erfarings hjælp :)

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
leslie

erfarings hjælp :)

Indlæg af leslie »

kigger lidt på mobile.de og faldt over denne http://suchen.mobile.de/motorrad-insera ... 81179.html står til 2150 men tager imod bud .. der er jo så 650 km ned for at hente den

men hvis nogen ku komme med feedback eller hva jeg skal kigge/spørge efter ville det være dejligt :) er rimelig ny i det der import såååå

alternativet er jo at købe i DK :) og vente til efteråret sætter ind og håbe prisen falder lidt herhjemme :) er altid for sent ude når de "billige" er fremme
Madsrdo4

Re: erfarings hjælp :)

Indlæg af Madsrdo4 »

Jeg tror ikke du sparer noget særligt ved at importere den selv, kontra handle i Danmark.
Jeg ville nok starte med at kikke på dem der er til salg her hjemme og forsøge at handle om prisen.
Og nej jeg har ikke selv sådan en til salg :-D
leslie

Re: erfarings hjælp :)

Indlæg af leslie »

lyder heller ikk hekt dumt :-) var inde og tjekke afgifter og 2 750er blev registeret i 2014..begge fra 1991 en fik afgift på 13500 den anden 21000 vildt med så meget forskel begge middel men den ene var handelspris 26000 anden 42000 aå det må også ha noget at sige. . den jeg har fundet er jo kun 13000-15000 så må da Være billigere og ja så skal der nok laves noget men alligevel :-) det sku en jungle
Besvar