Afhentning af juletræ!

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Afhentning af juletræ!

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Alle

I dag havde jeg fri fra arbejde og var hjemme og besøge mor. Jeg havde været ude og køre en lang tur på motorcyklen, og kom hjem lige som mor ville i skoven og hente et juletræ til terassen. Jeg tilbød og hjælpe hende lidt. Men hvad gør man når ens bil ikke kan køre ude i marken og man ikke gider slæbe træet 1 km ?

Se under album ;-)

MVH Søren
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Hej Søren

Du har lige bevist at det ikke er nødvendigt at investere i tagbokse og trailere, når bare man har en Transalp :-D

Hilsen
Mogens
Gæst

Indlæg af Gæst »

Hej Søren
Man kan vist roligt sige at brugsværdien af af din TA er maksimal. Jeg kender ikke andre mc. ister som i den grad bruger maskinen. Long time no hear!! Hvordan gik din tur østpå...
Mange hilsner Jens
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Jens

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Jens

Madder godt at høre fra dig igen - jeg glæder mig meget til vi skal ud og trille sammen igen. Jeg var lige ude og kører en lille tur her i aften - dejligere vejr fåes ikke ved denne årstid - men det er også tid til at finde de lange underbukser frem og slække lidt på gassen - det er ved at være småglat der ude.

Med hensyn til hvordan det gik øst på i polen, kan du, hvis du ikke allerede har læst det, gå ind under "turen går til" og gå inde under "polen tur anno 2005" der kan du læse i store træk hvordan det gik.

MVH Søren
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hmm...

Indlæg af Søren Dahl »

Ja, Jens hvis du ikke allerede har gættet det skulle der altså stå smadder og ikke madder i begyndelsen af sidste indlæg ;-)
Besvar