Brdr. Jensen.

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Brugeravatar
John Sigh
Indlæg: 511
Tilmeldt: 29. jul 2011, 21:12
Geografisk sted: Sydthy

Brdr. Jensen.

Indlæg af John Sigh »

Nogen der har været til konkurssalg ved brdr. jensen som kan bekræftige det er værd at køre efter ?
Mvh. John Sigh.
"Der er intet der er så galt,at det ikke kan blive værrer"
" Man skal aldrig tynde sin whisky med kaffe,brun farin og flødeskum før man skal sove !"
poulsen

Re: Brdr. Jensen.

Indlæg af poulsen »

der er mange cykler og en hel del udstyr. Alt for mange folk til at jeg gad gøre andet end at gå rundt og se på deres gamle pynte-mcer :)
Brugeravatar
John Sigh
Indlæg: 511
Tilmeldt: 29. jul 2011, 21:12
Geografisk sted: Sydthy

Re: Brdr. Jensen.

Indlæg af John Sigh »

Lige mine ord poulsen ! Tog turen til Horsens, men som Poulsen skriver alt for mange mennesker for en Thybo :shock: men helt sikker en tur værd en dag med knap så mange mennesker. Bare udvalget af gamle og sjældne motorcykler er stort , eks. Yamaha xj turbo og en Honda gyllepumpe med turbo :shock: ( CX turbo)
og udenfor stod noget så sjældent som en Suzuki med wankel motor. Tog en omvej hjem ad hærvejen som er stærkt anbefalelsesværdig.
John Sigh.
"Der er intet der er så galt,at det ikke kan blive værrer"
" Man skal aldrig tynde sin whisky med kaffe,brun farin og flødeskum før man skal sove !"
ktopp
Indlæg: 328
Tilmeldt: 05. okt 2012, 10:18
Geografisk sted: Hadsten

Re: Brdr. Jensen.

Indlæg af ktopp »

Jeg var forbi onsdag på vej til et o-løbstævne på Fyn inden "udsalget" startede. På udkik efter et par støvler, men ......ikke noget at komme efter(synes jeg). :-|
Husk aldrig at køre med for stram kæde.
Husk aldrig at køre med for stram kæde.
+ 998
stig
Indlæg: 193
Tilmeldt: 23. okt 2012, 06:38
Geografisk sted: Fredericia
Kontakt:

Re: Brdr. Jensen.

Indlæg af stig »

ktopp skrev:Jeg var forbi onsdag på vej til et o-løbstævne på Fyn
Så godt din alp lørdag på parkerings pladsen men klister mærker fra roadbook ralle 2014 :beer:
mr.jensen

Re: Brdr. Jensen.

Indlæg af mr.jensen »

Jeg var forbi lige inden de startede, jeg synes de havde et kæmpe udvalg af af ARAI hjelme og til gode priser. Jeg fik en TOUR X4, nyeste skud på stammen af dualsport-serien og til en pris der matchede de billigste tyske priser. Så skal man bruge en ny hjelm, kunne det være et kig værd.
Besvar