Bikerfriend klistermærke på bilen

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
KitKat

Bikerfriend klistermærke på bilen

Indlæg af KitKat »

Hark'ere, jeg beklager hvis jeg spørger dumt men ét eller andet sted skal man jo spørge når man ikke ved ting :-D

De der "Bikerfriend" klistermærker man kan købe og sætte på bilen, giver det jer noget når I kører på mc i trafikken?

Jeg mener, har det en praktisk betydning i forhold til hvordan I kører når I ligger bag en Bikerfriend-bil kontra en ikke-Bikerfriend-bil eller er det mest sådan en "jeg viser hensyn og vil gerne skilte med det så andre kan se hvor god jeg er" ting?

Umiddelbart tænker jeg nemlig, at jeg selv forsøger at tage hensyn så godt jeg kan og det behøver jeg ikke et klistermærke for.
-og på mc kører jeg generelt med udgangspunkt i, at bilisterne ikke tager hensyn, klistermærke eller ej ;-)

Men det kan jo sagtens være fordi jeg stadig er ny og ikke så velbefaren i mc-verdnen, så jeg er nysgerrig efter om/hvad I andre tænker om det klistermærke?
poulsen

Re: Bikerfriend klistermærke på bilen

Indlæg af poulsen »

Jeg ser det mest som et
KitKat skrev:... vil gerne skilte med det så andre kan se hvor god jeg er" ting?
Men om det hjælper hvis står i vejkanten med problemer med bilen ved jeg ikke... jeg prøver så vidt muligt at stoppe og tilbyde den hjælp jeg nu kan yde når en mc'ist står i vejkanten med problemer.
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: Bikerfriend klistermærke på bilen

Indlæg af Nikolajsen »

Betyder intet for mig.
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Tidligere_medlem_1

Re: Bikerfriend klistermærke på bilen

Indlæg af Tidligere_medlem_1 »

Jeg kender kun logoet fra nettet, har aldrig bemærket det ude på vejene, min opmærksomhed er nok andet steds. Hvis jeg ser det en dag, vil jeg nok tænke, om den der har sat klistermærket på, og den der kører bilen, er én og samme person? Det vil nok ikke gøre den store forskel for mig og min adfærd i trafikken.

Billede
Brugeravatar
M@X
Indlæg: 220
Tilmeldt: 12. aug 2013, 21:46
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Bikerfriend klistermærke på bilen

Indlæg af M@X »

Jeg har aldrig set mærket og det vil heller ikke have nogen betydning for mig. Bilistens adfærd fortæller mig om han/hun er venligsindet over for Hondaer - ikke mærket i sig selv
--
mvh M@X
Brugeravatar
Palle
Indlæg: 700
Tilmeldt: 17. aug 2012, 23:24
Geografisk sted: Korsør

Re: Bikerfriend klistermærke på bilen

Indlæg af Palle »

Når jeg kører bagved en bil er jeg nu også mere interesseret i deres bremselys og adfærd,
en at studere klistermærker ;-)
Men måtte alligevel trække på smilebåndet,da jeg kørte bag en Svensk bil,med en streamer i bagrudens bredde
hvor der stod : Jag körr hellre på min MC"
Chrome won`t get you home..
Brugeravatar
M@X
Indlæg: 220
Tilmeldt: 12. aug 2013, 21:46
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Bikerfriend klistermærke på bilen

Indlæg af M@X »

Jeg har samme klistermærke liggende på dansk. "Jeg kører hellere motorcykel" :-D
--
mvh M@X
KitKat

Re: Bikerfriend klistermærke på bilen

Indlæg af KitKat »

Tak for input, gutter :)

Det var egentlig helt rart at høre, at jeg ikke er alene om ikke at tildele klistermærket større værdi :-D
odheiin

Re: Bikerfriend klistermærke på bilen

Indlæg af odheiin »

Jeg er ligeglad med dem på bilerne, men jeg kigger efter mærket når jeg skal ud og spise, hvis der er et mærke i vinduet, vælger jeg stedet frem for et sted uden
Besvar