Hyggelørdag d. 16/7

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Mogens Dammand

Hyggelørdag d. 16/7

Indlæg af Mogens Dammand »

Hej alle

Jeg håber på godt vejr næste weekend, så hvis der er nogle der har lyst, er de velkommen til at kigge forbi hos mig omkring middagstid.

Regner med at trille en tur ved 13 tiden, og ikke på grusveje, og er så hjemme igen ved 15 tiden, til en omgang hygge og måske vi kan tænde op i grillen hvis der er stemning for det, men lad mig lige få en briefing om hvem der kommer.

Har hørt rygter om bornholmer besøg, så kom og hils på, hvis I da ikke allesammen er på ferie eller i skagen.

Ellers må I have en rigtig go' sommer.

Hilsen
Mogens
8624 4138 - 4036 5669
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 817
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

.
Hej Mogens..

Tak for invitationen. Rigtig godt initiativ.

Jeg er "Skagensramt" denne weekend, så må desværre undvære jeres selskab, hvilket jeg synes er ærgerligt.

Nå, men må rigtig mange oktaner være med jer.......

Med handikap MC
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Gæst

Indlæg af Gæst »

Hej Mogens.
Tak for invitationen - maa desvaerre takke nej, jeg er stadig i Kina.
Jeg forventer, at bliver herovre indtil starten af august - men vi ses maaske i slutningen af august hos Tom...?
Rigtig god sommer til alle - herfra Kina, hvor termoeteret viser op til 40 grader......
Torben
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Mogens

Indlæg af Søren Dahl »

Tak for invitationen Mogens, men som Peter er jeg også ramt af den Nordjydske skagensyge i denne weekend.

MVH Søren
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hyggeaften

Indlæg af Søren Dahl »

Jeg kom desværre (heldigvis) ikke til Skagentræffet, da jeg ugen for inden havde haft lidt problemer med halsen og forkølelse med nogle dages sygemelding til følge, så jeg vurderede at tage en længere MC tur til Skagen lige efter sådan en forkølelse måske ikke var det bedst helbredsmæssige signal at sende til mig selv og heller ikke til min arbejdsplads. Derfor valgte jeg at tage til Mogens hyggeaften.

Jeg fik fri lørdag kl. 13.00 og efter indtagelse af mad i Randers ankom jeg 14.45 til Kalø slotsruin, 15 min senere end aftalt, da jeg lige først skulle hverve et nyt medlem på en Jet benzin station ved rundkørslen i Randers. Heldigvis var Mogens x 2 (alias Mogens Damand og Veset) også kommet lidt mere end 15 min for sent, så de ankom lidt senere end mig.

Vi fik hilst pænt på hinanden, og så gik snakken ellers resten af eftermiddagen kombineret med turer rundt på Djursland koncentreret i Mols området. Det blev til mange snakke pauser hvor Veset nok ikke længere er i tvivl om, hvad vi mener om han fuldstændige uinteressante, møgbeskidte kedelige mosefund af en Africa Twin fra '03 hvor selv Honda fabrikkerne vil have et problem med at få den til at se så ny og skinnende ud ;-). (HOLD KÆFT DEN ER FED VESET) Det blev også til en enkelt ispause, inden den gik hjemad til Mogens Damands hjemstavn i Århus hvor Mogens hustru var klar med en fantastisk godt middag som bl.a. bød på grill stegt oksesteg, ovnbagte kartofler og den herligste sauce man kan tænke dig. Et meget meget kompetent valg af kok Mogens har gjort sig ;-)

Efter middagen henslebte vi vores mættede kroppe til de tilstødende lokaler hvor vi bl.a. så mine Nordkapp billeder, og 10 års Dakar tilbageblik hvor vi får enkelte glimt af den sagnopspunden NXR 750. Vi kom ind på emnet glasfiber rep. af kåbedele og i den forbindelse nævnte Veset at han havde forstand på glasfiber fjernstyrede både med benzin motor - hvorefter Mogens eftertænksomt gik ud i garagen og hentede et gammelt øg af en fjernstyret bil, og skulle have en vurdering af Veset om den egenteligt var værd af gemme på - desværre blev Mogens antikvitet efter få minutters køndige øjne erklæret død ved ankomsten - sorre Mogens ;-)

Ellers gik aftenen med en masse herlig MC snak kombineret med småkager, kaffe og masser af sodavand. Vi blev enige om at vi faktisk havde set mere til vores Bornholmske medlem i Klub øjemed (Henrik og Veset har afholdt deres første klubmøde tidligere på året) end en del flere medlemmer som bor væsenteligt tættere på alting. Kom nu ud af busken, det er altså slet ikke så farligt - det kunne jo ligefrem gå hen og blive sjovt og hyggeligt........ ;-)

Håber alle Jer der har været i Skagen har haft et kanon godt træf, lad os høre noget mere om træffet når i kommer hjem!

MVH Søren

Tak for en virkelig hyggelig dag Mogens!
Besvar