Kender du denne cykel?

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Skomarn

Kender du denne cykel?

Indlæg af Skomarn »

Hej all-roadere,

Jeg har netop købt denne lækre, men dog lidt mystiske AT'er i Aalborg. Den er udstyret med en del ekstra detaljer, så det lugter lidt af, at den tidligere har været ejet af en, som har gået lidt op i det at køre AT'er. Jeg kunne godt tænke mig at vide en smule om dens fortid, så hvis du ved hvem der har haft den tidligere, eller hvis du måske selv er denne person, må du meget gerne give dig til kende. :) Bare rolig - ingen ubehagelige konfrontationer, bare ren og skær nysgerrighed, for jeg er (indtil videre) ganske godt tilfreds med min nye (første) AT'er. :)

Billede

Mvh. Søren
Tidligere_medlem_1

Re: Kender du denne cykel?

Indlæg af Tidligere_medlem_1 »

Den ser godt ud, tillykke med den.

Jeg har ikke set den før, så kan desværre ikke hjælpe dig.
Skomarn

Re: Kender du denne cykel?

Indlæg af Skomarn »

Lykkedal skrev:Den ser godt ud, tillykke med den.

Jeg har ikke set den før, så kan desværre ikke hjælpe dig.
Tak skal du ha'! :-)
mogensl
Indlæg: 99
Tilmeldt: 14. jul 2013, 10:16

Hvad siger sælger? Er den mon importeret?

Indlæg af mogensl »

Har du spurgt sælgeren, Søren? Han kan forhåbentlig fortælle, om den er importeret, hvilket vel er ret sandsynligt sådan en ikke helt almindelig model taget i betragtning? Den ser endog meget velholdt og "customiseret" ud, så hvis den var fra kongeriget, ville nogen formentlig genkende den? Har du bedt om at se alle papirer?

Meget tyder på, at den har haft en stor plads i ejermandens hjerte, og den har tydeligvis ikke henslæbt ledige stunder under åben himmel. Snarere i dagligstuen.

mogens
Vavardetdo?
Besvar