Billeder på forsiden

Her kan debateres alt, næsten.
Lars N
Indlæg: 305
Tilmeldt: 23. sep 2012, 13:42
Geografisk sted: Rager ikk dig

Re: Billeder på forsiden

Indlæg af Lars N »

Hej folkens så er der vist tid til at komme tilbage til emnet som står skrevet. BILLEDER PÅ FORSIDEN.!!! Ingen grund til at koge mere suppe på det der er skrevet længere oppe.

Kunne nok afhjælpe lidt misforståelser hvis folk mødtes til vores ting og komme til at kende hinanden og ikk kun ved pc.

Håber nu at der er lukket og slukket for det under emne. ( Poulsen og m@x).

Vi ses jo snart til vores efterårs sheltertur. En go grund til at møde nye og gamle.

Ses

Mvh Lars
fing2 fing1 I mangel af egen succes, er andres nederlag ikke at foragte. kslag :honda:
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 817
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Re: Billeder på forsiden

Indlæg af Peter AT »

Jeg er nu ikke helt enig i at der skal lægges låg på debatten.

Det er absolut prisværdigt når medlemmerne forholder sig til klubben, og de hermed kommer med forslag, der efter deres mening, kan give klubben en anderledes og måske bedre struktur og indhold.

Velovervejet og konstruktiv kritik er nok noget af det bedste der kan ske en klub, da indflydelse og viden om at blive hørt fremmer fællesskabs følelsen.

Om medlemmerne vælger at deltage i periferien eller er aktive ved arrangementerne, bør være deres eget valg. Klubben er så bredt favnende at der er plads til alle der har den fælles lidenskab for de Honda'er, vi har valgt til at være repræsentative i netop vores klub.

HARK er en superfed klub med de mangfoldigheder og divergerende meninger der er om løst og fast. Lad os forsøge at holde fast i det.
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Kaj-Erik
Indlæg: 3
Tilmeldt: 20. sep 2010, 17:01
Geografisk sted: Nordjylland

Re: Billeder på forsiden

Indlæg af Kaj-Erik »

Er helt enig med Peter.
Mvh.
Kaj-Erik
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Billeder på forsiden

Indlæg af iver »

Jeg synes at billederne på forsiden skal være af medlemmerne, så afspejler forsiden jo klubben. Jeg kan godt forstå hvis nogen ville kunne føle sig skræmt af hardcore offroad billeder. Jeg så gerne et skønt mix af gadekørsel, rejsekørsel og offroad, og for min skyld også billeder af folks projekter i "garagen".

Evt snak om forum indhold kunne jo tages i en anden tråd.

Mvh Iver.
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: Billeder på forsiden

Indlæg af Nikolajsen »

En eller anden har vist "lavet" billederne på forsiden.
De har i lang tid bare været der i en lang række vertikalt, men nu skifter de igen :ok:
(tror ikke det er mine indstillinger, da jeg ikke har rodet med dem, eller Explorer)
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
TEriksen

Re: Billeder på forsiden

Indlæg af TEriksen »

Fedt at forsiden fungerer igen :ok:

Jeg synes det er fint med blandede billeder på forsiden, både af drømme og af vores medlemmer. Har intet imod lidt hardcore offroad billeder og tror såmænd sagtens vores forumbrugere kan kapere dette.

Hvad blev bestyrelsen enige om på sidste bestyrelsesmøde hvor netop billeder på forsiden skulle diskuteres? Bestyrelsen opfordres til at lægge referatet fra bestyrelsesmødet på forum :-?

/ Thomas
Besvar