Julehilsen til allroad folket!!

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Brian

Julehilsen til allroad folket!!

Indlæg af Brian »

Alpen er placeret på centerfoden, batteriet i periodeladeren, der er istapper i garagen og julen nærmer sig med hastige skridt. I den forbindelse vil jeg gerne sige GODT arbejde til jer der har gjort et stort stykke arbejde for hjemmesiden/ klubben i årets løb -det har været alletiders at kunne følge med, selvom det desværre ikke var så meget jeg fik deltaget i år, men rigtig hyggeligt de gange det skete.

Jeg vil jeg ønske jer alle en rigtig glædelig jul og et kanon godt nytår. :-D

Julehilsner fra
Brian Århus
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Brian

Indlæg af Søren Dahl »

Tak, og i lige måde Brian. Vi ses vel til den årlige Dakar aften og generelforsamlingen ?

MHV Søren
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Hej Alle

Alp'en har fået nyt vinterhi, så det håber jeg den er tilfreds med, jeg er ihvertfald, og den har indtaget sin plads i værkstedet, så nu er det bare om at få tændt for varmen og så gå og hygge sig.

Jeg vil også gerne sige tak for det forgangne år med mange hyggelige stunder, og ønske jer alle en rigtig go' jul og et lykkebringende nytår, og håber vi ses i det nye år, både gamle som nye. Der er jo stadig nogle jeg mangler at hilse på, men det når vi nok ;-)

Mange Julehilsner
Mogens
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 817
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Osse lige en julehilsen fra mig.

Ser frem til at tilbringe endnu mere tid sammen med jer i det kommende år. Ærgrer mig over at sæsonen slutter her den 31. dec. Men er så til gengæld rigtig glad for at den nye starter op d. 1. januar. Det er svært at bevare pessimismen......

Med nissehue...
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Henrik Hald
Indlæg: 189
Tilmeldt: 11. nov 2004, 22:58
Geografisk sted: Vivild

Indlæg af Henrik Hald »

Hej, så vil jeg da også lige benytte lejligheden til at ønske jer allesammen glædelig jul og godt nytår,
Henrik.
Torben Vester
Indlæg: 309
Tilmeldt: 17. nov 2004, 08:01
Geografisk sted: Beijing, Kina
Kontakt:

Indlæg af Torben Vester »

Hej alle.
Der kommer ogsaa en STOR jule hilsen til jer alle her fra Kina.
Jeg haaber, at se mange rigtig af jer til "Dakar traeffet" - det er jo desvaerre ikke saa meget jeg har deltaget i aktiviteterne i loebet af aaret.
Mange hilsener
Torben - fra Kina i kimono.....
Brugeravatar
Veset
Indlæg: 178
Tilmeldt: 14. jun 2004, 17:57
Geografisk sted: Bornholm
Kontakt:

Indlæg af Veset »

Glædelig Jul til alle herfra Klippeøen :-D
Honda XRV 750 AT '03
Rikycross Crashbars
Garmin 76CSx
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hej allesammen

Der skal også lyde en stor glædelig jul og godt nytår herfra.

Jeg vil sige tak for et fedt år i klubben, der er jo sket en del, da vi nu er en rigtig klub:-) Der har været fede aktiviteter,Og jeg har skiftet køretøj:-) I den forbindelse kan jeg nævne at jeg har fået en rigtig god julegave af told og skat :-) Noget med for meget betalt afgift;-) ;-) ;-)

Vel mødt i det nye år til nye som gamle medlemmer:-)

Pas godt på jer selv. Mvh Iver
Besvar