Indhold op forum.

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indhold op forum.

Indlæg af iver »

Da der i en anden tråd er blevet snakket lidt frem og tilbage om indholdet af tråde, tænkte jeg at jeg ville oprette en tråd kun til det formål.

For mig er der ikke noget spørgsmål der er for lille eller for stort, skulle nogen spørge om hvor tændingslåsen sidder på en AT svarer jeg gerne, skulle nogen spørge til hvilken legering der er brugt til at lave stempelringe af på en Varadero, så tænker jeg næsten at der nok skal komme et bud på dette, dog nok ikke fra mig, så vidt rækker min viden ikke. Vores forum er en vidensbank så det basker, og medlemmerne svarer gerne entusiastisk på selv de mest specifike og indviklede spørgsmål, og heldigvis også på spørgsmål om helt basale ting, og til tider også om ting der slet ikke vedkommer vores MC eller klubben.

Det er ingen skam at bekende sine begrænsninger, tværtimod kan det være en overvindelse for nogen at bekende den slags, og kræve mere mod end at fortælle om hvad man godt kan/vil. Jeg er ikke nogen offroadkøre, ja jeg har faktisk tit meldt fra overfor den slags, da jeg godt kan lide at pudse og nusse om min cykel, og passe på den, enkelte medlemmer af klubben ved endda at jeg har haft min bagsvinger i skumbad, da jeg har badekar tæt på mit værksted, så hvorfor ikke når nu den skulle gøres ren :-) Så at skrive at man ikke er til offroadkørsel, er bestemt ikke noget jeg synes man skal holde igen med.

På mit "billede" af klubben, er der plads til alle. Og man skal kunne snakke med hver sit sprog, "hver fugl synger med sit næb siger man" (jeg tror nok ordsproget er sådan) Men selvfølgelig skal der være grænser. Da vores grænser ikke ligger samme sted for alle mennesker, kan nogen jo føle sig stødt, af noget andre på ingen måde synes kan virke stødende. Der har enkelte gange været indlæg hvor bølgerne er gået lidt højt på vores forum, men det hører til sjældenhederne.

Mvh Iver.
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
Palle
Indlæg: 700
Tilmeldt: 17. aug 2012, 23:24
Geografisk sted: Korsør

Re: Indhold op forum.

Indlæg af Palle »

VISDOMSORD !!! :mrgreen: Kunne ikke være mere enig :ok:
Chrome won`t get you home..
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 705
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: Indhold op forum.

Indlæg af Lasse Pedersen »

TAK Iver !!!!!!

Med venlig hilsen

Lasse Pedersen
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Besvar