Slut på Varadero-sæson 2014.

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Brugeravatar
Bønne
Indlæg: 694
Tilmeldt: 26. maj 2009, 13:54
Geografisk sted: Svinninge

Slut på Varadero-sæson 2014.

Indlæg af Bønne »

Ja, som så mange andre i den situation, må jeg fra i dag så heller ikke køre på Varaderoen mere før til foråret; ingen vinterdækning.

Nå, det går jo nok, for i morgen starter Africaner-sæsonen :ok: Og det blev da trods alt til 21584 km på Varulven i år :lol:

I går morges på vej til arbejde nåede den da også lige at runde de 100000 km...

Billede

Nogen havde spredt et rygte om at mødes i dag på Roskilde havn i dagens anledning, så jeg kørte derind en tur ved middagstid. Vi blev et mindre pænt selskab på en 30 motorcyklister af forskellig slags, alle nogen som havde svært ved at stoppe for i år :lol:

Billede

Nogle havde taget kaffe, kage, Primus og kakao med, det var hyggeligt, lad os se om det ikke kan blive en tradition sidste søndag i november :ok:

Billede

Og nu vi er ved traditioner, så snakkede vi om at prøve at lave endnu én. At mødes ved vores faste sommermødested, Munkholmkiosken ved Munkholmbroen, den 1. januar over middag, på motorcykel, med kaffe, kage, suppe, Primus, bord og stol, eller hvad man nu lyster, kiosken har ikke åbent, så det er med selvforplejning. Inspireret af det norske "Julebord", hvor norske vinterkørere mødes på Karl Johan i Oslo.

Men først skal vi lige til Frostskadeträffen i næste weekend ved Arnåsholm vest for Gislaved i Sverige, så er vintertræf-sæsonen ligesom skudt i gang :lol: :beer:
Bønne

Plan your ride. Ride your plan.
ojm
Indlæg: 100
Tilmeldt: 15. jun 2014, 15:48
Geografisk sted: Horsens

Re: Slut på Varadero-sæson 2014.

Indlæg af ojm »

Hej Bønne.

Jeg kørte også en afslutningstur i lørdags. Den blev ikke lang, min krop er for lille til at holde sig varm......
Men bortset fra det så er jeg imponeret over jer der bare køre igennem, bogstavelig talt, sne, slud og bidende kulde.
Frostskadetræf, navnet er prefekt, du må have den bedste tur, med fuld drøn på.... varmehåndtagene.
Vh ojm
Besvar