klubtøj

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
dittmer

klubtøj

Indlæg af dittmer »

Hej !
For nogen tid siden havde søren et indlæg om forslag til klubtøj ,
vist nok designet af kinamanden , det har der ikke været mange reaktioner på om nogen overhovedet. Er det noget der skal satses på ,
lad os få en debat , så der kanske noget . Personligt syntes jeg at det
så hammer godt ud , dog er jeg enig med søren i , at det nu kunne se
godt ud med honda vinge sammen med logoet.

Hej. dittmer
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Hej Dittmer og alle andre

Der er gang i klubtøjet, og det der har været vist, var en form for prøve.
På grund af Torben's arbejde, både herhjemme og i kina, kommer det til at tage lidt længere tid end det normalt ville, da Torben jo også skal passe sit arbejde (har da tænkt om det er nødvendigt ;-) ), men Torben arbejder på at finde det rigtige tøj til den rigtige pris, så vi kan udbyde det til salg her på siden, så vi venter med spænding.

Som jeg husker det var idéen den at når Torben har en kollektion bliver den vist her og vi kan så afgive en bestilling.

Det bliver noget ala det vi har set, samt caps og måske en overraskelse alt efter hvad der findes.

Hilsen
Mogens
Torben Vester
Indlæg: 309
Tilmeldt: 17. nov 2004, 08:01
Geografisk sted: Beijing, Kina
Kontakt:

Indlæg af Torben Vester »

Hej.

Naesten alt kan skaffes her i Kina - men hvad er der oensker om....?
Jeg har oplevet en lidt behersket interesse for de polo shirts, skjorter, og veste, jeg havde med hjem sidst.
Der er stadig noget paa lager - enten laeser folk ikke hvad der skrives her paa forum eller ogsaa er der ikke nogen stor interesse......??
Jeg vil meget gerne forsoege, at faa lavet nogle varer, men vil ikke braende inde med varer, som jeg har betalt og ingen gider aftage.
Ingen sure opstoed - jeg tror at alle forstaar min holdning.
Mange hilsener
Torben - Kinamand
PS: Mogens, du er jo undskyldt p.g.a. anatomiske aarsager..... :lol:
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Hey Torben

Ret mig hvis jeg har misforstået det, men var det ikke meningen at du ville tage derud og finde noget som blev mere officielt og måske ikke med rygmærke, som så kunne ses her på forumet, og bestilles hos dig.


Til alle I andre.
De skjorter der har været afbilledet og som der er flere af, er rigtig fede, og virker til at det er en lækker kvalitet, og ligeså er vesten, så få bare fingrene ned i foret og få bestilt, og de er faktisk billige.

Og få så fat i nogle voksen størrelser Torben.
Det har intet med min biologiske anatomi at gøre, at jeg ikke kan passe dem, jeg er bare mere voksen end dig :lol:


Hilsen
Mogens
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Hej alle

Der har været flere der har forespurgt om klubtøj, og jeg har netop talt med Torben som står for afd. der har med tøj at gøre :-)

Det er ikke den store respons vi har fået med hensyn til det tøj der er kommet hjem, og som ligger hos Torben.

Er det fordi I ikke synes om det, eller hva'?

Lad os få nogle tilkendegivelser på om det er værd at satse på, eller om vi skal droppe det.

Hvor meget vil I ofre på en skjorte - poloshirt - vest o.l.
Personligt mener jeg vi bør have det og det der er her lige nu er altså lækkert.

Vi er blevet enige om at få lavet nogle caps med vores logo påsyet, de må da kunne sælges ;-)

Hvis der skulle være nogen af jer der vil se det vi har pt. "in nature" ligger det som sagt på fyn, ellers kan jeg få et sæt til Århus så I kan bese det hos mig.

Ang. logo har vi vist aldrig rigtig fået det promoveret.

Det har været oppe at vende nogle gange, men forslag er der ikke kommet mange af, så derfor satte jeg mig sammen med Peter og hans søn, og det logo vi har på forumet er så det resultat vi kom frem til.

Vingen blev erstattet med bjergene fra Transalp'en og det synes vi blev helt fornuftigt, da det ligesom danner rammen for HARK, så mine damer og herrer, det endelige resultat er hermed officielt :-) godt nok lidt forsinket, men bedre sent end aldrig :-D

Mange hilsner
Mogens
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Tøjet ser da rigtig fint ud :-)

Jeg kan bare ikke bestemme mig for hvad jeg skal købe!!!

Mvh Iver
Besvar