hvor vil medlemmerne hen med Hark?

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 705
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

hvor vil medlemmerne hen med Hark?

Indlæg af Lasse Pedersen »

Goddag alle medlemmer

Som lovet vil jeg stille et par spørgsmål til jer medlemmer, for det er i min interesse for at kunne arbejde som bestyrelsesmedlem at høre meninger og kommentarer til mit arbejde for at skabe så gode rammer for ALLE medlemmer som muligt i HARK.
Derfor er et af mine spørgsmål til jer, skal vi fortsætte som hidindtil eller skal vi gøre noget "bedre" "anderledes"! Jeg mener, i skal tages med på råd og at i SKAL komme med input, til mig (os) for jeg/vi som bestyrelses medlem kan ikke gætte mig/os til jeres ønsker og behov med HARK !
Jeg ved vi er en meget forskellig flok, en rigtig god og forskellig flok! derfor er der også forskellige behov til hvad vi/i bruger HARK til.
Er der nogle der vil andet end det vi gør fra bestyrelsens side, eller vil i mere af det vi gør, selv har jeg ikke altid samme behov som i, og det kan være jeg har overset jeres ønsker på en af de andre sider.
Derfor vil det være rart hvis i ville skrive dem her.
Samtidig vil jeg også gerne hører fra det medlemmer som i min start som medlem var med, som ikke mere lader hører fra sig eller som ikke kommer til vore angementer, har i fået andre interesser, har det ikke været lige jer eller falder det på for jer et dårlig tidspunkt?
Selvom jeg stiller spørgsmål og beder jer om input så vil jeg da gerne sige at der er en grænse for hvor mange angementer vi har mulighed for at skabe!
Med håb om en rigtig god dialog

Med venlig hilsen

Lasse
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: hvor vil medlemmerne hen med Hark?

Indlæg af Nikolajsen »

Jeg syntes det er fint, som det er nu.
Medlemmer skaber rammerne, turene, og de fleste af arrangementerne. Ellers vil bestyrelsen får nok at gøre, og på den måde bliver det også en god blanding af hvad medlemmerne vil med klubben.
Jeg syntes også det skal vedblive med at være en mærke klub, altså for de modeller som det på nuværende tidspunkt er vedtaget.
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: hvor vil medlemmerne hen med Hark?

Indlæg af iver »

Hej Lasse.

Jeg er helt enig med Nikolajsen, medlemmerne skaber selv rammerne og en del af arrangementerne, og gør klubben til det den er. Og selvfølgelig skal vi fortsætte med at være en klub for de tre nuværende cykler. Om vi så skal have en evt nykommende Africa Twin med må vi jo se på til den tid, hvis den kommer.


Mvh Iver.
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
Palle
Indlæg: 700
Tilmeldt: 17. aug 2012, 23:24
Geografisk sted: Korsør

Re: hvor vil medlemmerne hen med Hark?

Indlæg af Palle »

Jeg må tilslutte mig ovennævnte 8-)
Jeg er rigtig tilfreds med dette forum i den eksisterende form,og er inde og tjekke 2-4 gange daglig 8-)
om der skulle være "noget nyt på tapetet"...
Jeg er så en af dem der ikke deltager i div. arrengementer... endnu !!
Det skyldes ikke uvilje,men mine "åndsvage arbejdstider" som ofte er weekender,helligdage og lignende :-(
Men jeg følger interesseret med i hvad der foregår på forummet og nyder at se og høre om i andres oplevelser 8-)
Og deler gerne mine egne..
Jeg har haft stort brug af både "teknik og tur siderne"
Så for at fatte mig i korthed...selv om det allerede er for sent ;-)
Så synes jeg at det "spiller perfekt" !!!
STOR ROS !!!! :ok: :ok:
Og tilsidst ... jeg blev lidt nysgerrig ... ny Africa twin model på vej ???? :?:
Spændende... selv om jeg nok beholder min "tvilling" 8-)
Chrome won`t get you home..
Brugeravatar
kjelde
Indlæg: 427
Tilmeldt: 15. nov 2008, 17:56
Geografisk sted: vamdrup

Re: hvor vil medlemmerne hen med Hark?

Indlæg af kjelde »

Hej lasse og andre

Jeg kan tilslutte mig de tre foregående indlæg.
Synes det er en god og meget rummelig klub, som det skal blive ved med at være.
Og som Nikolajsen rigtig skriver så er det jo medlemmerne der former klubben, som jeg også mener er meget sundt.
Min holdning er at de par arrangementer klubben afholder er meget tilpas.
Det bliver normalt suppleret med et par forskelligartede arrangementer arrangeret af et eller flere medlemmer, og det er rigtig fint.
Ja nogle er mere aktive end andre, nogle dropper fra andre kommer til..........er det ikke det man kalder bevægelse?
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
PAVJ

Re: hvor vil medlemmerne hen med Hark?

Indlæg af PAVJ »

Ganske enig i alt det ovenstående, ingen grund til at gentage det skrevne.

M.v.h.
Poul
Besvar