok skulle blive klogere.

Det blev jeg ikke..... Måske er det derfor at jeg bliver ved med at smadre motorcykler.(Og biler!).

En lille uge senere liggende hjemtransport, cykelstativ på kroppen og liggeunderlag på gulvet. Sådan....


Honda forever...Gir de fede oplevelser...

Med cykelstativ..
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Peter

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Peter

Det gør mig ondt at høre, av av - det er fandme da træls, nå men jeg synes det var et cool valg når nu alt kommer til alt - jeg er i hvert fald utrolig glad for at du ikke valgte lastbilen - og også lige så glad for at du ikke valgte cyklisterne - et godt valg når nu det skulle være Peter, hvornår vil du gerne have sygebesøg?

MVH Søren

- rigtig god bedring Peter.
Gæst

Indlæg af Gæst »

Det er det jeg altid har sagt.. Kvinder og gamle mennesker hører sig ikke hjemme i trafikken.

Når det så er sagt er det jo altid lidt træls når det så går galt 8-)
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 817
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Hey Søren ..
Jeg vil da altid gerne have sygebesøg....

Trasker en del rundt, for i det mindste at få lidt motion.
Har lært at brumme som en V2'er, så det......

Du/I er altid velkomne uanmeldt, men hvis i vil være sikre på kaffe og sennep, fang mig lige på mobilen.

Med cykelstativ..
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 817
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Der kommer altid guldkorn fra dig Aastrup.....Dejligt.....

Jeg har lært at leve med min alderdom, ligesom du sikkert har accepteret at du er lesbisk.... på trods af at alle ved det er usundt.....

med cykelstativ..
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 817
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Øhhh..

Det er usundt at være lesbisk fordi man får for meget slik og for lidt jern...Derfor...


Med cykelstativ..
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Torben Vester
Indlæg: 309
Tilmeldt: 17. nov 2004, 08:01
Geografisk sted: Beijing, Kina
Kontakt:

Indlæg af Torben Vester »

Kære Peter.
Det er da noget skidt med dig - hvor længe skal du være "cykelstativ"?
Er der brud på rygsøjlen eller.....?
Rigtig god bedring, sig til hvis jeg kan gøre noget for dig.....

Mange gode tanker
Torben
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 817
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Hej Torben..

Ja... selvfølgelig kan du gøre noget for mig..
Ta' mig med til Kina, for det lyder næsten for spændende, jeg går jo alligevel her og blomstrer..

Det største problem er at der allerede er 2 der har forsøgt at parkere deres cykler op af mig. Det er godtnok "træls".

Jeps...jeg har brud på rygraden, sådan cirka midt på. Har prøvet det et par gange før, men synes det er lidt svært at vænne sig til. Skal gå med stativ i 3 måneder, og må belaste lidt efter et halvt år.

Har svært ved at definere lidt....

Ellers spændende at følge med i det projekt (har ikke nævnt ordet "modige"). Har en slat af sidste efterårs pulimut endnu. Jeg har heldigvis ikke forbud mod at smage på egne blandinger....

Med cykelstativ..
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hej Peter!

Det lyder som en grim oplevelse, har selv været nede et par gange uden nogen form for skader på mig selv! Fedt at det ikke gik "værere" vi er nogle udsatte bæster men sådan er livet jo, når man lever :-) God bedring, jeg ringer hvis jeg kigger forbi!

Mvh Iver
Besvar