Nu vil vi have sommer.....

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Nu vil vi have sommer.....

Indlæg af Søren Dahl »

Jeg vågnede her i morges....... avs havde lagt lidt forkert i nat.... mine gamle MC skader gjorde ondt, og jeg blev mindet om at jeg var vågen nu.... det er min sidste dag i min ferie..... lidt øv tænkte jeg - men så kan jeg da komme ud og køre lidt på min dynge, nu hvor vejene er blevet rene og gode at køre på igen..... endnu en gang øv.... det havde sneet hele natten og vejene er igen blevet smattede og saltede, så MC tur blev det heller ikke til i dag........ nå men så kunne jeg da se lidt TV... endnu en gang øv..... flere onde nyheder omkring den danske vrede..... endnu danske bygninger sat i brand pga. urolighederne..... nå men så ville jeg da gå ned og få mig noget at spise.... endelig noget som lykkedes....... mit sædvanlige gode humør kom igen, og jeg kom til at tænke på at det snart bliver sommer - jeg kom til at tænke på min gamle alp som står og venter på mig ude i garagen...... jeg kom til at tænke på de mange km jeg skal ud og køre i år..... de dejlige sommeraftner hvor jeg skal mødes med gutterne ved de lokale strande og få en is eller to...... kom til at tænke på de dejlige ture med mine gode venner jeg skal ud og køre samme med her til sommer..... de lange sommeraftner hvor vi kan sidde og hygge os om et lejerbål og en god friluft middag........ kom til at tænke på min årlige udflugt til udlandet på to hjul, og hvor meget jeg egenteligt glædede mig til det...... kom til at tænke på hvor dejligt livet egenteligt er........... nej en vinterdepression kommer aldrig til at bide på mig, så længe jeg har min dejlige hobby og mine gode venner som jeg kan dele min hobby med...... ;-)

MVH Søren
Torben Vester
Indlæg: 309
Tilmeldt: 17. nov 2004, 08:01
Geografisk sted: Beijing, Kina
Kontakt:

Indlæg af Torben Vester »

Kaere Soeren.
Tak for dit indlaeg - det beskriver er praesist, hvad vi alle boer huske i denne tid - med konflikter mellem folkeslagt og religioner - nemlig glaeden ved livet og hverdagen.......
- er der egentlig noget mere ligegyldigt end 12 tegninger i en avis - glaeden ved livet boer efter min mening overskygge dette, ogsaa selv om nogen foeler sig traadt over taeerne.....
Vil det vaere urimeligt, at oenske lidt mere forstaaelse for religion og ikke mindst, fostaaelse for pressefrihed og friheden til at have en mening og offentligt fremkomme med denne...???
Torben - blandt 40 mill. muslimer i Kina....
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Torben

Indlæg af Søren Dahl »

Tak Torben, og tak for forståelsen.....

MVH Søren
Besvar