hvad med at vi ligger vores web/facebook sider op

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Crux

hvad med at vi ligger vores web/facebook sider op

Indlæg af Crux »

Hej Alle
Hvad med at man ligger sine websider eller facebook sider op så vi kan følge hinanden, det kunne jo bringe os lidt tættere på og måske ende ud i nogle aftenture.

Det er bare en ide´ ikke et must.

Jeg kan jo starte med at sige jeg har en facebook side som hedder : https://www.facebook.com/The-Adventurou ... 202853253/ og er ved at bygge en hjemmeside til denne side.

Gå gerne ind og følg mig på siden, tryk "like" på det du kan li´ og kom eventuelt med idéer, jeres ture og opslag.

Jeg kan også godt tilbyde min hjælp til HARK i forbindelse med hjemmeside, facebook, andet....hvis det ønskes.

med venlig hilsen

Tom M Petersen
Brugeravatar
M@X
Indlæg: 220
Tilmeldt: 12. aug 2013, 21:46
Geografisk sted: Sønderborg

Re: hvad med at vi ligger vores web/facebook sider op

Indlæg af M@X »

Ja, det er da den sikre vej til at lade www.honda-allroad.dk uddø.

Jeg begriber ikke at ALT skal trækkes over på FB.

FB er en opslagstavle hvor det du skriver er glemt i morgen. Har man set noget på FB som er værd at gemme så er det umuligt at finde igen 14 dage senere.

MVH Sur Gammel Mand
--
mvh M@X
Crux

Re: hvad med at vi ligger vores web/facebook sider op

Indlæg af Crux »

Hej Du gamle
Det er ikke for at "flytte" folk over på facebook, men mere for at komme tættere på hinanden og støtte op om den rigtig gode platform vi allerede har (HARK).

Mit tilbud var også at få optimeret dette forum...for der er mange som allerede befinder sig nettop på Facebook og som måske aldrig kommer over på denne her side...hvorfor ikke se det i øjnene, det ene udelukker jo ikke det andet. Ligesom man byder "nye modeller" indenfor, bør man så ikke se på hvor mennesker mødes og kæde/linke/forbinde de forskellige platforme sammen.

For den sikre død er da, ikke at forny sig, kig bare rundt, dem som intet gør glemmes.

Men jeg er helt med på hvis det på alle måder er en dårlig ide. Det er på ingen måde for at ruske op i noget jeg spurgte, det er bare ren interesse, jeg mangler ikke noget at lave :-)

men hvis vi er ca 144 medlemmer i dag tror jeg da godt vi kan tiltrække flere hvis vi har interessen og intentionen herom.

Det kunne da være sjovt og vi får da flere muligheder og ideer hvis vi stikker hovederne sammen.

mvh
Den frække nytænker
Brugeravatar
Palle
Indlæg: 699
Tilmeldt: 17. aug 2012, 23:24
Geografisk sted: Korsør

Re: hvad med at vi ligger vores web/facebook sider op

Indlæg af Palle »

He-he.. :-D

Ja vi er mere end `en gammel umoderne og u-opdateret mansling her på HARK :lol:
Jeg er `en af dem... Jeg kunne ikke drømme om at oprette mig hverken på Facebook,Twitter,Instagram og hvad det ellers hedder.. 8-)
Jeg vil hellere være "on-life" end on-line 8-)

Men selvfølgelig kan dem der vil udveksle "dating-profiler" bare slå sig løs !!
vi andre gamle R..huller nøjes med HARK ;-)

Jeg kunne ikk dy mig !!! men måtte lige have "pegefingeren i vejret" :lol:
Chrome won`t get you home..
Crux

Re: hvad med at vi ligger vores web/facebook sider op

Indlæg af Crux »

Hej Palle
Jeg kan sagtens forstå hvad du siger og mener ikke man nødvendigvis er gammel fordi man ikke ønsker at ligge sit liv online. men.... nej spøg til side.

Jeg glæder mig til at møde jer i den "virkelige natur" også

Mvh
Tom
Brugeravatar
Palle
Indlæg: 699
Tilmeldt: 17. aug 2012, 23:24
Geografisk sted: Korsør

Re: hvad med at vi ligger vores web/facebook sider op

Indlæg af Palle »

Jamen "lige over" Tom :ok:
Det var nu også sagt med et glimt i øjet... ;-)
"der er jo noget der hedder udvikling" ..... så kan vi altid diskutere om det er en fordel,eller omvendt :mrgreen:

Vi ses derude ...om ikke før,så den 7-8 maj til shelterhygge i Nordsjælland :beer:
Chrome won`t get you home..
Brugeravatar
M@X
Indlæg: 220
Tilmeldt: 12. aug 2013, 21:46
Geografisk sted: Sønderborg

Re: hvad med at vi ligger vores web/facebook sider op

Indlæg af M@X »

Jeg er heller ikke sur, jeg er skuffet ;-)

Jeg kan bare ikke få ind i hovedet at nogen synes jeg skal kigge 3-4 steder for at få noget at vide, når man kan skrive det hele her på denne side. FB er for dem der er bange for at blive overset.

Her på siden er der et forum til ture og arangementer. Læg dog dine ture derind og så kan alle 144 medlemmer finde det - når de har lyst.

Jeg orker ikke at kigge på alle mulige og ligegyldigeFB, twitter eller andre asociale sider.

Og min holdning til at invitere flere modeller med kan læses i en anden tråd. Ødelæg nu ikke specialklubben for vore modeller for at lave det til en ligegyldig "magentilalledeandre" klub. Det fine ven specialklub er at her kan man få hjælp til lige netop den model som JEG har og der er sikkert andre der har haft samme problem.
Ved at udvide modelrækken forsvinder meget viden i mængden :cry:
--
mvh M@X
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: hvad med at vi ligger vores web/facebook sider op

Indlæg af Nikolajsen »

M@X skrev:Ved at udvide modelrækken forsvinder meget viden i mængden :cry:
Hmm...
Du mener altså at hvis modelrækken udvides, så glemmer alle dem der ved noget on AT, TA og Varadero, lige pludselig det hele. ELLER undlader at svare, hvis der bliver spurgt, ELLER forsvinder fra HARK.... :shock: ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) :lol:

Interessant synspunkt, jeg tror det ikke. Men jeg ved det jo af gode grunde ikke ;-)

Jeg er heller ikke på FB, twitter eller instagram. Men har ikke noget imod at HARK kommer det, jeg vil bare undlade at kigge disse steder.
Og ja, hvis der så står noget de steder og ikke på HARK, ja så misser jeg det...
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Besvar