Nu kører lortet igen

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Gæst

Nu kører lortet igen

Indlæg af Gæst »

Hej Drenge, piger, rynkebunker og andet skravl.

Så kører min gamle Transalp sgu igen. Den har jo ellers ikke været igang siden midten af maj pga en underlig opstået hosten og hakken.

Jeg troede i første omgang at det var en CDI-boks der var stået af, så jeg prøvede at bytte rundt, rengøre stik osv.. men intet hjalp. Så fik jeg lidt hjælp af Kjeld Dittmer fra kolding. Han kom forbi på han XRV650 og vi prøvede at sætte begge hans CDI-enheder over på min, det hjalp heller ikke, rigtig træls i øvrigt, for jeg var jo næsten sikker på at det var det der var galt. Nå, men jeg havde efterhånden prøvet en masse ting forud for det med cdi-boksen men var nu ved at være godt træt af det hele. Så jeg lader min mekaniker rode med den fra nu af. Desværre viser det sig at han lige skal til at holde 3 ugers sommerferie, efterfulgt at 2 ugers barsel.

Dette resultere så i at vi faktisk er henne midt i august før han kommer til at kigge på den..

og hvad tror i så lige der var galt?? En nyt luftfilter, og fire nye tændrør. Så er lortet kørende igen :-D
Nu skal jeg så igang med stålbørste og fedtsprøjten, for den har stået i næsten 2,5 måned uden at blive kørt, så hjulaksel, lejer og bremser trænger vist til et eftersyn.

Hold kæft hvor bliver jeg klog med tiden..
Torben Vester
Indlæg: 309
Tilmeldt: 17. nov 2004, 08:01
Geografisk sted: Beijing, Kina
Kontakt:

Indlæg af Torben Vester »

Hej Tom.
- erfaring er noget man faar....... lige efter man har haft brug for det....

Glaeder mig, at du nu endelig erkender, at du er ung og uvidende.... :lol:

Naar du bliver lige saa gammel som mig, skal du saamaend ogsaa nok blive en "klog dreng"..........

God fornoejelse med faaraarsklargoeringen....... :!:

Hilsen
Torben
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Tom

Indlæg af Søren Dahl »

Fedt at øget er kommet på hjulene igen - den så godt nok også ud til at kede sig fælt omme bag i din have......

MVH Søren
Besvar