Transalp til salg

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
leif-h

Transalp til salg

Indlæg af leif-h »

Hej gutter og gutinder

Jeg har forelsket mig i en gammel Transalp m tromlebremser sørme.
m. 93000 km på klokken. Det står i Lemvig - men er synet flere år i Hørsholm, nogen der kender den tidligere ejer?
Senest rettet af leif-h 16. sep 2014, 10:28, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: Transalp til salg

Indlæg af Nikolajsen »

Nix :-D .
Men som du er inde på i annoncen, er det en rigtig god ting, at cdi'erne er skiftet.
Men kontroller alligevel om sædet har trykket på de nye. Det er nemlig tit det der er gået galt.

Og du kan ikke tjekke nummerpladen, fordi du nok har tastet forkert ;-) Du har i hvert fald skrevet forkert i annoncen :-D
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
dengulebaron

Re: Transalp til salg

Indlæg af dengulebaron »

Hej Leif,

Skulle det glippe med den, du kigger på, har jeg en, som kunne interessere dig: 1993, 54000, den smule skrammer som en off roader skal have og ellers velholdt. 27000,-

Kunne det have interesse?

Mvh,
Christian
leif-h

Re: Transalp til salg

Indlæg af leif-h »

Hej <3 Nikolajsen du er så skarp he he Har fundet nummerplade oplysninger. Mht cdi SÅ ER DET DESVÆRRE IKKE DE "RIGTIGE ELEKTRONISKE" hvor man ved at klippe en sort ledning kan ændre tændingstidspunktet for bedre ydelse (Oktan 95) Så er sg. blevet lidt loren på den handel. Sælger oplyser også at den bruger 0.4 l Olie på en tur til bakken og retur til Lemvig. Har aldrig selv oplevet transalper brugte olie overhovedet.. Så den er sg. nok lidt slidt i motoren. Tænker det ku være Tinnings den gamle. ? Jeg har i øvrigt været ude at prøve en KLR 650 og den er ret feeed. Ikke meget power men fint moment og sæde som på en Varadero.. og total rigtig stilling til min lange krop og arme. Overvejer at importere en fra SE eller UK. Alle offroad drengene råder mig nu til at købe en KTM .. har set en LC4 640 Adventur til salg v MP.. men ikke prøvet den endnu. Har jo min møj lille KLE 500 :snydt: der bare kører og kører. Men parallel twin har intet at gøre med V2 eller en enstamper.
Senest rettet af leif-h 16. sep 2014, 10:33, rettet i alt 1 gang.
leif-h

Re: Transalp til salg

Indlæg af leif-h »

Cristian takker pænt nej-- den jeg lure på koster 17000 og tror prisen er til forhandling..
Tidligere_medlem_1

Re: Transalp til salg

Indlæg af Tidligere_medlem_1 »

Hvad er det for nogle CDI'er, du mener er de rigtige... Har du et link til "de rigtige"
Brugeravatar
Tinning
Indlæg: 743
Tilmeldt: 14. jul 2006, 23:11
Geografisk sted: Albertslund

Re: Transalp til salg

Indlæg af Tinning »

det er ikke min gamle for den var sort og blev solgt til en glad jyde som har den endnu :-D
Besvar