Jule og Nytårshilsen

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Brugeravatar
JP
Indlæg: 311
Tilmeldt: 16. aug 2007, 21:02
Geografisk sted: Nørager

Jule og Nytårshilsen

Indlæg af JP »

Hej Harkere

Vil gerne ønske alle Harkere og deres familier Glædelig Jul og godt Nytår.
Tak for mange gode timer sammen i 2014, ser frem til turene i 2015.
Tak til bestyrelsen for det store arbejde I gør for klubben.

Julehilsen Jørn
Tidligere_medlem_1

Re: Jule og Nytårshilsen

Indlæg af Tidligere_medlem_1 »

Også herfra. Tak for 2014.
Ser frem til nogle hyggelige arrangementer i 2015.
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: Jule og Nytårshilsen

Indlæg af Nikolajsen »

Lige over :ok:
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 705
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: Jule og Nytårshilsen

Indlæg af Lasse Pedersen »

Her fra Brøndby til ALLE! HARH`er det bedste hilsner med tak for 2014, det har været så hyggeligt at holde shelter komsammen med jer, ved disse angementer får vi godt nok snakket meget igennem, hvor er der få problemer bag efter :shock:
Til Per på Als, som jeg "kun" har mødt den aften i Juni, er der også en stor tak for gæstfrihed!
Yeti du og din altid i mødekommende familie er der også en speciel julehilsen til, jeg tilmelder mig nu til 2015, :ok:
Dig Steffen skal ligeledes have en familier hilsen og tak fordi du tilpasser Løvsprings turen så jeg kan give en hjælpende hånd, jeg er med i 2015. datoen har vi jo aftalt du og jeg, + 1 år fra du var på Sjællands visit :-D
Ja Søren du og din familie skal også have en speciel hilsen her i denne jul, vær glad for det du/i har oplevet, og jeg kommer i november 2015! :ok:

Mit knæ er ved at være der igen, og en kort tur er det også blevet til på Tranalpen, nej jeg var ikke ude på landevejene for det må jeg jo ikke i december! det virker det knæ, måske ikke så overbevisende til arbejde og støvsugning :-) men det lever jeg med :lol:

Snart er det januar og forsikringen gælder igen, hvor jeg glæder mig, Shelterture og mad fra bål det er lige min :kaffe:
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Brugeravatar
Bønne
Indlæg: 694
Tilmeldt: 26. maj 2009, 13:54
Geografisk sted: Svinninge

Re: Jule og Nytårshilsen

Indlæg af Bønne »

JP skrev:Vil gerne ønske alle Harkere og deres familier Glædelig Jul og godt Nytår.
Tak og i lige måde :!:

Og også en glædelig (H)Jul og et godt Nytår fra mig til alle i HARK :beer: raket1 :sol:
Bønne

Plan your ride. Ride your plan.
Besvar