Nye modeller i flokken ?

Her kan debateres alt, næsten.
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Nye modeller i flokken ?

Indlæg af iver »

Max jeg ved ikke hvorfor, og med baggrund i hvad at du skulle tro at jeg skulle "savne det kulinariske" Jeg kan ligesom ikke rigtig se hvad du det henviser til, som jeg skulle have skrevet. Men du må da have nydt godt af noget af det gode mad vi får på klubturene, når du nu har deltaget i så mange er det jo nærmest uundgåeligt!

Det glæder mig i øvrigt at klubben i dine øjne er en offroadklub, for det viser jo hvor mangfoldig klubben er, for det er den også. Vi er jo en broget flok der er medlem af klubben af vidt forskellige grunde, nogle finder nogen de kan køre offroad med, andre for at finde nogen de kan køre på asfalt med, nogen for kammeratskabet, nogen for at få hjælp til at løse forskellige tekniske udfodringer, og andre måske af helt andre grunde. Og der er plads til os alle i klubben.

Mvh .Iver.
Fuck Chrome.
HARK Rules
PAVJ

Re: Nye modeller i flokken ?

Indlæg af PAVJ »

Hvorfor skulle de ikke med?

Billede
Billede
Billede
Billede

M.v.h.
Poul
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Nye modeller i flokken ?

Indlæg af iver »

Hmmmmm Ja Poul Arne, det er jo det der er det store spørgsmål. Så hit med dine meninger og husk så at stemme.

Og så i øvrigt god weekend til alle der læser med her.

Mvh Iver.
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
M@X
Indlæg: 220
Tilmeldt: 12. aug 2013, 21:46
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Nye modeller i flokken ?

Indlæg af M@X »

Jeg sidder lige her på mit kontor over en kop kaffe og fintænker lidt da mit blik falder på årets HARK kalender.
Jeg kigger alle billeder igennem og så finder den fra sidste år frem.

Af ialt ca. 26-28 billeder er der knopdæk på alle undtagen 3. Der kan med god vilje spottes noget slidt asfalt på - 3

Jeg føler lidt at jeg er kommet i modvind og bliver lagt i skoene at jeg tror det er en offroad klub og ikke en allroadklub. For mig er en allroad klub som denne en klub for modelspecifikke 3 modeller der kan indregistreres og som kører godt på både asfalt og grus - uden at være perfekte til nogen af delene. Og som kan pakkes med telt og tage på langfart.

Jo mere jeg læser gamle tråde om grusvejsture til bl.a Norge og Sverige, ja Polen og andre østlande, jo mere bliver jeg overbevist om at at jeg ikke tog fejl da jeg meldte mig ind. Der er SÅ mange brugere herinde der vil det samme som jeg at jeg ikke forstår hvorfor man vil dreje klubben mere over mod ren asfalt.

At en bruger har lagt billeder ind af de "nye" modeller iført knopdæk er da fedt. Det er blot ikke de dæk vi får at se ret mange af ejerne i DK kommer til at køre med.

Jeg føler det ligesom at jeg i sin tid meldte mig ind i badmintonklubben og nu vil bestyrelsen indføre tennis - for det er jo også en ketchersport og så kan de lige så godt spille i vores klub.
Så ville jeg nok finde et andet sted at spille badminton :shock:

go' formiddag og

med grushilsen
M@X
Brugeravatar
John Sigh
Indlæg: 510
Tilmeldt: 29. jul 2011, 21:12
Geografisk sted: Sydthy

Re: Nye modeller i flokken ?

Indlæg af John Sigh »

Hej M@X.

Egentlig havde jeg besluttet ikke at kommenterer mere på emnet da jeg har sagt min mening, men jeg blev lidt :evil: da jeg læste dit sidste indlæg.

Du skriver at vi i bestyrelsen vil ændre klubben fra badminton til tennis ! jammen ved du om vi spiller badminton eller tennis når vi er sammen ? jeg har ikke haft fornøjelsen af at møde dig til et HARK arrangement og jeg har dog deltaget i det meste siden jeg blev medlem (29. jul 2011, 20:12) der er heller ikke andre fra bestyrelsen der har mødt dig til HARK arrangementer så hvad vi foretager os i klubben ved jeg ikke om du har praktisk erfaring med ?

Når du "brænder" sådan for klubben og føler bestyrelsen er ved at ødelægge den, burde du så ikke stille op til bestyrelsen og gøre din indflydelse gældende ?

Jeg er temmelig sikker på at klubben ikke ændre sig, mere end den har gjort hele tiden, ved at der kommer flere modeller med, at de ikke er født med knopdæk fra fabrikken, men kan eftermonteres ved behov er vist ikke et tegn på de kun er til asfalt, jeg så den nye AT for nylig og den var der bestemt ikke knopdæk på !

Mvh John Sigh.
"Der er intet der er så galt,at det ikke kan blive værrer"
" Man skal aldrig tynde sin whisky med kaffe,brun farin og flødeskum før man skal sove !"
Brugeravatar
M@X
Indlæg: 220
Tilmeldt: 12. aug 2013, 21:46
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Nye modeller i flokken ?

Indlæg af M@X »

Hej John.
Det var bestemt ikke min mening at du eller andre skal blive :evil: . Det har aldrig været meningen. Blot synes jeg at noget godt er på vej til at blive mindre godt og jeg vil gerne bevare status quo......eller næsten. (CRF1000) Jeg brugte blot billedsproget med badminton/tennis for at det skulle blive lettere at formidle min holdning.
Jeg udfører allerede nu frivilligt arbejde i 3-4 foreninger + et internetforum, så desværre rækker min tid ikke til bestyrelsesarbejde i HARK. Og jeg gør skam min indflydelse gældende blandt andet lige nu og ved at stemme til GF.

Jeg kører AT ca. 14000km årligt, men mest i syddanmark. Sidste år suppleret med en lille tur til Island. Jeg ved desværre ikke om vi har været de samme steder i årets løb, men jeg er lidt genert, så det er muligt det er sket.

Jeg har osse givet udtryk for at hvis klubben ændrer sig væsentligt, så KAN det have betydning for min interesse for klubben. Men den tid den sorg, det er ikke noget jeg ikke kan sove for.
Jeg vil benytte lejligheden til at beklage over for dem der måtte føle sig stødt. Jeg er måske ikke skrap nok til at udtrykke mig nuanceret nok i skrift og tale. Jeg ønsker på ingen måde at træde nogen over tæerne, men jeg ER jo en sur gammel mand (56), ifølge min kone.

God aften og med grushilsen
M@X

PS: er ved at samle nogle flere fra Sønderjylland til Twinduro rally (og ja, det er ikke et HARK arrangement :oops: )
--
mvh M@X
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: Nye modeller i flokken ?

Indlæg af Lasse Pedersen »

Goddag Max

Som John havde jeg også bestemt mig for ikke at komme med yderligere til denne tråd, dog kan jeg ikke lade være efter jeg læste dit indlæg Max.
Jeg skal her over for dig, dig jeg ikke kender for andet end dit nick name her på siden, som John har jeg været ret flittig til at komme til klubbens angementer, og har ikke på de ture haft nogen fornemmelse af jeg har truffet dig.
Jeg vil her oplyse dig om at det var generalforsamlingen 2015 der pålagde bestyrelsen at komme med et oplæg vedr. model forøgelse, og med et sådan et pålæg er bestyrelsen bemyndiget til at komme med et oplæg som de sammen sætter, hvilket de har gjort, om man syntes om det eller ej er ens egen holdning, en holdning man kan tilkendegive ved enten at stemme ja eller nej. Sådan er det og sådan bliver det! Alt andet ville være uværdigt for dig og for mig.
Jeg bakker fuldt ud op om bestyrelsens arbejde om jeg er uenig eller ej.
Ligeledes tager jeg på det kraftigste afstand fra personer / Medlemmer der truer, og ja jeg læser også dit indlæg som en trusel, (JEG, læser at hvis der bliver, efter din mening, for stor forandring mælder du dig ud).
Ja det er så min mening om dit indlæg Max.
Selv er jeg 62 år og hjulene ruller da nogle km. på tælleren år efter år i de 10 år jeg har haft min Tranalp, og hvad andre syntes om mig og min holdning til tingene er mig ret ligegyldig!

Med venlig hilsen

Lasse Pedersen
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Brugeravatar
M@X
Indlæg: 220
Tilmeldt: 12. aug 2013, 21:46
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Nye modeller i flokken ?

Indlæg af M@X »

Come on, Lasse

Hvordan pokker kan du opfatte det som en trussel hvis jeg ikke længere har lyst til at være medlem. (Jeg er stadig glad for HARK) Det er da langt ude.

Og i et demokratisk samfund/forum behøver man hverken bakke op eller være enig med bestyrelsen. Det er grundtanken i et demokrati.

Jeg bliver mere og mere forundret over folks evne til at læse hvad jeg egentlig skriver eller mangel på læsning. Jeg HAR beklaget min evne til at udtrykke mig og jeg HAR beklaget hvis jeg træder nogen over tæerne.
Men det er som om nogen VIL være sure og det kan jeg ligesom ikke gøre for.

Det her er ved at udvikle sig til noget langt værre end jeg havde drømt om. Jeg har kun 'en ting tilbage at sige.

If it runs. don't fix it.
--
mvh M@X
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Nye modeller i flokken ?

Indlæg af iver »

Max jeg har lige et par spørgsmål til dig.

Hvor mange HARK arrangementer har du deltaget i?
Hvilke HARK arrangementer har du deltaget i?

Mvh Iver.
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
John Sigh
Indlæg: 510
Tilmeldt: 29. jul 2011, 21:12
Geografisk sted: Sydthy

Re: Nye modeller i flokken ?

Indlæg af John Sigh »

Hej HARK Venner.

Skal vi ikke stoppe tråden her,mens vi alle er venner :beer:

Nu er det op til GF og temmelig sikkert også ekstraordinær GF at afgøre hvad det ender med :?:

Der kan stadig stemmes via mail til bestyrelsen hvis du ikke kan komme til GF.

Mvh. John Sigh.
"Der er intet der er så galt,at det ikke kan blive værrer"
" Man skal aldrig tynde sin whisky med kaffe,brun farin og flødeskum før man skal sove !"
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Nye modeller i flokken ?

Indlæg af iver »

John Sigh skrev:Hej HARK Venner.

Skal vi ikke stoppe tråden her,mens vi alle er venner :beer:

Nu er det op til GF og temmelig sikkert også ekstraordinær GF at afgøre hvad det ender med :?:

Der kan stadig stemmes via mail til bestyrelsen hvis du ikke kan komme til GF.

Mvh. John Sigh.

Hørt.
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: Nye modeller i flokken ?

Indlæg af Lasse Pedersen »

God morgen HARK

De er stoppet her fra

God dag og vel mødt i morgen
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Besvar