Dynge!

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Dynge!

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Alle

Så fik jeg købt mig en dynge! En Suzuki TS 185 ER fra 81 - med patgummi og strips til at holde udstødningen på plads - samt strips til at holde sideskjoldende på plads - ellers er den rød, let og er en ægte 2 takter med en fantastiske charme sådan en nu en gang besidder.

Dækkende som sidder på øget er håbløse gade dæk. De eneste off road prægede dæk man kan få til dyngen i den størrelse er jo "desværre" TKC 80. FEDT - 2 dæk samt 2 slange inc. fragt fra Tyskland - 900 og et eller andet,- - syn samt reg. papir ialt ca. 500 - dyngen 6000.- pris ialt ca. 7500,-

En god pris for en ok mudderfræser.

Sig til hvis I vil med ud og lege lidt og eventuelt lave lidt arkæologi for at prøve om vi kan finde forfædre til min nyindkøbte dynge i den nærmeste mose - eller bare for at plukke lidt af den lokale fauna som f.eks. åkander og dunhammere.

MVH Søren



MHV Søren
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hmm

Indlæg af Søren Dahl »

Aner ikke hvorfor jeg skulle "med venlig hilse" to gange - men sådan er jeg så åbenbart.

MVH Søren
Torben Vester
Indlæg: 309
Tilmeldt: 17. nov 2004, 08:01
Geografisk sted: Beijing, Kina
Kontakt:

Indlæg af Torben Vester »

Hej Soeren.
Du er da en hoeflig ung mand - med de mange venlige hilsener.....
Tillykke med raceren - det er jo en lille fin ting, som det er let og komme rundt med og saa kan den jo baade bores og hakkes........ :lol:
Ja, strips er uundvaerlige...
God tur til mosen.
Hilsen
Torben
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Hej Søren

Tillykke med mudderraceren, det er lige sådan én man skulle have sig til at lege på, selvom jeg nok skulle have en med lidt flere kubik, kunne ligeså godt selv sige det :-)

Vi håber selvfølgelig stadig at se dig på TA'eren.

/Mogens
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Mogens

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Mogens

Det kan du tro :) Jeg regner med at få kørt måske 1000 km om året på dyngen og de resterede 25000 på Alpen - så alpen skal da ud og trille lidt regner jeg med ;-)

Med hensyn til CCM har du ret - men det gør ikke noget, så føler man, at man har magt over en - og det gør bestemt ikke kørslen mindre sjov.

MVH søren
Besvar