DORMCK

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

DORMCK

Indlæg af Søren Dahl »

Hej alle.

Under vores links på forsiden kan man finde linket www.dormck.dk under klubber. Jeg kan kun kraftigt opfordre til at folk som har interesse i off road i vores klub går ind og læser lidt der inde. Det er nogle ret gode oplysninger blandt alle de mange indlæg på hjemmesiden og nogle af dem er endda MEGET underholdende ;-) Desuden har jeg i det seneste Touring Nyt læst at klubben (DORMCK) lavet et arrangement for off road nybegyndere og folk som gerne vil snuse lidt til det, jeg har kraftigt overvejet at tage med. Arrangementet løber af stablen den 10. september kl 9.00 og lyder faktisk ret godt.

Min gamle alp kommer aldrig til at køre cross bane etc. men jeg gjorde nogle rigtig fede off road touring erfaringer over flere dag i Norge - og det skader bestemt ikke at blive lidt bedre, så tør man også lidt mere når man kører rundt på de små skov stier og grusveje. Men touring i Norge kan SAGTENS ske bare på de almindelige veje - og så er det endda totalt fedt, men det at have en mc og lidt evner til at man kan tage nogle af de veje hvor man ikke, af tekniske grunde, møder auto camperer og andet godtfolk er nu noget helt specielt.........på den HELT fede måde.


MVH Søren
Besvar