Så er det vist lige før ?

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Brugeravatar
Palle
Indlæg: 700
Tilmeldt: 17. aug 2012, 23:24
Geografisk sted: Korsør

Så er det vist lige før ?

Indlæg af Palle »

Så er det da vist lige før... eller er det ? :?:
Plus grader,sol og "kløe i fingrene" 8-)
Har netop lige gået og monteret GPS og fået smurt diverse kabler og bevægelige dele og fyldt tanken op 8-)
Så hvis det ikke lige var for "en skur-bajer for meget" :beer: ,så var jeg nok trillet en tur i det gode vejr ;-)
Men der er jo en dag igen i morgen med fint vejr !! ....og forberedelserne er jo også "kvalitetstid" :lol:

Er i andre "tyvstartet" på sæsonen er er det mig der er lidt tidligt ude :?:
Jeg er jo ikke så hardcore at jeg ar kørt hele vinteren :-D
Jeg ønsker jer alle en god tur i det nye år,og håber på nogle gode sammenkomster,blandt lidelses-fæller 8-)
Chrome won`t get you home..
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: Så er det vist lige før ?

Indlæg af Nikolajsen »

Nix, ingen tyvstart.
Jeg plejer først at køre, når salten er skyllet væk fra vejene.
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Brugeravatar
Palle
Indlæg: 700
Tilmeldt: 17. aug 2012, 23:24
Geografisk sted: Korsør

Re: Så er det vist lige før ?

Indlæg af Palle »

Jeg tager også salt på mit æg...selv om jeg godt ved det ikke er sundt med for meget salt :mrgreen:
Pointen er bare at jeg er så p.... utålmodig Nikolaisen ;-)
He-he :lol:
Så må jeg tage "saltet med det søde" .... eller vaskebørsten :-D :-D
god sæson til dig :ok:
Chrome won`t get you home..
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: Så er det vist lige før ?

Indlæg af Nikolajsen »

Lige over :-D
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Tidligere_medlem_1

Re: Så er det vist lige før ?

Indlæg af Tidligere_medlem_1 »

Hej Palle
Min MC-sæson starter den 1. januar og slutter den 31. december. Når der har været sne, eller glat på vejene, har jeg kørt Suzuki med sidevogn, men ellers foretrækker jeg Transalpen.

Lige nu er den inde til STORT service med blandt andet afvaskning af gammelt kædefedt og frisk motorolie.

Billede
Brugeravatar
Palle
Indlæg: 700
Tilmeldt: 17. aug 2012, 23:24
Geografisk sted: Korsør

Re: Så er det vist lige før ?

Indlæg af Palle »

ha-ha ... god sæson periode lykkedal :-D
Ja og så behøver du ikke at "gå ned på udstyr" med Sukien og sidevogn,så jeg på Sheltermødet sidste år 8-)
god arbejdslyst med "klargøringen" af vognparken...
vi ses forhåbentlig snart på Ejby havn.. :beer:
Så giver jeg en basse og en kop kaffe :ok:
Chrome won`t get you home..
Brugeravatar
M@X
Indlæg: 220
Tilmeldt: 12. aug 2013, 21:46
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Så er det vist lige før ?

Indlæg af M@X »

Jeg kørte en times tid på Yammien i forgårs og i går da der var 10 grader, tog jeg en længere tur på ATeren. Jeg fik en bemærkning på tankstationen over alle de døde fluer på fronten, men de er sat til hærdning siden sidste år ;-)
--
mvh M@X
Brugeravatar
Bønne
Indlæg: 694
Tilmeldt: 26. maj 2009, 13:54
Geografisk sted: Svinninge

Re: Så er det vist lige før ?

Indlæg af Bønne »

Jeg har to sæsoner, sommersæsonen der varer fra tidligst 1. marts til senest 30. november og vintersæsonen der varer fra senest 1. december til tidligst 28/29. februar :lol: . I den igangværende sæson har jeg indtil videre kørt godt 2000 km på "Kamelen".

Men nu skal "Varulven" snart vækkes at sin dvale og have lavet eftersyn inden den skal igang med den kommende sommersæson, det var tid allerede i efteråret, men jeg trak det lidt og kørte sæsonen færdig. Det er stort eftersyn med ventil kontrol/justering und das ganze schweinerei og så må jeg se om der er andet den skal forkæles med :lol: .

Senere skal "Sparegrisen" også startes op og så må jeg se at få kørt lidt på den også, sidste år nåede den kun at blive startet om foråret, jeg fik aldrig kørt én eneste km på den :oops:
Bønne

Plan your ride. Ride your plan.
Besvar